på TV2 snart

Heihei ♥

Stine Mari som blogger for Sophie nå! Synes det går alt for lang tid mellom hver gang jeg blogger her, synes ikke dere? Så da Sophie trengte noen til å blogge for seg i dag meldte jeg meg med en gang! Er jo selvfølgelig ingen problem å blogge for henne når dere alle er så hyggelige og bare sier fine ting :) Eller hva? Om dere vil lese bloggen min er den HER.

Som dere vet måtte hun dra ganske tidlig til Oslo i dag for å være med på ettermiddagen på TV2 nok en gang, hun kommer til å komme på senest 17.45 så da må dere alle se på! Jeg sitter allerede klar, jeg :) Har snakket litt med henne på telefon og hørt hvordan det går der nede, og det er bare velstand! Nå sitter hun og venter sammen med Ravi som også er der, de ble faktisk sminket sammen. (haha ja faktisk) Men nå må jeg følge med, hun kommer på anytime! Hade ♥

Bildet til høyre er Sophie akkurat nå!

60 kommentarer

Siste innlegg