ghetto ass

Hei dere! Skulle egentlig blogge om noen kjoler og litt slikt for dere nå, men får ikke den ene kjolen på meg! Haha, det var virkelig ikke godt for selvtilitten. . Neida, får den enkelt og greit ikke over rumpa, så må få mamma til og hjelpe meg når hun er hjemme igjen! Uansett, til nå i dag har jeg vært på skolen, hos legen, handlet og spist taco. Ikke noe spennende, med andre ord. Dagens spennende planer består av så mye som å ta meg et lite bad, tenker det blir godt etter en dag full av regn.

Tenkte også jeg skulle legge meg tidlig i kveld, jeg må være våken og i godt humør i morgen! Følte virkelig i morges at nå er det siste gangen jeg kryper ut fra sengen med rødsprengte, sviende øyne. . Har vært så trøtt og sur i dag = jeg må få mer søvn, ikke vanskelig mattematikk akkurat! 

Ett søtt bilde av meg og Amanda på skolen i dag! Måtte hjelpe henne å feste extensions og hun hadde ikke hårstrikk, haha. Søtt! 

Meg i sløveklærne i dag! Rumpa mi ser passe svær ut haha, får hele tiden høre at jeg har ghetto ass.. Tro det eller ei! 

Og så litt bilder jeg tok her hjemme når jeg kjedet meg! Her sitter jeg og slapper av med sminkevesken liksom. . 

Forresten! Jeg har begynt å få ett av favorittbladene mine hjem i posten, nemlig Costume. Dette skriver jeg ikke om fordi det er reklame eller sponet, fordi dette er ett tilbud jeg har benyttet meg av helt selv. Jeg kjøper via bladkongen.no som har utrolig mange bra tilbud! 3 nummer av Costume koster 199 kr + man får med et nydelig merkeskjerf jeg har brukt et par ganger også. Tenker også å begynne å få “stella” i posten som jeg aldri har lest før, på grunn av den fantastiske medlemsgaven haha. Man får nemlig med et stort sminkesett fra Bareminerals og mange nummer av bladet for 299 kr. Det er sykt billig! For dere som er litt yngre kan man få tre nr av Julia og filmen hunger games for 99 kr. . Det er sykt mange slike tilbud på den siden, så bare å sjekke det ut HER!  Har dere kanskje et favorittblad dere vil tipse meg om? 

64 kommentarer
    1. Du er sinnsykt pen, Sophie og jeg elsker bloggen din! Men kan du snart si hva du har gjort med leppene dine? For de ser slett ikke naturlige ut, finere slik de var før. Håper du ikke tar dette vondt ment.. 🙂

    2. hvorfor skal alle være så slemme med shopie? bare fordi hun er topp blogger betyr ikke det at hun fortjener dritt!! det dere mener hold det inni dere og ikke kommentere det eller si det face2face.
      tror neppe noen bryr seg om hva du mener!!! så drit i og kommentere stygt uansett til hvem!
      du er så syyyykt pen Shopie 😉
      Jeg liker bladene C! og D! er blader der det står det nyeste nyhetene om kjendiser 😉

    3. hahha du har jo ikke rumpe engang kjære deg! ghetto ass, hvafaen. du har en normal liten sprettrumpe 🙂

    4. Hvor er rumpa? Var det en sånn ironi som vi fra østlandet ikke skjønner igjen?
      Men hvorfor ser du så unaturlig ut i ansiktet? Er det fordi du er Norges tøs-blogger?

    5. Åjises, jealous bitches her hvertfall. Hun har jo fin rompe det har vi jo faktisk sett? I mange bukser ser rompa flatere ut om det er en litt for stram bukse. Og tviler på at dere har finere rompe. 🙂

    6. Sophie har jo ikke fin rumpe Ingrid, hun er jo så kort så da blir rumpa så liten og merkelig.
      Er det ikke kjedelig å ha så korte bein, lille dverg 😛

    7. Unnskyld mæ, men ka det e slags getto ræv du prate om? Ræva di e jo så liten at den nesten går innover, så da e det nok bare du som har tatt feil av baby avdelinga og den med dameklær i…. Suss heggenfrøken

    8. Jeg abbonerer på DET NYE! Jeg elsker det bladet. Der finner du alt fr mote, smike til repotsjer. Kjempe bra blad. Har vert abbonent i 2år nå

    9. dokkar som slenger drit må ta og kulan!
      sophie er utrolig pen og har fin rompe! dere er bare missunelig, og det verste av alt er at de fleste av dere ikke tørr og skrive navnet deres! det kalles barnslig! voks opp!
      om dere har så mye imot hun SÅ la vær og gå innpå bloggen hennes!
      takk for meg! og håper VIRKELIG at dokkar vokser opp!
      sophie du er utrolig pen! stå på og drit i de tåpelige kommentarene du får fra folk! 😀 <3

    10. gleder meg til å se kjolene! <3
      men du Sophie, jeg har et spørsmål:
      har vært leser i 1 og et halvt år nå og nå for noen uker siden begynte jeg å kommentere daglig. virker som om de som blogger føler seg bedre av å få positive kommentarer, så da kan jeg vel gjøre dagens gode ting hver dag som bare tar noen få minutter å gjøre.
      tilbake til spørsmålet, leser du alle kommentarene dine, og føler du deg bedre når du får positive?/omvendt ved negative?

    11. haha. stor rumpe? hva er det du innbiller deg? den er helt vanlig. ikke noe bedre enn gjennomsnittet. kom deg ned på jorden du 🙂

    12. Du er ei nydelig jente, ikke hør på de negative kommentarene! De er bare misunnelige!
      Er det lov å spørre hvor du har kjøpt støvlettene dine? De var råflotte!!! Stå på 🙂

    13. Tusen takk for tipset! Bestilte meg akkurat stella bladene selv:)
      Hadde blitt veeeeldig glad for flere sånne tips! 😀
      (typ ukens tips ellernoe? 0:) )

    14. Du har ikke getto ass, du har getto lips… De er unaturlig store og man ser på laaaaang avstand at det IKKE er medfødt.. Du ser ut som hun dumme som var med i Paradise Hotel som så ut som en and

    15. Du er såå fin!! Og kroppen din er helt stunning!!:-)
      Men kan du være så snill å legge ut mer outfit bilder, du er så flink og kle deg!?;-)
      Elsker bloggen din!!!

    16. Dette er ikke slemt ment overhodet, men kjære deg, rumpen din er helt normal. Jeg må kjøpe bukser som er 2 strl for store i bena, bare for at rumpa skal passe. Jeg kan ikke bruke korte kjoler, fordi de når meg ikke over rumpa. Det er ikke barebare å ha “ghetto rumpe”

    17. Du, vaskedama, når låra dine er større en rumpa de, da har du ikke noe “ghetto rumpe” da ;D
      hahaha, du får gjort/sagt det Sophie! 😛

    18. satt å leste på ei sie så kom det opp HM reklamen av Lana Del Rey på sidelinja å FYYY dåkker ligne

    19. Fine bilder!!!
      Anbefaler deg å lese Mag! Det er mitt favorittblad. Det er i hovedsak et moteblad, men de skriver også om viktige ting som betyr noe, og om reisesteder, kjendiser og annet sladder! Virkelig et bra jenteblad 😀

    20. Skjønner virkelig ikke at dere orker å bry dere så mye. Haha, elsker at dere klikker sånn for at hun sier at hun har stor rumpe. For ja – hun har faktisk det. Hun har faktisk en knall fin rumpe. Man ser lett at dere er så piss sjalue på Sophie. Gjør noe med dere selv om dere vil ha en bra rumpe, i stedenfor å skrive dritt som hun sikkert ikke bryr seg om. Leppene hennes henger dere også dere oppi? Hva er vitsen. Hvis Sophie vil være sånn, la hun være det. Vis litt respekt. Alle har rett til å være slik som dem vil, det har dere også. Skjønner virkelig ikke vitsen med å komme her og komme der å slenge så mye dritt? Dere er så faens sjalue, man ser det. Treng ikke å nekte for det heller, for hadde dere ikke vært sjalu – hadde dere heller ikke ORKET å henge dere oppi dette. 😉

    21. Du er ikke noe Nicki Minaj akkurat da, skjønner ikke hva du prater om! haha :)syns krøllene dine er så fine!

    22. Jeg (eller mamma, hehe) har bestilt Tara, fordi det er så fin medlemsgave(som jeg skal få) 😀
      PS: Hvor land tid tar det før gaven kommer i posten?
      Beste blogger <3 <3

    23. haha, hvis du får kommentarer på at du har ghetto ass så lurer jeg virkelig hvem som gir deg de kommentarene. Morra di eller? haha. Rumpa di ser helt misforma ut. Og når du har på deg treningsbukser så der den bare firkanta ut. Lol, ikke tro du er noe

    24. Hva skjer med at du ser ut som en and på alle bilder? Og ghetto rumpe? Dont think so…….. Du bør vaske håret oftere, ser alltid så fett ut. Og ikke fest clipsen OPPÅ huet. Takk for meg, har holdt dette inne nå i sikkert 1 år

    25. Skjer med å klikke på Sophie?
      Nei hun har ikke noe stor rumpe, mer en helt vanlig rumpe, men er ganske sikker på at det var ironi! Sophie er ganske glad i å bruke ironi, og siden hun har en liten rumpe og hun sa det hun sa, så må hun ha brukt ironi. Skjønner dere virkelig ikke det? 😛

    26. Nå er du tilbake om å bli tåpelig igjen med å snakke om rumpa di og sånt.. jeg mener wtf??? tror du virkelig leserne bryr seg om den lille rumpa du kaller ghetto ass?? rumpa di er liten sophy…det at du tror den er stor er bare en illusjon..hvem som helst kan få stor rumpe ved å trøkke den ut sånn som du gjør..(ser forresten ut som at du må drite enkelte ganger…) no offence…

    27. Hei hei, ville bare gi deg en hilsen fra meg, du er utrooliig fiin alle vill jo være som deg eller burde være stolt av deg selv men ja du er jo så fin kropp osv! men jeg må bre si noe jeh bare hter med deg det er leppene dine, de er ikke fine! sorry men jeg liker bare ike leppene dine B-) <3<3 men du har en utrolig fin blogg, du m bare fortsette<3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg