i love this

Jeg må starte dette innlegget med å si – jeg elsker søndag! Den beste dagen i uken etter min mening ♥ Være alene, være stygg, se på serier og spise godteri. Jeg har startet på en ny serie som heter “suits” og selv om jeg kun har sett to episoder er jeg helt hekta. Lett en ny favorittserie! Trodde ikke jeg skulle like den, å se på advokater som jobber hørtes ikke helt ut som min greie. . . Men så feil kan man ta, anbefales til alle! Skal snart oppdatere dere med bilder fra i går!

Ligger nå i min kjære store seng og gleder meg til å tilbringe dagen med familien, skal bli godt å slippe alt det her gale dramaet som finnes i bloggverdenen for en stund, bare lukke pcen og alt. Sykt hva folk gjør for litt sladder, finner på rykter, snakker dritt og holder på . . Synd å skjemme seg selv ut på den måten og ødelegge for seg selv. Men men, jeg antar det er det eneste noen duger til, og visse har bare enkelt og greit ikke mer verdighet enn som så :) 

Hvem sier jeg aldri smiler på bilder? SMIIIIL. Haha ikke rart jeg har komplekser.. 

131 kommentarer
    1. Jeg vet ikke helt hva det er med leppene dine, men de er ihvertfall jævla stygge. Fra kommentarene på tidligere innlegg å dømme, er nok ikke jeg den eneste som syns det. Har overhørt flere samtaler på skolen hvor folk snakker om hvor jævlig stygg du har blitt. Slutt å gjør whatever du gjør med leppene dine, det ser helt forjævlig ut.

    2. Kos deg! Er deilig å ha slaske søndag♥ Men du er sykt pen, ikke bry deg om hva folk syns om deg! Du er søt når du smiler:)

    3. Var på fest i Harstad i går å jeg møtte deg et par ganger. Altså, det er greit å drive på med en gutt på en fest, men å gå på absolutt alle og i tillegg bli med de innpå dassen for å pule de osv, det er bare drøyt.

    4. bare lurer, har du gjort noe med leppene dine? eller hva er det egentlig du gjør? de er blitt mye større i det siste

    5. Du har egentlig et fint smil vet du, men når du fyller leppene for å kunne lage enn enda større duckface, så blir jo smilet ditt fucka.

    6. Du hadde et finere smil da du ikke pressa leppen dine frem som om du hadde pølse med lipgloss på, haha

    7. Ka du syns e stygt du egentlig? du sir at søndag e best fordi da kan du vær stygg. Du har no ordna dæ til tusen da, på en søndag :p Æ tror faktisk du ser ned på folk som e litt mindre pen enn dæ

    8. Vet du har fått mye pes for leppene dine i det siste, men når du smiler sånn du smilte her så ser de faktisk bra ut 🙂 De er dritstygge ellers da men 🙂

    9. HAHAHAHAHA! HVA FAEN GJØR DU MED LEPPENE DINE?Kan du ikke bare si hva faen du har gjort med leppene dine?

    10. Du er så utrolig pen når du smiler!! Mye finere enn når du gjør det duckface dritten
      Håper du skjønner det selv:)

    11. ahh, elsker leppene dine!
      du burde smile mer på bilder, du var såå mye penere da:))

    12. jeg kjønner ikke hva folk skriver på nette jeg blir…. jeg blir lei meg rett og slett. ikke bry deg om hva andre skriver til deg på nette for du er kjempe pen og har verdens fineste smil. du legger ut super pene bilder av deg og andre rundt deg<3

    13. Vet denne kanskje er litt “slem”, men tenkte at jeg skulle si i fra siden du er vegetarianer. Du vet slikt gummigodteri du spiser? Det inneholder gelatin som er laget av sener, knokler og hud fra dyr. Det er ikke noe jeg bare finner på, søk det opp om du vil. Men det godteriet er i vertfall ikke vegetarisk

    14. du sier du elsker søndager, siden da kan du være stygg. hva er greia med å sminke seg og ha på extension da?

    15. Pena!<3
      Jeg har akkurat fått extensions, men har ikke lyst til å krølle det, for det blir jo slitt. Så jeg lurer på om du kan lage et innlegg om hvordan få det litt krøllete (eln, at det ikke ser så fake ut) en gang?? pliiiis

    16. Oppdaget akkurat at smash også inneholder gelatin laget av svin ;o
      Produkter som inneholder gelatin (fra svin):
      Bamsemums
      Skipper
      Hobby
      Krembanan
      Nero
      Laban (alle varianter)
      Nidar Favoritter Smash!, Nidar Favoritter Stratos, Nidar Favoritter Caramello, Nidar Favoritter Jul, Nidar Favoritter Påske og Nidar Favoritter Sommer
      TV-godt (gjelder posen med Laban)
      Hobby bit (løsvekt)
      Sjokolademus (løsvekt)
      Skumbananer (løsvekt)
      Her er linken, så kan du lese selv: http://www.nidar.no/Ernaering-og-helse/Vegetabilske-og-animalske-geleringsmidler

    17. får alle dere som lurer på hva hun her jort med leppan så er det sikkert bare at hun suger på en sann brus kork, dysj såpe kork elns!!! fan da ! hun har jo sakt at hun ikke har noe lippene sine! OM HUN VIL SUGE PÅ EN KORK ER DE HENNES VALG!…-.- men sophie: de er ikke mange som synest de er så fint:P men de er ditt valg å BARE DITT!!!!!!!!!!!!

    18. du prøve å få bekreftelse heile tia, d blir før teit!!
      du like å være stygg på søndag, dæfør du tar på dæ extentions å sminke? lol, stygga.

    19. Smilet ditt er jo helt ødelagt pga alt det du stapper inn i leppene dine. Så det er egentlig det samme om du smiler eller ikke, like duckface uansett. Ekkelt å se på

    20. Åhh, du e så fiin Sophie!! Helt enig med hva du mener når det kommer til media. Uansett er du kjempefin!!

    21. Du er så syyyyyyyyyyyyyyyykt nydelig å pen når du smile egentlig ellers åsså. UNtatt når du lager duckface.. SÅ ta det til deg du er fantastisk på innsiden og utsiden men når det kommer til duckface.. 🙂 <3

    22. Blir seriøst iritert når jeg elser kommentarene enkelte skriver! So what om hun har store eller små, fine eller stygge lepper! La nå hun ha de leppene hun har! Hun er jo ei nydelig jente, så at dere skal rakke ned på ”småe ting” på den måten, er jo bare teit! La hun få være den hun er!

    23. Hey! er du fortsatt vegetarianer? for hvis du er det så er det sånn gelatin i sånn gele godteri som er på bildet over! og gelatin er no sånn grisefett greier ellerno 😛 og hvis du spiser fisk men ikke kjøtt så kalles det pesketarianer ellerno 😛 digger bloggen din btw <3

    24. Sophie! du er en utrolig nydelig jente, med mange bra meninger og blogginnlegg. Men jeg tror at du ikke klarer å se når du burde stoppe med ting før det blir ekstremt. Jeg snakker blant annet om brunfargen din og leppene dine. Nå skal det sies at brunfargen har du roet ned et par hakk, men leppene dine? det ser bare ikke bra ut!

    25. Mmmmmm! Det der så gått ut. Nå misunner jeg deg. Er så herlig når du smiler Sophie. Kan på en måte gjøre alle som ser på bildet glad, haha!

    26. Jeg har lest kommentarene folk har skrevet til deg, og vil bare si at jeg beundrer deg virkelig Sophie! Hvis jeg har fått slik kommentarer daglig tror jeg ikke jeg har greid å stått om dagene. Stå på videre og ikke bry deg om folk som kommenterer slemt!

    27. Du kan jo ikke spise sånn godteri når du er vegetarianer? Huffda ):
      Du er smart og søt da i hverfall, har ikke lagt noen kommentar igjen før, men syntes så synd på deg siden alle er så slemme, haha.

    28. Du er faen ikke pen når du smiler :-). Kunne sagt det det før du fucka opp leppene dine, men ikke nå lenger. Dessverre 😀

    29. du var sååå pen før! du var ganske “fake” da også, med platinablondt hår, extensions, masse sminke go DRØYE klær, men da var du i hvert fall pen! Nå er du bare helt jævlig stygg, du har gått ALTFOR LANGT! slutt å putt masse dritt i leppene dine, å så lyv om at du ikke har gjort noe etterpå! Hvis du faktisk skal gjøre noe slikt , kan du i hvert fall stå for det! å ikke skriv masse random bullshit innlegg etterpå om at du står for alt du gjør og blabla, for det gjør du ikke 🙂 du har over 60 000 lesere, og vi kan ALLE se at du har gjort noe me leppene dine, for de var ikke slik før 🙂 og det med at du får høre ofte at du har “ghetto ass”? hahah DU VEIER 40 KILO, du har ingen rumpe. Selv om du presser rumpa di utover så mye du kan, og har shortes oppforbi rumpeballene, betyr ikke det at du har stor rumpe 🙂 du bare driter deg så jævlig ut, å du horer deg som faen foran alle som leser bloggen din! du går altfor langt, og skjønner ikke at foreldrene dine ikke griper inn go stopper deg! eneste grunnen til at du har lesere, er fordi folk synes det er morsomt å se når du driter deg ut 🙂 æsj, få orden på utseendet og oppførselen din, du er rett og slett EKKEL.

    30. du over her som kaller Sophie stygg, tenk hvor dårlig selvtilitt du hadde da du skrev det der. Her forteller Sophie helt åpent om sine komplekser og alt hun ikke liker med seg selv, rett og slett. Du ramset opp MINST 5 ting med sophie som hun SELV har skrevet om tidligere, hun HAR rompe, det ser vi alle! hahah og hvorfor er det viktig for deg?
      Og den største grunnen til at Sophie har lesere og ligger på topplisten er fordi hun er et forbanna nydelig menneske utvendig og innvendig rett ut, og klarer jammen meg å fokusere på viktige ting!
      Jeg er så glad for hvor langt du har kommet gjennom denne bloggen og det siste året Sophie! 🙂 Du har vært helt nede som du sier, og du trenger ikke å være heelt oppe enda, men når skal det skje? skal vi virkelig leve på en rosa sky heele tiden? Isåfall, du har fått meg til å vokse så mye etter å ha lest bloggen din 🙂 virkelig, du er mitt forbilde.

    31. Sophie Elise! Du mååååå legge ut mer bilder av kroppen din! 🙂 Ikke dirty, men litt dirty bilder er fint 🙂 🙂
      Du er en super jente! Best!!:)
      Klem

    32. Ikke noe glat i å ta restylane i leppene sine. Men når du begynner som en 17 åring så lurer jeg virkelig på hvordan du vil ende opp som en 25 åring:) Men en søt jente er no du, men Det er så¨trist at du virkelig tok så mye i leppene dine.. Selv gjør jeg det også, men hadde jeg sett slik ut hadde jeg aldri spyttet ut en del tusen på slikt 🙂 Ha en fin søndag videre 🙂

    33. smilet ditt pleide å være fint, men nå har bare leppene dine ødelagt alt sammen. Da du var 14, da var du så utrolig pen. Du hadde et naturlig pent smil, brukte ikke for mye sminke, håret ditt var alltid så rett og ryddig, du måtte ikke ha med puppene dine på hvert jævla bilde. På den tiden var du faktisk helt nydelig, og på den tiden var du et forbilde for meg. Jeg ville se ut som deg, for du var så utrolig pen. Jeg skjønner ikke hvorfor du har ødelagt deg selv på den måten. Du ser helt utslitt og uryddig ut. Du ser rett og slett ut som en barbiedukke som har blitt lekt med for mye, og er klar for søplekassa. Kunne bare ønske at du innså at du ikke er så fin sånn som du gjør deg til…

    34. At folk kan være så hjerteløse å angripe en blogger så mye. Folk har virkelig lite å gjøre. Du var utrolig fin når du smilte, og elska utseendet ditt med stram hestehale 🙂 Om du er avhengig av sminke og extensions, så bruker du det. Drit i hva andre sier.

    35. SHIT! du er så pen når du smiler!!! har aldri sett et så stort glis på deg:*:* du er sykt peeen!;)

    36. syyyyyyyyyykktt! du er så pen når du smiler!:* elsker deg og måten du blogger på. du er åså peeeeen!!!!<3

    37. kjempe stilig blogg og fine bilder.<3
      ha en fin kveld videre:)
      hadde satt stor pris på en kommentar 🙂
      klem-myownfashion

    38. til deg over som svarte på mitt innlegg!
      det at folk som kommenterer slikt har “dårlig selvtillit” er bare tull! Det er bare noe folk sier for å forsvare seg selv, eller andre når de får dårlige kommentarer. Trenger ikke ha dårlig selvtillit for å se at den jenta har ødelagt utseendet sitt 🙂 å du kan ikke si at en 17- snart 18 åring som veier 40 kilo har rumpe. Skjønner at du blir forvirret og tror det, når hun har shortsen oppforbi rumpa, og presser rumpa ut alt hun kan og tar bilder som hun legger ut på bloggen, for ja, da ser det ut som hun har rumpe 🙂 Hvem som helst kan se at denne jenta ikke er fornøyd med seg selv, ettersom hun må erstatte alt på hele kroppen sin med falske ting! farge håret, extensions, falske øyenvipper, solarium, selvbruning, tonnevis med sminke, falske negler,innlegg i bhen, overnappede øyenbryn, og til og med falske lepper? Sophie Elise mangler ikke ÉN eneste ting, hun har nå gjort ALT som finnes av å erstatte ting på kroppen sin (utenom silikon i puppene, men det er vel ikke lenge til det også kommer, ettersom hun snart er 18!)
      så nei, den som har dårlig selvtillit her er ikke meg, det er nemlig Sophie 🙂 Kanskje du også, siden hun på død og liv må forsvares og hun er tydeligvis forbildet ditt. Lykke til sier bare jeg!

    39. Å jeg er enig i at søndager er bra ! Jeg blir rastløs om jeg ligger inne for lenge, men elsker å bare kunne slappe av en hel dag alikevell !

    40. OKEI FOLKENS!! HUN HAR SAKT I ET INTERVJU AT HUN TAR RESTLYNE, HVOR VANSKELIGER ER DET Å FORSTÅ DET! HUN TAR OG HART TATT RYSTLINE!

    41. digger bloggen din sophie! elsker måten du skriver på og at du er så ærlig <3 du er også veldig pen når du smiler med tennene så det skal du ikke ha noe komplekser for!

    42. Problemet er jo ikke at du aldri smiler, det er jo det at du lager så jævlig duckface på alle bilder, selv på de du smiler i dette innlegget. Bare slapp helt av i leppene, det blir så mye finere da! Det er ikke pent når du lager det duckfacen din hele tiden…

    43. Seriøst , fineste bildene jeg har sett av deg. Du trenge IKKE ha komplekser for smilet ditt. Du har ett nydelig smil!

    44. Det er ikke noe tvil at leppene dine har blitt større. Du har tatt i litt for mye, men så lenge du er fornøyd så er det bra. Pen er du, men håper ikke at du ender opp som kattekvinnen 🙂 Du ser bra ut ikke bli opphengt i smådetajene, ingen som ser dem. Hvis noen skal like deg, så skal de like deg for den du er. Ofte kan disse smådetaljene føre til at man ser ut som en katastrofe tilslutt.

    45. Elsker søndager jeg å de er deilige♥Jeg er kanskje bare 12 år men jegser faktisk å på Suits,elsker serien Du er kjempe fin å jeg synes du har en kjempe bra blogg ♥Jeg har snakket med deg en gang i byen og det forklarer at jeg bor i Harstad.Slaske søndager er den deiligste dagen i uka for da kan man spise godis og grue seg til skolen neste dag ♥

    46. har du ikke presset ut de leppene har det smilet ditt vært helt nydelig. slutt å presse ut leppene dine…

    47. Har du gjort noe med leppene dine ? 😀 tatt restylane ellernoe? de ser utrolig mye mer fyldige ut. 😀 🙂

    48. DU HAR HELT SYKT FINT SMIL NÅR DU SMILER MED TENNENE! ÅÅÅH, GJØR DET OFTERE DA KJÆRE DEG. DU ER NYDELIG NÅR DU SMILER SÅNN 🙂

    49. I know!! Søndager er fantastiske. Og Suits blir bare bedre og bedre hele veien, min favorittserie- lett, elsker forholdet mellom de 2 gutta. Du kommer nok til å se alt som er ganske fort og om du trenger en serie som har likhetstrekk så kommer du nok til å like White collar.

    50. Unnskyld meg, men jeg er sikker på at du har gjort noe med leppene dine. Ser jo heilt forferdelig ut! Håpe du ikke synes du er et godt forbilde for unge jenter. Du er rett og slett en fake barbiedokke!

    51. Ohhh! Sophie Elise! OMFG!! DU ER NYDELIG! Og du burde serr ikke ha komplekser pga smilet ditt! Smelter tross for at jeg er jente! hahahah smilet ditt er vakkert og synes virkelig du burde smile med tennene oftere! N to the Y to the D to the E to the L to the I to the G !!! LoVe YoU <3

    52. WOAW!!! Det 2. nederste bildet er det NYDELIGSTE bildet jeg NOEN gang har sett av deg! Du er SÅÅÅ SYYYKT PEEEN når du smiler! ♥ Det er sant og alle syns det!!
      Det du gjør med leppene dine på de fleste bilder, dette er ment som konstruktiv kritikk, det ser rart ut rett og slett. Du er mye penere når du smiler, trust me 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg