er det gøy å være bitter?

Hei!
Nå sitter jeg på gardemoen og skal snart dra hjem til Harstad igjen, flyet går klokken 21! Har vært på flyplassen noen timer allerede, dro bare direkte hit slik at jeg kunne bruke litt tid på å lese, spise og se på mennesker. Det er så utrolig gøy synes jeg, haha! Mennesker som stresser forbi, så kan jeg undre litt for meg selv hvor de skal, hvor de er fra. . Haha noen andre som deler den rare interessen?

Var i alle fall veldig gøy på tv2 “ettermiddagen”, som sist! Fikk også møtt han jeg var forelsket i før mange år siden, nemlig David Pedersen fra idol sin første sesong om noen husker han? Kjekk han, ja! Og vet ikke helt hva jeg skal si om komentarene deres som påstår at jeg lyver på showet? Jeg har aldri lagt ut bilde av hele kroppen min, med ansikt i undertøy? Det var det jeg mente jeg ikke ville gjort, og det har jeg heller aldri gjort. Finn et bilde av meg i bh og string hvor jeg poserer sexy, så har dere funnet et bilde som virkelig er photoshoppa. . For det har aldri skjedd, ikke engang til en kjærste. Og bildet av meg i solarium hvor man ser stringen, det slettet jeg. Folk som lagrer det og sprer videre er de som blandt annet bistår til at flere ungdommer på verdensbasis tar selvmord – det er det faktisk mange som gjør på grunn av spredning av bilder man senere angrer på og sletter! Jeg fortalte også om den hendelsen til han som hjalp meg litt før showet, men ble ikke tid til å si det under selve sendingen. Slapp av, folkens. . Er det ikke slitsomt å alltid lete etter feil? Eller er det gøy å være bitter? For det synes ikke jeg. . . 

Uansett, en stor takk og klem til dere som er så positive! Herlige mennesker, virkelig.

På venterommet er det en stor tv som er satt sammen av fire små, slik at man kan se flere kanaler til tv2 samtidig. . Kan trygt si jeg fikk vondt i hodet. Men elsker å være der, man får sykt mye godteri, potetgull og sjokolade, haha! Gratis godteri = drømmeverden. 

I dag fikk jeg på meg veeeldig lys sminke, tror aldri jeg har følt meg så bleik før. . Men hun var flink da, og gøy å prøve noe nytt! Bak meg sitter faktisk søte Ravi og blir sminket! Har møtt han før, men det var koselig uansett. 

170 kommentarer
    1. fikk ikke sett det, håper du kan legge ut en link på bloggen din om det kommer ut på tv2underholdning.no eller noe. du er så ufattelig pen!

    2. ehm, du har faktisk lagt ut et bilde fra syden der du skulle vise ” skille ditt” og då viste jo du nesten alt nedentil.. så jo, men kanskje i bikini, ikke i tanga og bh, men blir gangske det samme når du er inne og drar den ned

    3. Det bildet du la ut i mens du var i Hellas der du drar ned bikinitrusa for mye, det er det nærmeste til nakenbilde du har. 🙂
      jeg vet hvor vanskelig det er og tegne bryn, spessielt for deg som har en sykdom. Har du vurdert og få deg permament makeup? Du er nydelig uansett, bare tips! <3

    4. Får du lagt ut videoen på bloggen? Btw, du så helt nydelig ut når du hadde blitt sminket profesjonelt, det passet du virkelig! 🙂
      Hadde vært morsomt og sett innlegget på nett om det gikk an <3

    5. Du var kjempe flott og flink på TV 😀
      De som er bitre og klager og finner feil på alt, får bare styre, de har det nok ikke godt med seg selv..

    6. haha, glemte å se på deg i dag å… du er så fin!
      kan man se det på nett noen steder? uten å måtte betale? 🙂
      Ravi hadde faktisk utdrikningslag hos naboen min, haha!

    7. Jeg personlig syns det var det peneste du noen gang har vert sminket. I vertfall etter det jeg har sett på bilder og jeg er en fast leser å digger bloggen din! Du er så ærlig.

    8. Der var du kjempefin! får du til noe lignende selv hadde jeg syntes det hadde vært fantastisk! Fikk ikke sett showet da, desverre :/

    9. Du var mye penere med den sminken, og den passet deg jo myyye bedre! til vanlig har du et ganske godt synlig skille, vet ikke om du vet det helt selv jeg, men ja… du var hvertfall super søt og utrolig pen på tv idag!!

    10. haha,så sykt tragisk du e! du e så dom at du ikje sjønne d sjøl engang! Nekte på at du legg ut lettkledde bilda e bare SYKT.
      Jævla domme jenta.

    11. Kan du legge ut “filmsnutt” fra da du var på ettermiddagen, fikk ikke sett det,, Synes du er ei kul og tøff jente med ben i nesa!! KeepUpTheGoodWork!!

    12. hva så om du slettet bildet? du la det jo ut likevel? tror du er fullt klar over at folk kom til å lagre det. 🙂

    13. Haha, elsker å se på mennesker – ser så mye rart! Synes det er utrolig teit at mennesker alltid prøver å finne feil ved andre, der blir liksom så…feil!

    14. Dumt at mange skal rakke sånn ned ! Jeg såg på det og synst det var kjekt å se på 🙂 Har ingen ting negativt å si.. Bare at du snakket litt fort, så fikk ikke alt med meg. men du er så søt 🙂

    15. ikke kom her å si at de feriebildene dine ikke var for å leke sexy å vise seg frem. Er glad folk lagrer lettkledde bilder av deg og legger de ut igjen, for når du skal søke jobb og arbeidsgiveren din har tilgang til disse bildene, da blir det neppe noen jobb på deg. Kanskje du ikke kommer til å lære, før du faktisk får avslag etter avslag på jobbsøknader

    16. Jeg vil bare si at jeg aldri har komentert en eneste blogg før, så du har æren av min første komentar! 😀
      Jeg vil bare si at du er den mest inspererende personen jeg har sett. Selv er jeg ungdom, og sliter med noen problemer, men å lese bloggen din, gir meg så mye råd og tips, til å takle de. Tusen takk for det! Aldri, aldri aldriiiii stopp å blogge! Leser den vær dag, og takk gud for at du også er så flink til å oppdatere ofte. Vil avslutte min første, og min siste komentar med å si at du aldri må gi opp med å inspirere oss ungdommer, og flere. Det har reddet meg ( og sikkert MANGE andre) ut av flere kriser. Tusentakk for at du er du!

    17. Klem til deg! Utrolig bra innlegg rettet mot de som kommenterte i forrige innlegg. Ufattelig hvor tragiske folk orker å være.
      Jeg fikk med meg showet, du er ei nydelig jente, og var veldig veldig pent sminket i dag! Stå på 🙂

    18. Rart at folk må ha noe å pirke på hele tiden..
      – Du kledde lys sminke helt syyykt! Herlighet så fin du var!

    19. Men koffer la du ut stringbilde da? Du som har blogg burde jo no ha lært litt om nettvett? bare lure altså, det hadde vært veldig fint om du svare <3

    20. hahhahahaha, det aller værste er at du ikke forstår det selv. Du er den bloggern på topplista som legger ut flest klettkledde bilder og så skal du på et talkshow å snakke om hvorfor man ikek skal legge ut lettkledde bilder…. æsjæsjæsj

    21. Ser på opptak av programmet nå, siden jeg ikke hadde mulighet til å se det direkte 😉 Sykt uvant med så lys sminke, men du var utrolig fin med det!

    22. Omg, du var mye finere med lysere sminke altså litt mer normal enn helt brun som du pleier å være!<3
      digger bloggen din

    23. hei sophie, lurte på om du kunne skrive ett innlegg om vegitarmat. Lurer litt på hvor mye av “vanlig” mat man må kutte ut. Som, smør, brød, ulike pålegg, godteri osv?, så du skrev for litt siden at det var noe godteri man ikke kan ha. Lurer bare på om du kan skrive litt om dette når du får tid. mvh 🙂

    24. Hahahah nu må æ nesten flir litt.
      Du har faktisk lagt ut lættkledde bilda av dæ sjøl. Å det e ikke nåkka hemmlighet at kjærestan dine har lættkledde bilda av dæ på telefonan dæmmers. For ja, dæm e faktisk blitt visst rundt omkring på fæsta i Harstad. Forbilde? Ja prøv å dropp alt det fake med dæ sjøl å godta dæ sånn som du e skapt, så kan æ forstå at folk ser på dæ som ett forbilde.
      Og btw, lite tips: fæst fake vippan dine bedre, det ser bare utrulig stygt ut når dæm ikke e fæsta skikkelig.
      Takk førr mæ 🙂

    25. Har ikke sett klippet, så håper du får lagt det ut!
      Du var utrolig pent sminket her, har aldri sett deg så bra sminket før!!:)
      Og ja, jeg ELSKER å studere mennesker! Bruker å studere mennesker, og lage en historie om de? Feks 5 barnsfaren som endelig skal på guttetur, osv:P

    26. Så utrolig fint sminket du var på de bildene fra tv2! Er litt lysere enn jeg er vant til på deg, men var faktisk bedre enn den vanlige sminken du bruker. Ikke frekt ment, bare min mening 🙂 Synes du er fin uansett jeg

    27. Selv om du ikke tar med hodet ditt på bildet, er det like mye din kropp 😉 Og man finner ikke noen andre navn ved bildene når man søker opp bildene på google så da skjønner den som er arbeidsgiver at det er deg ;D
      Følte du ble ganske så eid der du satt på “Ettermiddagen” i sta. Virket ut som at du satt der å tenkte “å faen, det har jo jeg gjort!” Var akkurat som at dem satt å snakket om deg. SÅ glad jeg ikke er i dine sko!
      Og er det ikke kipt at noen lagrer bildene du sletter? Sånn som bilde av musa de og bank kort bilde? Kanskje du burde begynne å tenke, lille jente.
      Si at jeg har lite liv og blablabla, tar bare 2 sec å lagre ett bilde ;D

    28. har lest bloggen din såpass lenge, og vet at du ikke løy på tv2 idag. og det tror jeg at de aller fleste som støtter deg på en positiv måte mener det samme. Så noen likheter mellom deg og Frida faktisk! har aldri sett noen likheter på dere egentlig bortsett fra LITT på noen få bilder, så var litt artig å se det 😛
      La merke til det på tv at det var noe andreledes med hudsminken din, synest det kledde deg utrolig godt, du ser jo fin ut selv om du har litt mørkere sminke, men syns du burde prøve ut litt lysere, det var nemlig nydelig på deg! <3

    29. Akkurat sånn er jeg å, pleier å lure på hvem alle er og hva de skal, spesielt når jeg sitter i bilen, og hundrevis kjører forbi.. Rart at så utrolig mange forskjellige mennesker sitter inne i sånne bokser og får den til å kjøre av sted.. At alle de har et liv, egne tanker, noe de skal gjøre og alt sånn er så merkelig men spennende å tenke på haha! 🙂 lurer ofte på hvordan det hadde vært å være en annen person! Og hva ukjente tenker på når de ser meg.. 🙂

    30. Tror aldri i mitt liv jeg har sett deg så pent sminket, ikke frekt ment. Men dette var en mer “naturlig look” og det kledde du kjempebra. Du er utrolig nydelig, er ingenting å si på det! Hadde du bare visst hvor mye penere du er når du er litt mer naturlig. Du er VAKKER!

    31. Haha, nå har du akkurat vært på et program hvor du skal snakke om nettvett og sånt, så sitter du nå og forteller oss at du har slettet det bildet ?! HAha, HALLO. Selv om du har slettet det, finnes det folk som har lagt det ut flere steder ? Det burde vel kanskje du som har så “peiling” på det vite da 🙂 En annen ting, du sier du aldri har lagt ut bilde av deg selv i undertøy med ansiktet ditt ?! Ehm, altsååå… Når så mange leser bloggen din, og du legger ut lettkledde bilder, så ser vi jo at det er deg ?! Haha. Må nesten le litt. Men du er søt da. Dessuten er sjangsen GANSKE så stor for at du har sendt lettkledde bilder til gutter også. Det er lett å gjennomskue deg, så den kjøper jeg ikke. Du har jo bare lyst til å bli likt! Ogsåå, en liten avsporing, bruker du bare ÈN bh?! Hha.

    32. Neinei, sant det. Men det florer jo bilder av deg i bh og g streng og bikini der du viser musa uten ansikt, men alle vet jo at der deg, så spiller ingen rolle. De som sprer sånnt rundt er bare onde, men desverre så finnes alle mulige dritsekker der ute. Jeg tror ikke de er bitre, de vil bare lage faen.

    33. http://bloggfiler.no/thingsihatee.blogg.no/images/1362882-9-1347487651358.jpg Se hva jeg fant av deg sophie på nettet?:O:O Nå synes jeg seriøst synd på deg! Men du burde lære at det nyttet ikke å slette etterpå.
      Jeg skjønner ikke hvorfor skulle giddi å lagre det bilde en gang. Men nå ser du ser du det og vet det.
      Noen mennesker har lite å gjøre!
      Dumt av deg å si på riksdekkende tv at du bare har lagt ut bikini bilder, fordi det er jo ikke sant :/ Alle bildene du legger ut på bloggen din kommer automatisk på internett.

    34. Åh, jeg fikk ikke sett showet! 🙁 Hvis du får tar i klipp på nettet, kan ikke du legge det ut på bloggen for oss? eller skrive når det går reprise av showet? 😀
      Ja, haha du er faktisk ikke den eneste som liker å se på mennesker! Jeg har alltid syns det har gitt en fin følelse, som om man blir kjent med mange nye mennesker uten at de vet det på en måte. Jeg syns også det er kjekt å bare følge meg på en samtale på bussen, når noen snakker i telefonen osv… sært! Det flaueste er vel hvis man begynner å le selv når de forteller en vits til den andre, det ser jo ikke lite teit ut…
      Men jeg syns det er veldig fint å bare følge med på andre mennesker, det er viktig å bare stoppe opp en gang i livet og rive seg løs fra sine egna tanker og bekymringer, og bare følge med på verden rundt seg! Det er så mange mennesker i byen hver dag som bare stresser forbi alle og ikke ser opp engang. Jeg syns alltid det er gøy å smile til fremmede, gjør både min og kanskje deres dag noen hakk bedre! 🙂

    35. du er vell ikke den rette til å snakke om nettvenn, er du vell? bare å google navnet ditt og bikini/undertøy eller noe og det kommer fram en del om deg…hjelper ikke om ansiktet ikke er med når du tar bilde av deg i truse, bh med megakløft og på bildet under er det bilde av deg fra megakløfta og opp… så nettop en film om google en dag, om at folk som annsetter andre alltid googler deg og at Disse bildene av deg blir ALDRI slettet, no matter what..

    36. Så deg på tv:-) liker virkelig dialekten din! Eneste jeg la merke til at var litt annerledes var at leppene dine var skikkelige store, var mye penere før.. og øyenbrynene dine var skjeive… på tv iallefall, ser det litt på bildet. men du er en super blogger, you go girl!

    37. er så sykt glad jeg ikke er deg som ha sittet og sagt på tv at man ikke må legge ut sånne bilder og at du ikke gjør det. du er kansje den bloggeren som legger ut mest lettkledde bilder av deg i kjempe push-up og gjennomsiktig string..

    38. Jeg leser bloggen din hver dag, og er en stor fan. Men du sier du aldri har lagt ut et slikt bilde. Du skrev jo nettopp at du hadde gjort det, altså at du va i sting i solarium. Selvom du sier du slettet det, så har du jo lagt ut et slikt bilde. Og du legger ut bilder av bh-en din, ikke bikini, men BH.
      Men jeg er en stor fan, og jeg digger deg <3

    39. du så ikke så brun ut på tv, det var sykt mye finere når du var litt lysere i huden!! ikke frekt ment eller noe 🙂

    40. Åhh,jeg hadde også en crush på David! Han er jo drit søt 🙂 Så ikke showet,så håper på og få sett det et eller annet sted snart!

    41. er det gøy å drite seg ut på riksdekkende tv? er det gøy å lyve på riksdekkende tv? er det gøy å tenke på at gamle menn napper laksen etter halvnakne bilder av deg? er det gøy å være stemplet som norges “løse blogger”? er det gøy å vite at halve guttene i harstad sender rundt nakenbilder av deg? er det gøy å være deg, Sofie? Nei, det tror jeg faen ikke. Jeg synes synd på deg som har driti deg såpass ut som du har gjort. Og det er ikke kun en ting du har driti deg ut med. Først var det dette med at du var imot pels, så legger du ut et innlegg hvor du har på deg en canada goose? Deretter er du imot dyretesting, men tar restylane som er testet på dyr? Og nå er det at du sier grensen for deg med drøye bilder er strandbilder, men fortsatt legger du ut halvnakne bilder hvor man kan se fitta di? Du er et tragisk, patetisk lite menneske. Du er alt det motsatte du prøver å være. Du er ikke barbie, du har ingenting å måle deg til når det gjelder en barbiedukke. Du er ingen dyreaktivist, du er heller ikke et godt forbilde. Du er ingenting, av det du sier du er. Hvordan føles det egentlig? Å vite at så og si alle jenter/gutter i Norge, i alderen 10-100 år vet at for hvert innlegg du skriver om at du er imot noe, så gjør du nettopp det du er imot? Det gir ingen mening. Du er hyklersk, og dobbeltmoralsk, falsk. Du er ingenting mer, du er kun det ovenfor oss lesere. De få som støtter deg er små jenter som ikke har fått hår på tissen enda, og som ikke ser deg fra et voksent syn som vi “bitre” andre gjør. Det er kun de som backer deg, de små jentene som ikke har levd livet enda og vet ikke hva det vil si og være ekte, eller det å stå for noe. Ha et fint liv, og lykke til med jobbsøking!

    42. AMEN, sier bare jeg
      Lise-Marie
      20.09.2012, 01:45
      er det gøy å drite seg ut på riksdekkende tv? er det gøy å lyve på riksdekkende tv? er det gøy å tenke på at gamle menn napper laksen etter halvnakne bilder av deg? er det gøy å være stemplet som norges “løse blogger”? er det gøy å vite at halve guttene i harstad sender rundt nakenbilder av deg? er det gøy å være deg, Sofie? Nei, det tror jeg faen ikke. Jeg synes synd på deg som har driti deg såpass ut som du har gjort. Og det er ikke kun en ting du har driti deg ut med. Først var det dette med at du var imot pels, så legger du ut et innlegg hvor du har på deg en canada goose? Deretter er du imot dyretesting, men tar restylane som er testet på dyr? Og nå er det at du sier grensen for deg med drøye bilder er strandbilder, men fortsatt legger du ut halvnakne bilder hvor man kan se fitta di? Du er et tragisk, patetisk lite menneske. Du er alt det motsatte du prøver å være. Du er ikke barbie, du har ingenting å måle deg til når det gjelder en barbiedukke. Du er ingen dyreaktivist, du er heller ikke et godt forbilde. Du er ingenting, av det du sier du er. Hvordan føles det egentlig? Å vite at så og si alle jenter/gutter i Norge, i alderen 10-100 år vet at for hvert innlegg du skriver om at du er imot noe, så gjør du nettopp det du er imot? Det gir ingen mening. Du er hyklersk, og dobbeltmoralsk, falsk. Du er ingenting mer, du er kun det ovenfor oss lesere. De få som støtter deg er små jenter som ikke har fått hår på tissen enda, og som ikke ser deg fra et voksent syn som vi “bitre” andre gjør. Det er kun de som backer deg, de små jentene som ikke har levd livet enda og vet ikke hva det vil si og være ekte, eller det å stå for noe. Ha et fint liv, og lykke til med jobbsøking!

    43. Hallo! Det er bedundringsverdig at du orker alle disse de fæle kommentarene her, men det er vel fordi du er flink til å fokusere på de positive,som er i flertall. Disse stygge kommentarene kommer nok av at du har veldig mange veldig unge, usikre jenter som leser bloggen din og skulle ønske de så ut som deg, for det er ikke til å komme i fra at du er en vakker jente! Så til alle smårips som skriver her inne: Hold kjeft og få litt selvinnsikt! Gransk deres eget liv! Ha en fin dag, søte jenta!

    44. Den sminken var helt sykt fin til deg !
      Men jeg lurer på noe angående håret.. kan du svare på det i neste innlegg ?
      Hvordan i huleste får du clipsene til å ikke synes bak? Vet det er erfaring osv..
      Jeg har veldig tynt hår og ikke spesielt langt heller, så jeg har den minste pakken. Får ikke alltid brukt det siste 3er clipset fordi det rett og slett ikke er plass uansett hvor tett jeg setter clipsa..
      Og jeg vet jo ikke hvor kort eller tynt du har, men jeg husker jo det med frisøren som faila og sånt på deg, så du har vel ikke så langt selv naturlig ? Så hvordan setter du clipsene opp ? Hvor setter du 3eren , hvor setter du 4eren og hva gjør du med 2ern ? Starter du nede eller oppe og ja.. 🙂 Hadde vært fint med en video 😀

    45. Så pen du er!
      Men kan du ikke vær så snill smile på en annen måte? Sånn seriøst ser det helt tragisk ut.. Tenk når du bli voksen og ser tilbake på de bildene der. Jeg syntes du kler så godt og smile med åpen munn!

    46. har ingenting med at folk er bittre og prøver og finne feil ved deg og “plage” deg som du tror.. Det er bare at mye av det du skriver (noe av det du skriver er faktisk ikke så ille) men MYE av det du skriver er jo helt på tryne.

    47. Herregud du er patetisk.. Du er på tv og snakker slik.. LIKEVEL har du fortsatt bilder av deg selv HALVNAKEN.. Tror du er en smule PR KÅT.. Kle heller på¨deg og ta noen SERIØSE outfit bilder i stedet for å erte på deg kåte mannfolk.. Slutt å være så selvgod og patetisk

    48. Haha.. Leser hjennom kommentarene og mange har rett.. Du er patetisk og snakker som du har vett til. Du fortjener sisteplass.. Falske tøs

    49. Du var litt rar når du svarte på flere av spørsmålene. Siden at du trodde det var flere enn 10.000 ungdommer som hadde lagt ut bilder av seg selv på nettet fordi du er med i en facebook gruppe hvor dere gjør det?? Wtf?
      Også når Stian spør deg om hva du hadde tenkt hvis du hadde kommet over et naken bilde av mammaen din så hadde du lurt på hvordan det hadde havnet der fordi dem ikke hadde internett på den tiden? Du vet det var et hypotetisk spørsmål? For å få deg til å tenke på dine barn.. Hvis du får noen da (håper ikke).
      Også når Stian spør om du har lagt ut lettkledde bilder på bloggen din, så sier du “ja, men bare fra stranda” også driver du å forklarer deg. Også viser dem 2 bilder fra bloggen din som IKKE er fra stranda, da måtte jeg le 😛
      Også når du skulle snakke om at bildene dine hadde blitt misbrukt på andre nettsider, hvorfor dro du inn det hele tiden? Når Stian spør “Har du lagt ut lettkledde bilder på bloggen din?” Og du svarer “Ja og jeg har opplevd at de har blitt misbrukt” også blabla om det.. Ikke rart at hun frøkna ved siden av deg og Stian sitter å ler 😛

    50. Håper du forstår at du folk ler av det du sa på tv om lettkledde bilder. Herreguuuud. Du er jo den som legger ut MEST lettkledde bilder av alle. Så slutt å syt over at noen har lagret bilder av deg. Du legger de jo frivillig ut her for alle leserne dine.

    51. Du kledde litt lysere sminke veldig godt! Du ser bare naturlig pen ut på de bildene og på showet. Man ser at du er brun, men ikke solpudder brun liksom 🙂

    52. Kjære deg , du legger da ut svært lettkledde bilder. Att folk påpeker d har ingenting med bitterhet og gjøre, det er jo kun en sannhet. Du har jo masse masse bilder som er helt på kanten, du blir litt selvmotsigende nen ganger rett og slett.
      Spessielt når du sitter på tv og sier att nei det har jeg ikke, men men 😉

    53. Duuu.. Absolutt ikke for lys sminke i det hele tatt! Synes faktisk det var mye finere sånn:) utrolig pen var du på de bildene!

    54. At du i det hele tatt sa ja til å være med på programmet!! du satt og pratet i kanskje 1 minutt tilsammen, og du reiste fra lagt oppi nord og helt ned hit for å snakke så lite!! og ikke nok med det, det som kom ut av munnen din var faen meg bare piss? haha jeg lo godt. Du sa du ikke har lagt ut bilder av HELE deg hvor du liksom ikke viser hele kroppen, greit. MEN serriøst, hvor mange ganger har ikke du lagt ut lettkledde bilder av ; magen, rompa, puppene you name it. Det blir fort hele kroppen tilsammen det 😉 OG som sagt er det ikke noe galt å legge ut bikinibilder, og bilde av magen og rompa(for de som kanskje skal få treningsinspirerte bilder), men slike bilder du har tatt, er faen meg av alle mulige sexy’e poser. DERFOR kritiserer folk deg så jævlig. også lyver du på tv. DET er tragisk det. også er jeg tragisk som gidder å kommentere på bloggen din :)! yeah

    55. Herregud, jeg så på bildene og bare “faen, der har jeg vært… Hva faen, NÅR?”… Jeg hadde nesten glemt at jeg var med på ettermiddagen. Ikke sant programlederene er utrolig snille? jeg hadde lyst å være der hele kvelden jeg!

    56. Synes du var nydelig sminket!
      Lurte på om du vet noen plass på nettet det er lagt ut/de legger ut klippet? 🙂

    57. Til alle dere som driver å skriver DRITTKOMMENTARER: Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å bruke tiden deres på å skrive tonnesvis av stygge ting til en jente ikke fortjener det! Sophie gjør alt hun kan for å hjelpe dyr og stoppe dyremishandling, og jeg som ikke kjenner henne vet at hvis hun kunne ha stoppet all dyreplageri i hele verden hadde hun gjort det med en gang!! Så bare se til å skjerpe dere alle som skriver masse drit om henne, for dere er ikke et hakk bedre selv om dere kanskje tror det selv, dere er vell egentlig det folk kaller et null. Dere har ikke no’ liv og bruker tida deres på å vere ekkel mot et GODT menneske. Det er ikke til å tro asså… Samma det om hun legger ut bilder av seg selv i bikini eller ikke, la nå det være hennes sak om hva hun legger ut på nettet eller blogger om!
      Stå på Sophie! Ikke bry deg om hva disse drittungene skriver om deg, for du vet jo selv at det ikke er sant og det er det som betyr noe. Du er ei super jente og et veldig godt menneske, det er mange som ser opp til deg og det vil de nok fortsette med!

    58. Unnskyld meg, men nå jeg jeg le av deg altså, herregud, hvor dum er du egentlig? Du burde kanskje tenkt litt da, før du la ut det bildet, selv om du sletter det så kan du jo ikke forvente at folk ikke skal bruke det mot deg? Du legger opp til det selv når du legger det ut på internett, du kan ikke her og legge skylden på andre, for at de sprer det videre, når det var DU som la det ut i utgangspunktet. Ansvar for egne handlinger, dumme lille venn.
      Og jeg må nesten spørre jeg, hvordan i helvette tør du egentlig å sitte på det showet og late som om du har noe du skulle sagt? DU av alle liksom, at du ikke er flau sier jeg bare! Alle unntatt deg (fordi du er tydelig så jævlig dum) vet og skjønner at akkurat dette snakket om der, det er sånn du er, sånt du gjør. Du er en skam for deg selv og familien din, rett og slett!
      Ta og la de bryna dine vokse litt, slutt å bruke svart farge i de, ro ned med solpudderet, drit i å smøre hvit, spermlignene dritt på leppa dine og se til helvette å få fjerna hva faen du har sprøyta inn i leppene dine og iallfall drit i å presse de utover som en annen and. Og glemte jeg å si: vask håret ditt, det lukter dritt, og det er fett.
      Skjønner ikke hvordan du tørr å vise deg offentlig. Du ser bare skitten og ekkel ut. Du prøver for hardt å være god nok ved å være en annen enn den du er, og du mislykkes heftig i det, så plis bare dropp det, og se litt mer naturlig ut.

    59. veldig pent sminket! Her så du faktisk normal ut, og ikke skitten og unaturlig ut som du gjør når du sminker deg selv..

    60. den sminken er ikke for lys for deg iallefall. den passet deg perfekt! så føler du deg blek, er det bedre å ta noen ekstra minutter i solariumet og da bruke sminke som passer 😉

    61. Endelig fikk noen hjupet deg med de forferdelige øyenbryna dine! Lær, fordi DETTE kalles øyenbryn 🙂

    62. har ikke fått sett hva du sa der:-(
      men jo, du har jo lagt ut bilde av deg selv der du poserer “sexy” MEN det var ikke i undertøy, det var i bikini! (ikke det at jeg mener at det er så stor forskjell, men såklart.. det er jo forskjellig fra person til person)
      mener såklart ikke å skal være en negativ anonym dritt unge her, skulle bare lufte det litt, at kansje det var det de som kommenterte mente? jeg vet ikke.. :-))

    63. OMG!!! å herreguuud du var nyedlig. Har ALDRI sett deg så Pen før, du så skikkelig naturlig ut. HAR IKKE ORD!!

    64. Så utrolig fint med lys sminke, det fikk så utrolig mye bedre frem ansiktet ditt. Prøv det ut hjemme engang å se om du også får det til, det hadde vært morsomt!

    65. shit det ble såå fint!! du er så pen, men ikke fiks mer på deg selv, for du er så perfekt, alle øsker å s ut som deg

    66. Jeg kom kom over topp 10 blogger i Norge. Der var du var en av de mest leste. tok meg 45 im tar det for en person med normal intelligens og forstå at du enten bare tuller eller du er et mindre begavet menneske. Sorry as, du er sikkert grei utenfor bloggen din. Men det du skriver her inne er faen helt bak mål. Du sier en ting og gjør en helt annen…..Og jeg kan si deg med en gang at det har ikke noe med og være bitter og gjøre for mitt vedkommende. Jeg kommer nok ikke til og lese bloggen din mer, så du skal få kjøre på her inne så mye som du vil. Og det er flott for deg. For alle skal få lov og ha en stemme. Men jeg kunne ikke gi faen og si noen ting før jeg stakk her ifra for første og siste gang. Det er skremmende hvordan enkelte mennesker som ikke har en dritt og bidra med til samfunnet har så mange folk som hører etter på hva de sier. Og det er åpenbart at du er kun populær fordi du ser bra ut. Ikke fordi du er dyp eller noe av det du sier er noe særlig smart. (Fordi det er det ikke i det hele tatt. Det er så mye fakta feil og du bruker youtube videoer, som referanser og kilder. Skal du bli tatt seriøst så finn noe annet) Men fordi du er en pen jente. Og det er du! Men det er skremmende, at utseende skal ha så mye og si for populariteten din i dagens samfunn. Drit og utdanne deg, eller gjør noe annet konstruktivt med livet ditt. Tren litt, ta litt selv brunning, litt silikon,falskt hår, smink deg så du ser ut som du er 13 når du egentlig er 18. Ligg ut noen bilder på nettet der du poser som om du du søker jobb som glam modell og klag på at du ser så jævlig ut, og at livet ditt er forferdelig i alder av 18….. i Norge. Der har du plutselig 30 tusen lesere i uken…… Jeg sier ikke at dette er ene og aleine din skyld. For det er det ikke. Men dere som driver slike “rosa blogger” og de som lager reality shows som fks paradise hotell er med på og fordumme norsk ungdom. Og det er skremmende hvor vi er på vei!! 🙁 hilsen en som ikke er bitter, men er genuint redd for framtiden

    67. Er det mulig å finne klippet fra når du var på tv2? For jeg hadde ikke muligheten til å se det på tv, men hadde veldig lyst å få det med meg 🙂

    68. Du lyver ikke kjære deg ! Du kverulerer og rører rundt en stor gryte ! Å nei du naken ALDRI! Så lenge ikke hodet og underdel vises på samme bilde å nei! Jeg er blant flere tusenvis av mennesker som har sett ditt element nedentil som du skjønte i etterkant at var et dumt bilde . Du poserer sexy på annenhvert bilde om det så faen er hele kroppen so what! Du viser alt . IKKE KOM HER Å SI AT FOLK SOM SPRER BILDET BIDRAR TIL SELVMORD ! SKJERP DEG! DU LEGGER UT BILDER AV DEG SELV HVOR VI SER ALT SÅ FÅR DU FAEN MEG STÅ FOR DINE HANDLINGER! DU ER MED PÅ Å BIDRA TIL DENNE SPREDNINGEN VED Å GI DEM NOE Å SPRE SÅ TENK PÅ DET!
      Er det ikke slitsomt å alltid lete etter feil? Eller er det gøy å være bitter? For det synes ikke jeg. . .
      LER AV DENNE KOMMENTAREN . DU SNAKKER åpenbart om deg selv . Og igjen ta ansvar for dine dumme handlinger og ikke dra det over på noen andre . Og syns virkelig synd på deg . Men alle har forskjellig type intelligens, og er trist å se dette, men vi er født forskjellig, og det som er ille er at du ikke forstår omfanget av det hele.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg