Meg med briller

I dag har vi lang skoledag, så for å bedre humøret mitt litt tok jeg med brownies som skolemat – det kurerer virkelig alt, og jeg har verdens beste brownies også! Kan sikkert vise dere oppskrift engang om noen ønsker det :) Gleder meg til denne dagen er over, så kommer Anne-Sofie etter meg til skolen. Vi skal se en skrekkfilm som heter ” the cabin in the woods”, jeg har sett den før og den er veldig bra, så følte jeg måtte vise den til henne også. Min filmkompis! Skal kjøpe litt cola og ben & jerrys etter skolen som jeg kan kose meg med til filmen – feit sa du? Neida, men livet er for kort til å spise mat man egentlig ikke liker fordi man skal telle kalorier. Jeg kjenner flere som faktisk teller hver en kalori de putter i seg slik at de ikke går over en grense eller gud vet hva, har jo aldri slanket meg og ble glad når jeg gikk opp i vekt. Det er selvfølgelig ikke hyggelig å få høre at jeg er feit (for la oss innse det, feit er et skjellsord. .), og man kan fort bli påvirket av det. Men for meg er ikke å gå opp noen kg det verste som kan skje akkurat nå – men så snart jeg føler meg dårlig eller slapp i kroppen gjør jeg noe med det. Er glad jeg har den viljestyrken!

Har forresten begynt litt med briller, jeg ser sykt dårlig og er et mirakel at jeg klarer meg uten linser og briller til vanlig, haha! Jeg har faktisk – 3,2, i styrke, altså jeg er veldig nærsynt. Men hva synes dere, kler jeg briller? 

Og til dere som lurer – ja, jeg er barnet til Donald Duck. 

Og ja, en annen ting! En av de beste og billigeste nettbutikkene jeg vet om, nemlig http://www.chiquelle.se/ har fått / får inn ny kolleksjon i dag! Det er sinnsykt billig på den siden og god kvalitet, man kan få en topp for 50 kr liksom. . Jeg har selv en jakke og en singlett der ifra og kunne ikke vært mer fornøyd! Skal bestille noe derifra nå, men det får dere se når det kommer i posten. Her er i alle fall en video av den nye kolleksjonen, synes det ser ut som mye kult! Gleder meg til å bestille, ihhh ♥

 

223 kommentarer
    1. d ser jaggu meg sånn ut og!
      kefø vil du ikkje svara på om du ha fiksa på leppene dine? ALLE lesarane dine ser jo at du ha gjort noko..
      Og vetle du, d e faktisk utrulig stygt. Litt e ok, men sånn så du ha d så e d grusomt!
      Men du passa briller 😉

    2. Jeg tror egentli du bare suger på en kork slik at leppene dine blir slik 🙂 Du kledde brillene utrolig godt 😀

    3. Det var fint! 🙂 Det her er ikke for å være frekk på noen måte, men jeg lurer på hva du gjør/gjort med leppene dine? Siden de var jo mye mindre før

    4. Nå er ikke jeg akkurat den som leser bloggene dine og sånt mest, men så mye ødelagt utseende bare med å bruke botox.. Neineinei, få det vekk. DU er vakker. Pass på utseendet ditt:)
      Og nei, du kler ikke briller:P Du er sinnsykt mye finere uten..:)
      <3

    5. HVA HAR SKJEDD MED LEPPENE DINE? SIKKER PÅ AT DE FLESTE VEIT AT DU HAR GJORT NOE MED DEM? SER JO MED ENGANG ATT DU HAR GJORT NOE MED DEM, VAR IKKE SÅNN FÅR NOEN UKER SIDEN. menmen.

    6. Kjære folk, so what om hun har gjort noe med leppene sine? vi lesere har jo ingenting med det å gjøre uansett – dette her bli bare for dumt !
      Synes Sophie virker som ei kjempekjekk jente, hun er pen og viser oss lesere at hun er akkuratt sann som oss – hun tror ikke at hun er bedre en oss på noen som helst måte…
      Sophie, jeg digger deg – du er deg selv fult og helt ut, de som rakker ned på deg er misunnlige… Synes samfunnet er altfor opptatt med hva folk gjør, pass på deg selv – om jeg skulle gått rundt å tittet på alle personene, og spurt meg selv om de hadde gjort noe med leppene sine ….ja da hadde det klikka for meg !! …

    7. Du kledde de 🙂
      Men har du gjort noe med deg ? Kuttet ned på sminken eller noe lignende, du har sett så annerledes ut i det siste 🙂
      Men fortsatt fin !

    8. Jeg syns du ser pen ut når du lager sånne lepper men penere uten.
      Og når du har på briller bør du smile fordi brillene syns jeg ikke kledde leppene…. Men GUD du er så pen!

    9. HAHAHHA GAKK GAKK. Noen liker oppmerksomhet enten den er positiv eller negativ.. Jeg kaller det å være uintelligent. Det vil ødelegge for deg senere. Alt du noen gang vil bli kjent for er “Hu hora” “Hu fjortisbloggeren” osv osv. Du vil ALDRI bli tatt seriøst. Ikke i en jobb, ikke av gutter, ikke av nye mennesker som møter deg..

    10. Har du gjort noe med leppene egentlig? Føler ikke de var sånn før :p En ting til, er det trygt og handle der? Og hvor lang tid tar det før varen(e) kommer?

    11. Der er jeg helt enig med Christine. Akkurat det jeg mente på en ganske så snill måte isted, bare få det vekk og forandre deg negativt. Du er utrolig nydelig, så ikke prøve å forandre på det;)

    12. Jeg håper du er klar over at den giften du putter i leppene er TESTET PÅ DYR?! Restylane tester på dyr, og du som er så jævli for å beskytte de stakkars små dyra dine burde vite dette, og dermed IKKE ta restylane. Du ser dessuten helt forjævelig ut med de fucka leppene dine, ser ut som noen har gitt deg en midt på trynet. Du ser latterlig ut, og det synes hele Harstad også.

    13. serr?? du må sluttte med de dere donald duck leppene dine! det er jævlig stygt!!! du er så mye finere vis du bare smiler sånn her 🙂 loooose!

    14. Nei fy fan jente. Dete blir for drøyt ass. Nå ser du ut som de dærre hollywood fruene som prøver for harde livet å se ung ut.
      Ser du ikke selv hvor utrolig lite pent det er når leppene er smurt over hele ansiktet? Jeezes. Ufattelig at du velger å ødelegge deg slik. Du var så pen før, nå ser du are helt forferdelig ut. Uff.

    15. Lang skoledag? Æ så dæ i bergseng/kilhus-svingen litt over 1 idag, så dagen e vell ikke så lang egentlig?:-) Busted bitch.

    16. du var jo fin med briller! 🙂
      å btw! jeg har ingenting i mot leppene dine å synes det er teit at det er så sykt mange som skal si stygge ting om dem, men i nesten alle kommentarene lurer leserne dine på om du har gjort noe med dem, så tror du du kan svare på det? 🙂

    17. det her sier jeg bare for ditt eget beste, hva har du gjort med leppene dine? formen på de er jo helt ute av kontroll? de finnes ikke naturlig i det hele tatt.. savner slik de så ut før, det fikk frem det pene ansiktet ditt mye mer også 🙁

    18. Kan ikke tro at det går an å være så falsk at man jobber så mye imot dyretesting, pels, kjøttindustri osv – og så går du helt imot deg selv bare for utseendet – og i tillegg så er det ikke pent engang. Huff.

    19. jeg sier ikke dette for å være slem eller noe sånt, men jeg syns kanskje du ikke burde skyte overleppa så mye ut:P (jeg vet ikke om du har tatt den sprøyten du snakket om tidligere, men d kan virke slik. så kanskje du ikke ska ta så mye i neste gang) jeg personlig syns du er en sterk person! men jeg vet at ikke mange ser d sånn når d ser “donald” leppa dix)
      nå følte jeg kommentaren ble litt slem:P men d var absolutt ikke ment slik!

    20. Mene virkelig ikke å være slem eller nokka no, selv om det kanskje kan oppfattes sånn.. Men herregud jente??? Leppen dine e jo så unaturlig man kan få dem, og det e ikke ørlite pent engang! At ikke du ser det skjøl e faktisk litt merkelig, siden du tar så mange bilda av dæ skjøl daglig.. Nei, om.. la oss si 1 år fra no av, kommer du til å se på bilda fra den her tia og flire av dæ skjøl. For makan til fælere leppe må man leite lenge etter. :p
      Brillan kledde du da! 🙂

    21. oi, jeg har-2.75 og klarer meg ikke en dag uten linser! oppdaget ikke før jeg varen 10-12 at jeg måtte ha briller, og før den tid gikk jeg alltid på noe, og var skikkelig klomsete. må ikke du myse sånn jævelig da? jeg ser nesten ingenting, og jeg ser jo bedre enn deg? får ikke du vondt i hodet? :))

    22. jeg synes personlig at fyldige lepper er kjempe pent! Jeg leser bloggen din ofte og synes du er ei veldig pen jente, det var greit når du hadde pumpet leppene dine litt, men dette er for mye.

    23. beklager men lepene dine må du ha gjørt noe med du e ikke en med leppene ut og rumpa ut nå du tar ilder det ser falsk ut vnt nå litt du er falsk hvis du hadde ikke gjøt noe med leppene og i rumpa ut så hadde du vært veldig pen du burde være mer som tcmn ikke så veldig herming men ikke poser så fake og lit mindre sminke og ja så hadde du vært nydelig

    24. Du burde velge et par briller som passer bedre til ansiktsformen din. Forresten, du var mye penere før du begynte med restylane. Helt ærlig, så synes jeg ikke du er spessielt pen lengre, sånn som du var før.

    25. venninnene mine så deg på hove og de sa at du var litt chubby… ikke for å være slem, jeg liker deg og bloggen din, men hvordan kan du se så tynn ut på bilder når du egentlig er ganske chubb? redigerer du deg tynnere??

    26. Det som er så trist med folk som bruker Restylane, altså Sophie Elise blant andre, er at dem ikke ser det selv når det begynner å se vanvittig dumt ut. Sånn som du ser ut nå, Sophie. Se nøye etter, synes du det er pent? Åpne opp øya!

    27. Ikke frekt ment men ro ned med det greiene du fyrer inn i leppene dine, du har ødelagt hele det fine fjeset ditt. Du er en pen jente naturelig men dette her så virkelig ikke ut..

    28. Har aldri kommentert her før, men nå klarer jeg ikke å dy meg. Du er jo en så nydelig jente, eller rettelse, var. Ta en titt i speilet. Er de leppene dine pene? Plis stopp med hva enn du gjør med dem, det ser ikke bra ut..

    29. Seriøst kan ikke du slutte å lage såå stor trutmunn på nesten hver enestebilde?? du er såå mye finere når du smiler! Seriøst, selvfølgelig så kan du ta bilder av deg selv slik når du vil men hadde vært fint om du varierte litt 🙂

    30. fyfaan, tror du virkelig vi er så dumme at vi tror at leppene dine er sånn. Det er kunn dritt stygt, ser ut som om du har sugd en penis i tre dager og hovnet opp, serriøst skjerp deg Sophie!

    31. Wow! -3,2 i syn, du er jo nesten blind haha 🙂 Har selv -2,75 og ser faktisk ikke en dritt uten linser eller briller, du burde kanskje vurdere å skaffe deg linser… Skjønner virkelig ikke hvordan du overlever en dag.. Men du er nydelig! <3

    32. Kan ikke alle bare holde kjeft?? La henne gjøre hva hun vil og hvis dere ikke liker det så bare fuck off! Ville dere likt at folk kommenterte utseendet deres hele tiden? Nei, tror ikke det. Sophie, du er fin som du er<3

    33. herregud har du hørt om å smile naturlig? trutemunn på hver eneste bilde, og det ser ikke fint ut engang. ser fake ut og du ligner på en and. wake up call maybe?

    34. FIN med briller, du 😀
      Elsker leppene dine! Di kunne gjerne vært enda større, det er så utrolig pent <3 ikke hør på di som kommenterer negativt om det.. di er enten sjalu, eller så har di ikke peiling!!

    35. Nei, nå må du gi deg Sophie!! Du er for søt til å drive sånn med leppene dine. la de være – smil med tenna!! Har aldri kommentert slikt før for synes egentlig det er helt unødvendig, men nå kunne jeg ikke dy meg. Håper du blogger om 2 år og skriver et morsomt innlegg om hvor opphengt du var i trutmunnen din i tenårene.

    36. NOSHIT!! ALLE av kompisene mine ble redde da dem så bilder av deg. Glad du ikke bor i Oslo:)UTEN de leppene og det ekstra håret (exstension) så du bedre ut…FOR mye botox!!!! skummelt.

    37. HUN TAR RESTYLANE!! Men hvorfor hun tar så jævlig mye er ett annet godt spørsmål!! alle vet du gjør noe med leppene dine. det er bare å se på akrivet ditt, gå til ca mars og vips så får man sjokk over hvor mye du faktisk har tatt! virker ikke som du selv ser hvor grusome de er nå! HVORFOR kan du ikke svare på hvorfor du tar så sinnsykt mye?? som du selv ser så mister du lesere HVER dag og ligger lengre og lengre ned på topp lista, og den største grunnen er jo fordi du aldri svarer på det leserne dine spørr om!!! og ikke minst at du blogger om det samme hver eneste dag! igjen gir du ikke leserne dine det de vil lese, du får masse kommentarer på hva leserne vil og ikke vil lese!!!

    38. hei sophie. jeg har lest bloggen din i over ett år nå, og aldri kommentert. du er min favoritt av alle toppbloggerne; du digger rosa og dille med utseende ditt, men du har likevel vett i hodet og skriver MYE fornuftig som er veldig inspirerende. har beundret utseende ditt helt siden første gangen jeg leste her, og tenkt såå mange ganger SÅNN vil jeg se ut. jeg har farget håret mitt som deg, sminket meg som deg, hentet inspirasjon fra din klesstil osv. jeg synes du er tvers gjennom nydelig. men. for det er et men her. hva har skjedd? jeg har selv tatt restylane fordi jeg synes overleppa mi var for liten. jeg har det nå og er kjempefornøyd. men du ser ut som jeg gjorde da jeg var på det mest hovne. se på et gammelt bilde av deg selv, feks bildet du har på “om meg”. se på den nydelige jenta der. mye sminke, ja. platinablondt hår, ja. falske vipper, ja. men likevel nydelig. så ser du deg i speilet nå. den nydelige jenta er der, men den overleppa passer rett og slett ikke inn i fjeset ditt. den tar all oppmerksomheten. jeg sier ikke at du aldri burde fikset på leppene dine. men da jeg tok restylane sa de ikke til meg “det skal se naturlig ut”. de sa “det skal være balanse i fjeset ditt”. det er ikke balanse i ditt fjes nå, sophie. håper denne kommentaren får deg til å åpne øynene, om så bare litt. eller kanskje du bare skumleser den og legger den i hodet ditt som “enda en av drittkommentarene jeg ikke skal ta meg nær av”. jeg mener ikke slenge dritt til deg. som sagt er du mitt største forbilde. og det kommer du til å være uansett hva du gjør med kroppen din.

    39. Hei!
      Dette er bare konstruktiv kritikk, så er ikke ment som drittkasting eller noe slikt! langt ifra:-)
      Men hva faen skjer med munnen din frøken? du ser ut som dolly duck. Vet ikke helt hva ditt syn på hvordan en vakker munn er, men hvis du vil framstå som en person med mer enn 50 i IQ, slutt med trutemunnen. ( eller hva det er ) . Jeg skjønner at du synes den litt “unaturlige, fake” looken er fin, og det er helt greit, vi er alle ulike!
      Men det er ikke bare det at det naturligvis ser Fake ut, men det ser helt feil ut. Det hadde sett mer naturlig ut hvis du faktisk bare hadde sprøytet inn noe i leppene!

    40. Uff…. Sophie, ta til deg hva folk sier om leppene dine. De er 100% IKKE sjalu på hvordan de ser ut. Sier ikke dette for å være ekkel, men du hadde sett såå mye bedre ut uten restylane. Du tenker sikkert at du må gå sånn som du føler deg best, men det finnes da grenser! Du var en av favorittbloggerne mine før, men er ikke så sikker lengre.

    41. Drøyt! Jeg er ikke den som kommenterer mest for å si det sånn,men nå bare klarer jeg ikke la være. HVA I HELVETE holder du på med? Jeg bare lurer,du er 17 år!!! Hvor er foreldrene dine og hvorfor i allverden tillater de dette? Hvorfor gjør du dette? Tror du at du er fin nå? For da tror jeg virkelig du burde begynne å bruke de brillene dine litt oftere og ta deg en titt i speilet, for du ser helt….. Ja,hva skal man si,, RAR ut! Et sted går grensa. Greit nok at du skal være så “jeg gir vel faen i hva alle andre mener” men hva prøver du å oppnå egentlig?
      Prøver du å bli en kopi av kissie? Uansett hvordan du vrir og vender på dette så er og forblir du stygg med verandaleppene der.

    42. Herregud, Sophie. Du går vel ikke rundt sånn med de leppene dine? Det ser helt grusomt ut! Ta det til deg.. Det er ingen som er sjalu og den eneste som syns det ser fint ut er Linni Meister osv. Det der var rett og slett ekkelt :S Trodde virkelig ikke du skulle bli sånn…

    43. ikke frekt ment elno, men alle ser at du har tatt noe i leppene dine. du går fra liten munn som ikke synes til ande mor 😉 Det er bare å innrømme det, også er det ikke særlig fint heller

    44. Begynn med linser!! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer deg uten når du har så darlig syn.. Jeg har selv -1,75 og sliter veldig om jeg ikke har dem på meg.. Du vil få et helt nytt liv! lover!!

    45. Bryr meg ikke så mye om de leppene jeg, du velger selv hvordan du vil se ut på bilder 😉 (men hvis du vil ha min mening, så synes jeg ikke det er noe fint…) Men uansett det var brillene du spurte om. Da vil jeg først si at jeg ikke mener å være frekk på noen måte, men jeg likte ikke de brillene. Du kler sikkert briller men bare ikke de der (i alle fall i mine øyne) Synes ikke du burde velge rosa, og kanskje noen litt mindre?
      Håper du synes det var et OK svar 🙂 (men kan su snart ha spørsmålsrunde)?

    46. sjuke lepper. og det med -3,2 som du sier bare bullshit, da hadde du ikke sett en dritt uten briller eller linser. smart du:)

    47. Du er i utgangspunktet en naturlig søt jente, men du ødelegger utseendet ditt ved og overdrive bruken av restylane. Det er IKKE pent .. ikke for og være frekk men det er mindre pent.
      Er selvsagt ditt liv og utsende, men hør nå på andre, går utfra att du gjør dette for att andre skal synes du er pen, guess what, det er ikke det , se på kommentarene da , alle kommenterer de oppblåste leppene.
      Er jo værre en donald duck, og du er til info. ett menneske og ikke en and heller ikke en tegneseriefigur :p

    48. Oi, -3,2 i styrke? Hvordan klarer du deg uten linser?? Jeg har -1.0 på begge øyne, og kan ikke se på TV hvis den står 5m vekke, da er det blurry.. Ikke får jeg lov å kjøre bil heller. Hvi sdu vet styrken din kan du jo bestille linser på lensstore .no, jeg har brukt de av merke Bausch+Lomb PureVision2 siden jeg gikk i 10. klasse (6 år blir det vel), de er helt myke og du merker ikke du har dem på. Bortsett fra at du ser bedre, selvfølgelig. 🙂

    49. Kan du være så snill å ikke gjøre det donaldduck-leppe greiene du gjør på ALLE bildene dine? det ser rart ut, og vurderer å slutte å lese bloggen din bare på grunn av det asså! er så rart å se på.. bare smil normalt så blir bildene myyyyyye finere.. og du passer best uten briller 🙂

    50. LEPPENE DINE SER IKKE UT! Det er forskjell på å ha naturlig vakre, store lepper med rette formen, og på å ha hovne breie lepper som ser ut som de har en infeksjon. Slutt å sug på korken!

    51. HAHAH, hvor latterlig? til og med, med restelyn så må du lage trutemunn for å “forstørre” leppene

    52. Leppene dine er enorme! ;o Jeg personlig, synes store lepper er helt fantastisk nydelig. Men, akkurat på disse bildene ble det i litt overkant for mye :)Jeg er helt imot at du skal høre på hva vi lesere synes om hva du gjør, hva du har på deg og hvordan du poserer på bilder, det blir litt for dumt. Så for min del, vær den du er! Du er nydelig Sophie

    53. hahahahahha. å fy faen så stygge lepper du har! hahah, kommer ikke over det. De er så syyykt stygge. Er glad det ikke er jeg som må gå med dem 🙂 btw, på det første bildet så ligner du på en transe som heter Johnny boy. Sjekk han ut på youtube

    54. Hei, jeg synes du er velig pen og du kler det meste, men jeg synes det er en grense for hvor mye man skal fikse på leppene. Hvis du har tatt botox i leppene, synes jeg du har mislykka totalt. Leppene dine ville vært så mye finere hvis du ikke hadde sprøyta inn så mye som du har tatt. Det var bare det jeg ville si.

    55. Du som liksom er ærlig om alt annet på bloggen som foreksempel alkohol, røyk osv men vil ikke si noe om leppene dine?
      Du har virkelig et merkelig syn på hva som er fint, om du synes det er fint..
      Btw, restylane tester på dyr!!

    56. Hei Sophie Elise!♥
      Stor fan!♥
      Jeg bare lurer på en ting… Har du silikon i leppene dine eller er de sånn? Beklager hvis det ikke er det. Jeg er bare en jente på 11 som bare lurer♥
      -Marthekua♥

    57. aaaalt for store lepper på disse bildene, du er så fin når du smiler normalt å ikke har duckface. du er finest naturlig, utnytt det

    58. Hei! Sitter å skal bestille en jakke fra den derre qhiquelle.. Det kommer på 1058 med toll har jeg regnet ut, men vet du om det blir noe mer i tillegg? Noen firma har det slik! Jakka kosta egentlig 799, å vil helst ikke betale dobbelt så mye som den egentlig gjør.. 🙂

    59. duuu må væææær så snil å isje laga sånne lepper det ser isje møye bra ud! du e møøøøye finare når du isje lage di leppen… pliss bare stopp med dt…. du bler isje tatt seriøst når du jør sånn bare så dt e sagt, vær normal vær dg sjøl hellr, møye bedre en når du lage duckface…

    60. Syns enkelte er veldig drøye med hva de slenger ut med til en person som ikke har gjort dem noe,,,, Men sophie, jeg syntes også du kler myee bedre di normale leppene dine! men det er jo såklart ditt valg!
      Liker bloggen din utrolig godt, og du var en av di personene som hjalp meg ut av depresjonen jeg var i, pga bloggen din! Takkk <33 hehe, menn stå på sophie!

    61. Hvorfor spør alle om hun har tatt botox???? Botox tar man i panna og lignende, for å glatte ut. Det lammer musklene for å forminske rynker, altså ikke noe man kan ta i leppene. Da er det eventuelt restylane, og det skal jeg ta og, det er fint med fyldige lepper. Du er såå pen, Sophie <3

    62. Om du ikke bruker briller så ofte så skjønner jeg godt at du kan gå uten briller/linser til daglig, da du ikke vil merke den enorme forskjellen. Men jeg har brukt briller/linser i et par år nå og kan ikke være uten – da ser jeg rett og slett ingenting. Har faktisk -3.5 i styrke, så ikke så langt unna deg 😀 Jeg synes du kledde de brillene du har på deg på bildet 🙂 Om du finner briller du føler deg komfortabel med, så vil jeg anbefale deg å begynne å bruke dem daglig 🙂

    63. Shitass.. Leppene dine? Enten har du konstant hatt vepsestikk de siste månedene, eller så har du jo gjort noe. Om man sammenligner bilder for ett år siden og i dag er det jo som å se to forskjellige personer. Om man ser på leppene altså

    64. hehe, du har hørt om noen som gjør det? Det er mange som gjør det. Enten for å slanke seg, vedlikeholde eller å legge på seg og bygge muskler :p Ikke akkurat unormalt, og det er ganske greit å vite om man skal klare å nå et mål.

    65. Ikke frekt ment..
      Men hva er det med leppene dine der, har du tatt botox i de eller noe sånt? For de såg utrolig STORE ut
      Detta var virkelig ikke frekt ment!

    66. Fan kor stygt. ka e det så skjer me tryneleppen dine ? at du i det heile tatt la ut det bilde sjokkerte mæ før det va virkeli ikke fint!

    67. uff, det ser virkelig ikke bra ut med leppene lenger, likte bedre da alle klaget på brunfargen, da var du hvertfall pen i ansiktet.

    68. hva er det som skjer med leppene dine? de er jo så unartulige som det går ann å bli. men altsåå hva har du gjort?, tatt fett fra ræva å feste det på leppene? men altsåå halo du ser ut som en enda verre lana del ray

    69. Hun har verken botox eller restylane, enkelt å se at hun redigerer bildene, ussj.. det ser jo vanvittig grusomt ut..

    70. barnet til donald duck? det er jo fake! restylane er jo kult… bra forbilde. skulle virkelig ønske du hadde bedre selvtillitt, da hadde du ikke trengt løshår, restylane, så mye sminke og å være brun hele året. da hadde du vært naturlig da. du er fin naturlig, innse det :-)<3

    71. Skjønner virkelig ikke hvordan du har klart å fungere i hverdagen med -3.25! Jeg har -1.25 og -1.5, og klarer ikke en dag uten briller eller linser:P

    72. Unnskyld meg sophie, men jeg må faktisk få være erlig. Leppene ser faktisk jævlig stygge ut. Du er så utrolig pen sophie, hvorfor kan du ikke bare ha de sånn som før? har alltid vært sjalu på utseendet ditt, men ikke med de leppene. Sier det ikke for å være slem, bare for å gi deg et tips

    73. Serr? Jeg har -3,0 og er 100% avhengig av brillene.. Klarer knapt å gå på do uten, liksom. Ikke snakk om at jeg hadde klart meg i hverdagen! Jeg begynte å slite med hodepine allerede da jeg hadde -0,75, og har vært avhengig av briller siden jeg hadde -1,5… Er bare nysgjerrig, hvordan klarer du å følge med på skolen osv. uten briller? Eller å skrive på PC? Jeg har ikke sjangs til noen av delene :p

    74. Du ser heilt FORJÆVLIGE ut me dei leppene!! Hvis du tror det ser fint ut så bør du tenka deg om to gångår. Herrreeefreeeed så nasty

    75. Har du -3,2 uten å bruke briller i hverdagen? Da er det jo til og med utfordrende å lese bøker, og å se noe som helst på tavla er umulig.. Ser forresten ikke ut som de brillene der har så høy styrke? De har jo kjempetynne glass..
      Uansett var du kjempepen med briller, da 😉

    76. jeg aner ikke hva du gjør med leppene dine, men det er jævlig stygt og mesteparten av norge og resten av verden er nok enige.

    77. Det er Sofie, og hun Negar fra Paradise Hotel, liksom. Begge med så mye restylane at det ser ut som de var stuck in a pool drain Herregud. Hver sin smak, men jeg synes det ser helt sykt ut. Var vel derfor hun var i Stockholm, ingen leger/klinikker med respekt for seg selv (og redsel for å miste lisensen sin)setter restylane i leppene til ei på 17 år.Blir verre hver gang jeg ser på bildene Sofie, hva tenker du med?

    78. Du er fin, du 🙂 Men har du egentlig tatt noe inn i overleppa? Har lurt på dette lenge, men har ikke fått spurt.

    79. Åh, den filmen så jeg her om dagen! Trudde det skulle være nok en kjedelig skrekkfilm om mange ungdommer som drar på hyttetur og dør en etter en, men det var såå mye mer enn det! Likte det veldig godt:D Fine briller forresten:)
      Er btw alltid så irritert for at det er en med samme navn som meg som kommenterer dritt… Det er ikke meg liksom 🙁

    80. HVORFOR GJØR DU DET DER MED LEPPENE DINE? GEEZ. du er så utrolig pen Sophie Elise, men når du gjør det der med leppene dine så blir jeg deprimert… det ser forferdelig ut. bare smil normalt, no more duckface!

    81. du burde serriøst skaffe deg linser, herregud mann. jeg har -2.5 og jeg ser INGENTING uten linser eller briller så hvordan i alle dager kan du fungere i daglig livet med så dårlig syn?

    82. åh blir gal av leppene dine 🙁 du er egentlig såå vakker, men det ødelegger alt.. derimot synes jeg du var søt i brillene, hihi!
      men please sophie, gjør oss en tjeneste og iallefall fortell hva du har gjort med de! og hvorfor du gjør det.. ser ikke ut, unnskyld meg’

    83. Passer du briller? får si det far sier til meg; alt kler den smukke 🙂
      du passer alt, du er fin uansett =)

    84. seriøst folkens! ingen fortjener all denne kritikken, heller ikke Sophie. hva om dere hadde gjort noe dere var fornøyde eller stolte over, for eksempel vært hos frisøren og fått ny frisyre. og når du fornøyd la ut bilde av den nye frisyren på facebook, så handlet alle kommentarene om hvor stygg den nye frisyren din var? hadde det vært kjekt? neppe. nei, leppa passet ikke helt inni resten av Sophies ansikt, men hele Norge behøver ikkeå påpeke dette!
      det er nok spesielt vanskelig å overse stygge kommentarer når en er såpass utseendefiksert som Sophie. (ikke noe negativt ment)
      tenk dere om før dere kommenterer folkens, ord sårer

    85. Jeg har ALDRI kommentert en blogg før, men nå klarer jeg ikke la vær. Jeg skjønner at du “driter” i hva andre syns, så lenge du et fornøyd. Men hallo, hvordan kan du tro leppene dine er pene? Jeg har ikke NOE imot Restylane, har det faktisk selv, men det handler om å gjøre det med måte. Du ser helt faktisk helt FORJÆVLIG ut. Og om vennene dine osv sier det er pent, er de direkte slemme, som ikke sier ifra. Du er snart 18 år, kanskje på tide å få litt vett i hodet. Skjerp deg

    86. hvor gammal var du igjen? 17? 18? vel, helt ærlig ser du ut som ei 40 år gammal rich bitch… bimbo rett og slett… jeg liker øynene dine, og smilet ditt… kroppen din er fin og du var heldig med nesa di… hvorfor ødelegge ditt naturlige skjønnhetsideal med de FORFERDELIGE restylane leppene og det forferdelige bimbo håret..
      du ser dum ut, men for all del, du velger… håper bare du innser at denne stilen var OK når man var 14.. og OK for gamle damer som lever i en midtlivskrise med pengene til ektemannen sin.. du er i en av de viktigste årene dine nå, hvor jobb og utdanning er viktig for framtida di, og du ser rett og slett dum ut… hvor trur du at du kommer med dette utseenet? ingen ting på deg er ekte..
      du som har såppas vett? du virker værtfall smart… men du kommer aldri til å bli tatt seriøst.. du kommer bare til å bli sett på som en horete husmor som nikker og smiler til alt som blir sagt.
      stakkars jente skriker etter oppmerksomhet

    87. En dag vil du våkne opp og innse hvor utrolig vakker du er. Da vil du se tilbake gjennom bloggtiden din og le. Du har innsett at du ikke trenger faske vipper og extensions. Heller ser du deg selvsikkert i speilet og sier til deg selv: “Shit, så bra jeg ser ut!”

    88. jeg likte ikke leppene dine…de er alt for store og det eneste du gjør med leppene dine er jo trute munn:(

    89. Hei S-E, jeg er en utt som har lest bloggen din endel og syntes du er en søt og morsom jente med mye på lager, men, Æsj det der var ekkelt, leppene dine ser ut som kjønnslepper.. slutt å pump dem opp, ingen gutter vik kysse en sånn munn…

    90. Jeg syns det er trist at du har blitt helt blind for hvordan du ser ut.. Alle som er kritiske blir avfeid som sjalu haters.. Sannheten er at vi blir skremt over hva du gjør med deg selv.. Hvorfor vil du ha sånne lepper? Kan du prøve å forklare det i et innlegg?

    91. Ikke det at æ skjønne foreldran dine lar dæ gjøre sånn me dæ sjøl, men ditt valg selvfølgelig!

    92. æsj fyfaen, noen ganger er du bare helt jævla flau..hvafaen gjør du med munnen din din? du ser bare ut som en bitch da, vil du at leserne dine skal tro du er en “bitch”? nei
      hvis du virkelig vil at leserne dine skal like deg så bør du hvertfall prøve litt? og blogge om litt seriøst ikke bare legge ut halvveis nakenbilder av deg! ingen faller for det? det er bare perverse gutter som hvil ligge i sengs med deg da ehh? er det det du er ute etter hæ? nei ? tenk over hva du gjør det er en grunn til at du er på topplisten vettu jævla barn 😉

    93. KA HAR DU I LEPPENE DINE? jeez, e det så vankeligt å svara på, nok folk som spørr til og ta seg tid og svare på vertfall.

    94. På tide å roe ned restylanen litt? Du tar jo helt av! Snart har du sånne der Negar Khan-lepper.. mmm kjempelekkert!

    95. Reestylane i leppene? Du sier du ikke spiser dyrekjøtt og bruker produkter testet på dyr? Vel, you just did.
      Håper alle kommentarene som kommer inn ang. de leppene dine gir deg en reality-sjekk, for det trenger du sårt. Uansett hvor vakker du føler deg med de leppene, ser du helt frastøtende ut pga. de.
      Du leser bloggen til Kissie og er tydeligvis en fan av hun. Men du ser vel selv hvor stygge lepper hun har? Leppene dine er like forferdelige som hennes. Håper akkurat den setningen vil få deg til å forstå!

    96. haha du har faen ikke -3,2 å ikke bruker linser 😛 jeg har -3,7 og jeg ser INGENTING. jævli bs :p og lippene ser grusomme ut 😛 det er ikke sjalusi når vi ikke har lyst å se ut som deg 😛

    97. Folkens: Om hun har gjort noe med leppene sine, så har hun gjort det. Synest hun er kjempe pen!<3 Det er hennes valg og gjøre noe med leppene sine! Ikke deres!! Dere hadde absolutt ikke likt at noen skrev igjen stygge kommentarer på din blogg om du hadde gjort noe med ansiktet ditt heller!! Tenk på hvordan Sophie Elise har det når dere sitter hjemme og skriver stygge kommentarer på hennes blogg!! Stakkars!
      Men du er like pen med briller som uten!<3 Missunner deg for utseendet ditt!<3 Sinnsykt pen!!<3
      -Klemz<3

    98. Nei nei nei, Sophie!Du som er så vakker og pen, trenger ikke å gjøre deg til, du er fin som du er!
      Slutt å lag trutmunn på alle bildene, du ser ikke ut, det ser ut som du har blitt banka og hovnet skikkelig opp. Det ser ikke friskt og sunt ut. Gjør du det fordi du er usikker eller noe? ikke vet jeg men please vær deg selv, du er vakker!

    99. Jeg var sånn som deg, ganske nærsynt (ikke like mye) brukte verken briller eller linser.. men for et halvt år siden begynte jeg med liner og fikk kurs i det og begynte å bruke det til vanlig.. Jeg så plutselig mye bedre og hverdagen med mye lettere, nå hadde jeg aldri gått tilbake uten linser.. så jeg synes du burde begynne med det, du kommer ikke til å angre! og det er heller ikke vanskelig når du har lært deg det:)) bare et lite tips

    100. Oida, anbefaler deg å få deg linser!
      jeg har -1,75 og -2 og klarer meg ikke uten linser, går liksom rett inn i vegger. skjønner ikke hvordan du klarer deg uten !

    101. Jeg ser at det allerede er en del som har spurt. Men hva har du gjort med leppene dine? Har du tatt silikon i en alder som du er i? Jeg er ikke ute etter å være frekke eller noenting, jeg spør fordi jeg lurer?

    102. Eehhm, har du 3,2 i styrke er du ikke veldig nærsynt, da er du LANGSYNT. Styrke på minussiden er nærsynt;)

    103. Dere har ingen grunn til å snakke styggt om SophieElise!! Hun gjør noe med leppene og lager trutmunner om hun vil det!! Jeg synest så synd på henne akkuratt nå!! Dere kan ikke bestemme over live hennes eller bestemme hvordan hun skal se ut!! Så dere gjør bare så folk får dåligere selvtilitt!! Så slutt med sånne kommentarer som “Æsj så stygge lepper!!!” og sånn!! Det er mobbing og trakasering!!!!!

    104. ALLE SOM TROR MAN TAR BOTOX I LEPPENE BØR FÅ VITE AT BOTOX ER TIL PANNA!
      Leppene dine ser litt for store ut, men du er kjempepen <33

    105. man tar ikke BOTOX i leppene kun restylane. BOTOX er et muskelhemmende stoff for å få mindre rynker.

    106. Søt du er med briller 🙂 Utrolig at du greier deg uten linser når du har såpass i minus, jeg har minus -1.75 og -1.0, jeg greier ikke en dag uten linser føler at jeg ikke kan se noe uten 😛

    107. Å herregud, du ser jo helt FORFERDELIG ut med de leppene.. haaha ler meg ihjel, du var jo så mye penere før. Du snakker om press angående selena gomez innlegget men du er jo mye verre jo..

    108. Skjer med leppene dine? de ser jo helt forferdelig ut når du lager det duckface ditt hele tiden, og er ikke fint med lipper som stikker så jæævlig ut at det ser ut som silikon lipper

    109. Jeg må bare spørre, har du silikon i lippene og puppene? eller har du naturlig store pupper(lipper? 😀 haha nohating! du er sykt pen, og er ikke falsk som folk skal ha deg til å være..
      ikke bry deg, de er sjalu så det holder!<3

    110. dette beviser bare en ting, Sophie…du leser ikke godt nok budskapet i både de dårlige og positive kommentarene dine! Om du vil se mye penere ut og få mindre negative kommentarer så bør du vurdere nøye å trekke inn den diiigre sugekoppen av ei leppe! det er stygt som faaen! lite sjarmerende… ta noen bilder med naturlig smil og post de i de neste innleggene så skal du se du får myyye mindre negative kommentarer! gjør dette en stund fremover og sammenlign resultatet med “sugekopp”leppe-bildene! vær så snill å bare prøv! gjør deg selv en stoor tjeneste. eller bre lev videre med all dritten av leserene dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg