meg med kort hår

Hei dere ♥ Våknet helt ummeneskelig sent i dag, blir nesten flau . . Hadde mange rare drømmer i natt, dere vet når man skal gjøre noe sykt enkelt i en drøm og så får man det ikke til? I natt skulle jeg ta på meg mascara i drømmen, så stakk jeg kosten inn i øyet gang på gang, og slik fortsatte det hele drømmen. Er så stressa når jeg våkner da og føler jeg ikke har fått noe søvn! Tror jeg har poket meg selv i øyet også, har jævlig vondt. Hahah. .

Har i alle fall drukket en stor kopp kakao og fått i meg litt morgen’nikotin, tenkte jeg skulle lage meg noe god mat også. Har enda ikke fikset meg på håret så da tenkte jeg å vise dere noen bilder av hvordan jeg “egentlig” ser ut, haha! Trives faktisk veldig godt med så kort hår, og jeg tenker at en dag når jeg blir litt eldre skal jeg klippe håret mitt i en skikkelig kul rihanna-inspirert frisyre. Om jeg tør, da! Hva synes dere jeg passer best med? 

233 kommentarer

Siste innlegg