nye kjoler

Fikk et lite besøk av Lotte og Charlotte i kveld, veldig hyggelig! Snakket bare om gamle minner og slappet av. Savner virkelig “gamledager”; skulle ønske jeg kunne spole tilbake til når jeg var 14 år! Merkelig, da ville jeg kun spole tiden framover. . Det vil jeg egentlig nå også, så jeg får heller bare nyte at jeg er ung, umyndig og enda ikke kan gjøre alt jeg vil – en dag blir jeg å savne dette også!

Skulle vise dere et par kjoler før i dag, og jeg fikk ikke heeelt til med den svarte blondekjolen der. . Den var veldig vanskelig å få på seg, masse stoff hit og dit alle veier og som dere kan se på bildene under henger den litt på skrå. . Egentlig skal man ikke se rett igjennom til bh’en, haha! Men jeg fant det ut etterhvert, kan ta bedre bilde når jeg har den på meg en gang. Slik som den ser ut på bildet under der ville jeg aldri ha gått kledd offentlig, ser mer ut som undertøy jo! Men når jeg fant ut hvordan den egentlig skulle være ble den kjempefin og fort en ny favoritt i kjoleskapet. Den rosa elsket jeg virkelig, den er typisk meg! Når jeg prøvde den på sto jeg bare å smilte i speilet, det er sjeldent jeg finner en kjole som passer meg perfekt, men den gjorde det. Den har stretch også så ca alle passer den perfekt på, hihi!

Kjolene er fra  http://www.kimstore.se/  og selv om det er en svensk side har jeg aldri fått toll derifra. Veldig bra! Svart kjole HER 

Fyfaen så orange jeg så ut på disse bildene haha, aner ikke hva som skejdde?? Jaja, Rosa kjole HER 

Vet at mange kommer til å bli provoserte nå, siden kjolene viser mye hud og det blir push-up osv. . Hvorfor er det så vanskelig å kontrollere sinnet sitt / sjalusien sin da eller hva det nå er som styrer folk? Jaja, vet jeg har gode lesere som støtter meg! Hvilken kjole likte du best? ♥

160 kommentarer
    1. Den rosa!du har en fin kropp du burde være stolt av! så synd for de som ikke kan akseptere det. hver stolt over hvem du er og hvordan du ser ut! det burde du 🙂

    2. Likte begge like godt! Kanskje den svarte? Men sia du smilte skikkelig når du gikk med den rosa, så føler du deg mest vel i den, så då burde du velge den i helga 😀

    3. Det er ikke min stil, men du kler kjolene og så lenge du er fornøyd er det jo det som teller 🙂 Du ser jo bra ut uansett Sophie!

    4. Har du ikke tatt på deg den sorte kjolen feil ? Var heller ikke fint med rosa bh under den, men det vet du sikkert fra før av.

    5. Definitivt den rosa! Jeg liker kjoler som skiller seg ut, ville ikke klagd hvis jeg gikk i den 😉 ett ord, ass ass ass! hehe begge er dritfine! Ikke la andres sjalusi ødelegge for deg og det at du faktisk HAR fine former <3

    6. haha, kommer aldri til å gå slik offentlig? du la akkurat bilde av akkurat det der, som flere tusen kan se. så det er ikke så stor forskjell om du går slik offentlig akkurat :p
      fin kjole da 🙂 elsker slike

    7. synes den rosa så finest ut på disse bildene! men letgg ut skikkelig bilde av den svarte så vi kan bestemme skikkelig 😀

    8. Hahaha! ikke bry deg om hva folk sier om hud, tro meg jeg har fått nok og det kan du banne på! Må no for faen vise seg fram når man har kropp til det! SJALUSIE JENTER! U rock 🙂

    9. Duu måå svare!! I den rosa kjolen, hadde du tatt stroppene på bh-en ned i kjolen eller var de bare over skuldrene plis svar? Og om du hadde puttet de ned i kjolen, hvordan fikk du sann kløft da? 🙂 vær så snill svar! From one girl to another!

    10. Jeg slo opp begge kjolene ut fra linkene, siden du sa at den sorte kjolen ble feil tatt på.
      Ikke en kjole jeg kunne gått i med min kropp, men den kommer nok til å se bra ut på deg!:)

    11. Trur bære folk e sjalu pga kroppen din, syns sjøl at du har en sykt fin kropp og at du e ei utrulig flott jenta, i hvertfall det æ har lest på bloggen, bor i nærområdet av Harstad så har sett dæ et par ganga, nåkka som va utrulig kult, men tort liksom ikkje gå bort, føltes som ei småjenta som så forbildet sitt. Sophie, uansett ka folk sir tel dæ , så husk på “Be the Change”, tatoveringa di representer det så sykt godt, du e dæ sjøl og endra det ikkje pga ka andre sir. Elska bloggen din og håpe at du aldri slutta!
      Stor klem!

    12. Begge kjolene var kjempefine, klarer ikke velge hvem som var den fineste! 🙂
      Digger deg Sophie, du er nydeliig! er så sykt sjalu på deg! ^_^

    13. sykt fine kjoler begge to!
      men den svarte synst æ du skal ha til helgen for den va finest, og du har jo blondt hår og da er det fint med svart kjole :- )

    14. den rosa var fin 🙂
      men åssen får du puppene til å pushe så sykt opp?? haha. når du ikke har silikon, liksom. Skjønner det bare ikke. greit å bruke pushup, men de står virkelig ikke sånn altså. eller redigerer du bildene dine? jeg bare SPØR 😉

    15. Du har en perfekt kropp, og di som kommenter frekt e børe sjalu<3 du e sykt heldi som har en sånn bra kropp!
      E bære teit av di såm kommenter styggt!!
      Begge kjolan va sykt fin, men den rosae va ekstra nyydelii <3

    16. Nu må du slutte og gå rundt og tru at alle er sjalue på deg! du er ikke verdens vakreste og du har kropp som en 13 åring.så kom ned på jorda igjen.

    17. Syns den rosa kjolen kanskje var litt tacky, men ser for meg at den svarte er kjempefin når du ordner den ordentlig!
      Men det jeg lurer på, kjære søte du som er så vakker naturlig, hvorfor presser du puppene dine sånn? (Du har big boobs, jeg tviler ikke på størrelsen at all, du er heldig der!) Ser ut som om du sliter med dårlig selvtillit og egentlig bare vil showe off litt billigere sider når du går sånn. Herregud nå hørtes jeg ut som en patetisk hater…… Jeg er vanligvis enig i det meste du skriver, og synes bloggen din er fet! Du er dritkul, Sophie

    18. “Slik som den ser ut på bildet under der ville jeg aldri ha gått kledd offentlig, ser mer ut som undertøy jo!” Er du virkelig så dum, eller bare later du som? Kjærring, du la nettopp ut bildene i offentlighet. Halve Norge har allerede sett deg sånn her, så hvorfor ikke bare gå sånn offentlig. Du kan jo egentlig like så godt bare gå rundt naken, for du er jo så glad i å vise frem “formene dine” (som du ikke har) og halve Norge har sett seg så og si naken uansett. Skjønner ikke hvorfor du ikke klarer å ta et eneste normalt bilde. Enten så må du bøye ut rumpa så det ser ut som du har litt rumpe, men det ser mer ut som du har driti på deg. Eller så må du bruke 2 push-up BH’er og 2 silikoninnlegg i hver cup for å få litt bedre selvtillit. Den dagen du legger ut et bilde av deg selv der du IKKE gjør deg til, da kommer du kanskje til å få litt mer respekt. Jeg vet at du elsker å skryte av kroppen du ikke har, men vi begynner faktisk å bli jævlig lei av å se de samme puppe- og rumpebildene hver eneste faens dag. Løs tøs

    19. jeg tror ikke det er du som har så fine former at kjolene ikke passer. Det er du som kjøper altfor små størrelser. Eller så er du rett og slett bare feit 🙂

    20. Jeg likte best den svarte. Men jeg tror ikke alle er sjalu på deg, føler mest at de er provosert? Det blir jeg og av og til når man kan gå inn på bloggen din og lure på om man tok feil mellom en rosablogg og et manneblad. Jeg er storfornøyd med kroppen min, så ingen sjalusi fra denne kanten!

    21. Hva er det man kan være sjalu på? Du har liten spiss rumpe, og puppene er jo 1/2 BH-innlegg 😛 tror mange har bedre selv 🙂

    22. POENGET er at her skal du vise fram en kjole, og så er det vinklene oppe ved puppa og rumpa som kommer med, handler ikke om sjalusi, men hvor overfladisk du er. Stakkars jente som tror alt er rumpe og pupper, men du vokser vel en eller annen gang og forstår at det handler om mye mer enn det. Dårlig selvtillit er bare en unnskyldning, kanskje du har det, men allikevel. Nå har du nevnt det så mange ganger, at du har begynt å gjemme deg bak “dårlig selvtillit” for å fortsette rumpe/puppe bildene dine. Du er en pen jente, Sophie, men dette er latterlig.

    23. Ser du har begynt å få litt kalkunheng på arma? Lagt på deg litt, tjukka? 🙂 Armene dine har jo blitt like svære som mia gundersen sine. Og rumpa di… ehhh, hvilken rumpe?

    24. Åh det er når jeg ser slike bilder at jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg har små pupper! Så mye mer classy! Takk sophie! 🙂

    25. Du kommer alltid til å være umyndig og barnslig i hodet ditt kjære deg. ikke noe å lengte etter! Må påpeke som andre har sagt at du DIRTER jo langt faen for å si det rett ut, hva leserne dine skriver og spør om!! du mister jo lesere hver dag!! og vet du hvorfor? det er fordi du legger ut det samme hver dag, pupper, rumpe og klaging på hvor stygg og tjukk du er.. jesus, voks opp a!! alle gjennomskuer den slue “teknikken” din for å få mest mulig oppmerksomhet! Du har verken pupper eller rumpe, det vet alle. silikoninnlegg og bh på bh.. er det ikke slitsomt?? og bruke masse tid og energi på å stappe så jækla mye dritt i puppene? hva skjedde med å være naturlig?? flaut når du går til sengs med en gutt, og han må ta av deg to bher og ikke nok med det, det bare detter ut innlegg. Folk kritiserer deg, i dine øyne for å gi deg tips og tilbakemelding på en EGENTLIG positiv måte. men som flere sier, man blir så dritt lei fordi det kommer ett helt likt innlegg dagen etter. Folk som faktisk har pleid å like bloggen din har gått over til å bli såkalte “haters” og irriterer seg grenseløst over innleggene dine og det du legger ut! og ikke minst at du snakker og gjør imot degselv så og si HELE tiden. vi kommer ikke til å slutte og spørre og kommentere helt til vi får ett SVAR fra deg. ikke slike svar som ” jeg driter i hva andre sier, er megselv” for vi vet du ikke driter i hva andre sier, da hadde du også DRITI i om at du var tjukk og stygg som du sier du er. idiotiske svar. Men gi oss svar på HVORFOR du fortsetter og legge ut ting folk “hater”, ikke bryr seg om og ting du mister lesere av! hvor har blitt av den bra rosa bloggen?? nå har det blitt til kun kropp, sminke stygghet og tjukkhet. NULL interessant.

    26. hahahahah sjalusi?? det har noe med at du ikke skriver om annet enn pupper og rumpe, sophie! Det skrives mye “dritt” her, og det er mer “dritt” en sjalusi ang. kroppen din. du er så oppmerksomhetssyk at det er kvalmt! Og du har før skrevet at kjolene har vært for små, HVORFOR IKKE KJØPE EN STØRRE STØRRELSE?? du VIL jo provosere folk, og du VIL få fram alt du kan få frem på kroppen. største fjortiss push upen jeg noen gang har sett, latterlig

    27. Skjerp deg! Bare bull shit det med din “dårlige selvtillit”. Du bruker det bare for en unnskyldning for å legge ut slike bilder av deg selv. Tror du ikke de fleste er lei å se ræva, magen og “svære” puppene dine? Kjære deg, folk er ikke sjalu på din vakre lille kropp, som passer perfekt for en 13 åring, men folk blir mer provosert at du legger ut slike bilder av deg selv! Kom deg ned på jorde jente. Du syter nesten hver dag om innlegg hvor feit, stygg, og dårlig selvtillit du har, mens ennå du legger jævlige lett kledde bilder av deg selv. Seff, kjolene var super søte og fine, kunne gjerne ha hatt den svarte! Men ærlig talt, hva skulle du vise frem? Kjolene, eller den lille rumpe di og di svære brystene dine? seriøst skjerp deg. Mye hyggeligere å lese TCMN sin blogg, hvor hun kan legge ut ordentlige og nydelige bilder av seg selv, og outfit bilder, uten å sette brystene eller ræva i fokus!

    28. er ikke sjalu, syns bare du ser ut som en idiot:)sorry ass. legger man ut sånt må man tåle kritikk.

    29. Se opp!! Puppene hennes holder på å dette ut!! Fy så harrye kjoler! Hadde ikke gått med de om jeg så hadde fått de gratis slik som du gjør.
      Ganske enig med de som sier at pupper og rompe er ikke alt. Får håpe det kommer med alderen for deg også!

    30. Du ser skitten,billig og ustelt ut.Hvem gidder og være misunnelig på deg? Kansje 12-13 åringene syns du du er fin og alt det der,men ikke jenter på dun alder.

    31. Jeg synes begge var helt nydelige men synes den svarte var litt penere men begge var utrolig fine♥
      Og de var spesielt fine på deg♥ Du er jo så nydelig uansett hva du har på deg♥♥

    32. Hahah, eneste måten du kan få oppmerksomhet på er å presse ut ræv og pupper, sier litt om hvor mye bloggen din suger:)

    33. Hei!
      Så den som hadde vunnet billetter ikke hadde svart på
      Mail, så må bare høre! For min Mail er blitt slettet så
      Om det var [email protected] som vant plis kontakt meg på face!:) Ida Moen www,facebook.com/iidaemilie

    34. Hvorfor har du så dårlig selvtillit ? Du burde ha bedre selvtillit , men du får det ikke av å si ” Å , jeg er så stygg ” osv. Når du legger ut sånne bilder som du nettopp gjorde, som at begge puppene dine tyter ut. Det er det du får slemme/stygge kommentarer av..

    35. Du har nydelig kropp sophie! Missuner deg til 1000 (men kunne aldri tenke meg å kommenter stygt)!! Begge var nydelig! <3 Stå på sophie! Vet at det er de stygge kommentarene du sitter igjen med(alle gjør det), men prøv og tenk at de som kommenterer stygt faktisk gjør det sterkere som person! Du virker som en fantastisk person og jeg forstå ikke hvorfor noen kan sitte og skrive så mye frekkt til deg! Du er nydelig, akuratt passe og ikke la noen ekkle dritt kommentarer endre på det! <3 <3

    36. Satan du e dom! trur du virkelig at alle som skriv hate mellinge til deg e sjalu??!?!? e faktisk folk dær ute, inkludert meg, som faktisk ikke like deg for den du e! Syns du e sykt irriteranes og måten du står på når du prøve på kjolan e patetisk. Klare du ikke å stå oppreist? nei? fordi du bare skal vise frem rompa di! vi vil se kjolen, og ikke den forpulte ræva di!

    37. Jeg digger deg Sophie !! Og uansett så må du jo ha litt pupper for at de skal se såppas store ut ; ) digger kjolene også !! : ) du er best!!<3

    38. På det øverste bildet ser man jo at du bruker flere enn bare èn BH, hahahahahha! Den rosa bh’en er liksom syykt langt ned imens puppene dine er lengre opp :p du er nok avslørt

    39. Herregud, hvorfor gidder dere å lese bloggen hennes hvis dere ikke tåler at hun legger ut bilder av kroppen sin??Det er Sophie sin blogg og hun bestemmer hva hun blogger om!
      Du er best Sophie! love u♥

    40. og du er klar over at du ser ut som en prostituert eller??.. eller er det kanskje meninga??? kan du lage et innlegg om det?;)

    41. hahaha, ikke prøv å lur dæ unna. Heile Heggen VGS veit at du bærre e fake og ikke har pupper eller rumpe. Fleire kompiser av meg har fådd “smake” litt på Sophie Elise, og alle kan bekrefte at du verken he pupper eller rumpe. Så bærre legg opp

    42. Så fine! Ikke bry deg om de som kommenterer stygt, for du fortjener ALT ANNET enn dritt. Du er fantastisk nydelig og du virker som en veldig smart person, etter mye av det du har sagt/skrevet. Du har kommet deg gjennom mye hardt, men du fortsetter bare å stå på, og det er helt riktig av deg! Jeg hadde gjort utrolig mye for å være like sterk som deg, like vakker som deg og å ha en så flott kropp som du har. Vær fornøyd med deg selv og drit i de som er slemme mot deg, for du fortjener ikke å bli behandlet dårlig. Og de som sier du har lagt på deg, jeg ser det ikke, og om du har gjort det så er ikke det noe ille, for jeg hadde fortsatt gjort like mye for å ha slik kropp som du har, som før du “la på deg”. Helt ærlig så ser jeg ikke at du har det, om du i det hele tatt har det. Du kledde kjolene kjempefint og du har utrolig fine former uansett!

    43. Er så enig med flere av dere som skriver her oppe. Synd dere er ”anonyme”. Jeg liker ikke snakke stygt om folk, og er ikke det jeg skal gjøre heller, men kjære Sophie. jeg vet det er DIN blogg, DIN kropp, DITT liv. Men, hvorfor skal du gjøre deg så til? Hvorfor skal du pushe opp puppene og ha dem i fokus? var det ikke kjolene du skulle vise frem? Du skjønner vel selv etter alle kommentarene du får att det er PUPPENE og ræva di som alle ser? og det er derfor du får stygge kommentarer. Hvorfor kan du ikke fremstå som litt mer ”vanlig”? Man ser jo att du bøyer deg bakover og har flere bh’er på, for att det skal se ut som du har gigasvære pupper. Og, greit nok det om du har det. For store pupper er pent. MEN, er det no vits og jukse dem frem på bilder?? Om noen år, så tror jeg du kommer til å forandre deg, og bli litt flau over hvordan du engang var. Hvorfor ikke tørre og vise seg med det håret du har, istedefor å jukse seg til langt hår hele tiden. Alle vet du har fakehår, og alle ser det godt, for clipsa dine er jo nesten satt over håret.. Ja, nå er ikke extentions det som er det verste. men syns ikke du det er godt og bare kunne stå opp, kle på seg bukse og en topp, UTEN og pushe frem puppene, vise magen og ræva, og sette håret opp i strikk uten masse clips?? Jeg selv har extentions, og liker det, men ikke fanken om e hadde orka og ha de på meg på jobb eller gå med di ute når det snør eller regner eller blåser.. blir helt gal, jeg ;p
      dette er ikke kritikk. Men du er ei skikkelig søt jente. og du burde ikke vise deg så lettkledd frem osv. det er greit og gå med en utringet topp, for all del, det er fint. Men det finnes liksom grenser. Vis du tror gutter liker det , så gjør dem nok ikke det. Eller, en del gjør det, men det er gutter som KUN er ute etter det du viser frem, ikke for den personligheten du har. Skjønner ikke att du blir redd, egentlig. Alle vet hvem jo hvem du er. ca, alle i norge gjør det.
      Puh!

    44. Hvor mye måtte du betale i frakt fra den nettsiden ? tenkte jeg skulle bestille noe der ifra! hadde utrolig mye fint 😀

    45. du hadde aldri gått slik offentlig, men du legger ut bildene på en av norges mest leste blogger? vær så snill da, har alltid digga deg sophie, men det er på tide å vokse opp, dette kommer du til å angre på en dag.

    46. Hei! Elsker bloggen din! Men syntes det var litt overdrivne bilder… Ok, du har en veldig fin kropp, men du lager kløft og presser rumpa osv… Noen som ser dette syntes kanskje at dette er sexy osv, men jeg syntes dessverre at det er litt dumt å legge ut dette. “kløft er tøft” NEI! Sorry Sophie, du er en utrolig fin jente, men dette ble for mye…

    47. Ja, det kan være provoserende med de bildene du legger ut, men det som er enda mer provoserende er disse anonyme folka som sier at du er feit!
      Du har jo tidligere uttalt at du ønsker å gå opp noen kilo, og hvis du er fornøyd med vekta er jo det det viktigste.
      Det at noen kan si at Sophie Elise er FEIT er helt absurd!

    48. Kjære puppeløse drittunger!
      Bare fordi Sophie Elise har pupper trenger dere ikke klikke? Selv de vakreste kan ha dårlig selvstillit, så slutt å sleng så mye dritt.. Jeg har selv tenkt over at dette var LITT drøye bilder, men hvem faen bryr seg? La henne gjøre som hun vil, istedefor at dere skal rakke ned på henne? Hun har et fantastisk flott utsende og dere andre, ja dere er fittestygge når dere holder på sånn..
      Jeg er 15 år gammel, og tror kanskje jeg har mer vett i hode enn dere eldre jenter og gutter!
      Gå innom mot kjære dere, så kanskje dere en dag lærer dere å ikke rakke ned på andre: http://www.mot.no
      Og dessuten, slutt å si at hun er fet/lubben osv, hun har en perfekt kropp, og det er ingen fasitt på den perfekte kropp!

    49. Er dere der oppe med de stygge komentarene seriøse eller?! Er det faen meg mulig?jeg blir så syykt irritert når jeg ser noen som har skrevet en laaang komentar om hvor “dum og stygg osv” en blogger er! hvorfor i faen gidder dere og sitte der og bruke tiden deres på bare bullshit?! Tenker dere hvirkelig ikke på noen andre enn dere selv? Svaret er enkelt: nei! Prøv å tenk litt over hva dere virkelig pøser ut på nettet, dere er tydeligvis ikke gammel nokk til å bruke nettet engang..Vend nesen deres en annen vei, hvis dere ikke liker det hun skriver/legger ut bilder av. SÅ ENKELT ER DET! jeg syntes seriøst synd i dere..
      Jeg er ikke en av de som stalker sophie hver dag, men jeg sitter da vell heller ikke her og pirker på alle “feilene hennes”. Så folkens, selvom man ikke er stor fan av en person så trenger man faktisk ikke å skrive stygge ting til den personen heller!

    50. skjer med så stygge kommentarer? det jo hennes kropp og hun bestemenner selv åssen hun tar bildene om hu vil pushe de opp? og for alt dere vet, så puser hu dem ikke opp en gang? ;p finnes tynne jenter med store pupper også! + og dere kan jo ikke lese tankene hennes heller, tenk om hun sliter av dårlig selvtillit og sånt? Dere klager på sminka hennes, åssen hun går og alt det der, spar dere for drittkommentarer. Om dere ikke har noe fint å si, så hold kjeft! 🙂

    51. Ikke rart folk får spiseforstyrrelser av alt det pisset man får trykt opp i trynet. Du er langt fra feit, og at du har lagt på deg? Så vidt jeg ser på bildene er du akkurat som før, og hva så om du har lagt på deg noen kilo? Så lenge du er fornøyd har det vel ingenting å si! Blir helt målløs av å lese alt folk faktisk har mot til å sitte å skrive til en person. Du er nydelig, og burde vært stolt over hvordan både utseende ditt og kroppen din er! Du er verken for tjukk eller for tynn, Sophie! Sikker på at de som sitter og er så tøffe ved å skrive drittkommentarer med anonymt navn bare er ute for å trykke deg så langt ned i gjørma som de bare klarer.. Sier jo seg selv hvem som er mest “stygge”.. Jenta som bare sitter å skriver om hverdagen, som tørr å skrive om sine innerste tanker og meninger og som faktisk er på topplista over hele Norge, eller bare en jævla idiot med anonymt navn som faktisk ikke har noe bra og komme med?? Jeg hadde rett og slett skjemtes. Er kanskje bare ‘luft’ for de som sitter å skriver stygge kommentarer, men tenk på Shopie som får det rettet dritt mot seg, hver jævla dag?? “Vær mot andre, som du vil andre skal være mot deg” Sier seg selv.. Er hun så jævlig, så hvorfor gidde å bruke energi, i det hele tatt være innpå bloggen??
      Og det at du gjør ting som f. eks å pushe for å få bedre selvtillit osv. Det trengs ikke! Vær deg selv, og la andre godta hvordan du er, Sophie 🙂
      Du er fantastisk, stå på!

    52. “Svarte kjolen ble litt surr og feil og sånt”.. heller du som kledde den på deg slik sånn at alle skulle få se hvor mye dritt du har stappa i den bh’en for at det skal se ut som om du har store pupper, herregud Sophie, man ser jo at du har 110% fake pupper…

    53. DET JEG SYNES ER SYKT TETT! ER AT JEG HAR SAMME BH HJEMME, OG DET ER ET SVÆRT LAG INNI SOM GJØR PUPPENE 10 X STØRRE. OG NÅR PUPPEN DIN ER OPPI HAKA OG ENDEN PÅ BHEN ER LANGT NED PÅ MAGEN! DA SER DET LITT DUMT UT ! bustet bustet bustet

    54. er ikke så sjalu på kroppen din, fordi jeg har god selvtillit, og føler jeg har en pen kropp..
      Men fin blogg! <3

    55. Kimstore si nettisde,er de til å stole på? og er den prisen som står på kledane den ekte norske prisen?:D

    56. eg har våre inne på siden deres,men der vises kun mørke rosa og kvit og svart,kor fekk du taaki i den rosa kjolen da:P?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg