whip my hair

Hei dere! Nå skal jeg snart ta sengen, tenkte bare å komme med en liten hår-oppdatering til dere først. Får nemlig støtt og stadig en drøss med spørsmål om extensions så tenkte å svare på noen fortløpende. Skrik ut om du lurer på noe annet! Ta dette fra meg som bruker håret HVER DAG og ikke de som bruker det et par ganger annen hver mnd under sitt eget, lange hår. På meg kan man virkelig se om det er bra clips eller ikke. 

Hvorfor bytter du ikke til tape-extensions, keratin eller noe slikt? Du bruker jo clips?
Jeg bruker clips fordi jeg liker friheten av å ta av og på håret når jeg vil.  Dessuten har ikke clips slitt noe som helst på mitt eget hår, det holder seg godt og det er generelt bedre hårkvalitet. Har sett venninner med for eksempel keratin og det ser jo helt forferdelig ut etter kun kort tid! Kanskje jeg prøver det en gang, men er så fornøyd med håret jeg bruker nå så.

Bruker du virkelig bare 50 cm hår? Ser så langt ut!
Jeg varierer. Når jeg bestiller, så bestiller jeg annen hver gang de lengste, og så de “korte” igjen. Akkurat nå har jeg 60 cm men har oppklippet noen av extensionene slik at det skal bli litt variasjon. Det synes jeg er finest!  

Hvorfor er luxushair best i følge deg? Liksom, hva gjør de bra?
For det første så er det MYE hår i en pakke. Før har jeg måtte bruke 2-3 pakker fra en leverandør om jeg skal bli fornøyd, nå bruker jeg kun en. Man kan kanskje tenke at håret er dyrt, men egentlig er det ikke det med tanke på hvor mye man får for prisen og hvor lenge de holder seg. Håret jeg har nå har vært igjennom to måneder med både syden, stockholm, fest, overnattinger and so on. Jeg tar utrolig dårlig vare på håret (anbefales IKKE, haha) men det funker bra enda!

Om du vil ha extensions til 999 kr ( det jeg bruker) så er det på tilbud ut dagen, vet det er sent av meg å skrive det nå men dere kan kjøpe det HER! Det er fri frakt, alltid. Håret sendes med en gang dagen etter:-) Hele utvalget finner dere HER. 

 Whip my hair, haha! Og ja, jeg er fullt klar over at jeg har lagt på meg så dere trenger ikke påpeke det. 

Jeg får sponset produktet, men egne meninger. Har fått tilbud fra alle extensionsleverandører i norge og mange i utland, og valget faller på luxushair av en grunn


99 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke helt jeg, så må bare spørre.. Du har sagt at du ville begynne å trene men du gjorde det ikke fordi du ikke vil bli tynnere, også var du leideg for å ha gått ned 4kg på Hove. Også sier du at du aldri legger på deg og kan spise så mye du vil, også sier du no om at du bare hadde spist godteri hvis det ikke var for at man la på seg? Er litt forvirra

    2. lagt på deg? det syns ikke jeg, jeg synes du bare blir finere og finere hver dag, jeg! og om du får noen kilo til, så skader det ikke, du ser så nydelig ut uansett <3

    3. Kan du vær så snill skrive ett innlegg om dette med en gang :
      Ana Holm i Bærum er forsvunnet, det pågår leting på gjønnes, si at folk skal tipse politiet

    4. blir nesten litt lei meg over at du påpeker at du har lagt på deg.. det synes ikke engang…. du veier kanskje 45 kg?? jeg veier 75…..

    5. Har problemer med å finne rette fargen på extensions, siden jeg er blond og har blandet blondfarger!

    6. Jeg er såpass overvektig at jeg går i kategorien fedme. Føler meg ikke noe spesielt bra når du sier at du har gått opp i vekt når du ser lik ut som du alltid har gjort. Vet ikke hva mer jeg skal si om det. Liker å lese bloggen din, men merker at det er en del støtende ting som andre kan reagere på her inne..

    7. Om du har lagt på deg, så kler du det. Du ser smashing ut!!! Dessuten har du jo sagt at du trenger å legge litt på deg, og om du har gjort det så er det virkelig noe du skal juble for (men kan love det ikke vises på bildene..)!! Ikke ha dårlig selvtillit, det er så trist å se PENE jenter slite med slikt, når de virkelig ikke har en grunn til det <3 Du har hvertfall ingen grunn til det i mine øyne 🙂

    8. Såå bra du har lagt på deg litt, jeg er kjempelad på dine vegne!! Du ser fantastisk ut 🙂 Hvor mye veier du nå?

    9. Ansiktet ditt ser mye mer harmonisk ut nå etter at leppene er blitt større. Jeg har aldri syntes at nesa di er stor, men jeg kan tenke meg at du er mye mer fornøyd med den også nå! Små lepper kan virkelig få nesa til å se mye større ut.. Jeg har samme “problem”. Vurderer restylane (y)

    10. Seriøst…..aner du hvor dårlig selvtillit andre får når du sier “vet jeg har lagt på meg ikke påpek det”? Du er drit tynn hva faen liksom? Vet du skal få skrive hva du vil og det er din blogg osv…men du må da kunne tenke litt på leserne dine og at når du som er en av toppbloggerne på blogg.no skriver at du har lagt på deg, gir ikke oss den beste selvtilliten akkurat. Du er jo tynnere enn en flis jo.

    11. VÆRSÅSNILL og skriv om Ana Holm! Hun ble sist sett kl 19.00 på gjønnes i Bærum idag! Og har vært borte i over 5 timer, leteaksjon imOrgen, kl 8.15 på mcdondalds på Bekkestua! Ana er 14 år, og ta kontakt med moren om dere har sett henne:
      959 19 383!
      Her er bloggen hennes:
      http://alwh.blogg.no/

    12. Sykt fin rompe! Hva trener du for å få en slik rompe?
      Lurte på om du kunne kommet med bra treningstips?
      Som å få strammere rompe, strammere lår, strammere mage og armer?
      Hadde hvert veldig takknemmelig om du gjorde det :))

    13. Du var ikke lakt på deg! du ser helt nydelig, fra topp til tå. og uansett hvor mange dorlige kommentarer du får, vet du at du får enda flere gode ! <3

    14. til dere som sier at hun har kutt på armen osvosv. de er ikke skkkert det er hun so har gjort det. det kunne vore for at hun hadde skrapt seg oppetter en busk, kommet bordig noe. og jeg lurer, studerer dere bildene henes helt grundi eller? jeg hadde ALDRI lakt merke til di små sårene hun hadde på armen, hadde det ikke voret for at dere hadde skrivd d..!
      jeg vil bare si at jeg respekterer deg så sykt Sophie ! av alle de bloggene jeg leser, reiser jeg ALLTID inn på bin blogg først, og det er av en grunn, fordi det er DU som blogger ! btw. du har en smashin kropp !

    15. Jeg bruker extentions hver eneste dag, og jeg synes virkelig du burde prøve locksandbonds.com sine. Bestill den pakken som er 7 piece set + quad clip (quad clipet er seriøst genialt), og jeg kan garantere at du blir fornøyd. Jeg bruker det som sagt hver dag, og en pakke holder for meg i over et halvt år. Skal bestille nye nå, og forrige gang jeg bestilte var i januar. De har altså overlevd både russetid, sommerferie osv.
      Ta det fra en som var fast bruker av luxushair før. Prøvde locksandonds sine en gang, og jeg har vært fast bruker siden. Til og med frisøren min har begynt å bruke de istedenfor å bruke de frisørsalongen selger, etter at jeg tipset henne om siden.
      Har lest at også fotballfrue og lene orvik også bestiller fra locksandbonds.com
      Du burde virkelig prøve de ut, just saying!

    16. Herregud skjerp deg! For litt siden mente du at du nesten var farlig tynn eller vertfall unormal! Så skjønner ikke helt hva du vil fram til! Tenk deg om før du skriver ting,bruk hjernen!!! Hahahha jaja sånn kan det gå..

    17. så fin du er!
      Og til alle som sier det er dårlig gjort av henne å si henne har lagt på seg, herregud.. henne sier jo ikke henne er feit? det hadde vært noe helt annet..
      Dere som skriver her at “jeg veier jo dobbelt så mye som deg, og du sier du har lagt på deg!?!?”
      hun sier hun har lagt på seg, ikke at hun er feit! gud.. pass på dere selv, og ikke pass på Sophies liv, hun klarer nok å ta vare på det selv!

    18. Du er fin sånn som du er ! Du har den fineste kroppen av alle bloggerne, så ikke gidd å tren osv for å få ” den perfekte kropp”. <3 Stå på !!!!!

    19. gjør ikke noe at du har lagt på deg, jenter skal ha former, litt rompe, mage og pupper er bare BRA:)

    20. sier du at du har lagt på deg bare fordi du vil at folk skal si at du ikke har det? jeg ser ingen forskjell på deg, kanskje du ser det selv, men hvis noen andre sier det, så sier de det bare for å være slem, ikke fordi de synes du har blitt feitere! Du har perfekt kropp i følge meg, så du må slutte å klage på innlegg og sånn.. som jeg har sagt før, er ikke rart personer får dårlig forbilde når du sier sånn, du ER et forbilde for mange.

    21. LOL, du e så jævli TRAGISK! “har lakt på meg..”
      detta sir du bare før å få komentara som “Nei du har sååå fin kropp” osv, du e å jævli stygg i haue!

    22. KROPP SOM EN 12 ÅRING HAR DU.SER DEG NESTEN DAGLIG.KAN IKKE VÆRE STORT STØRRE ENN 150 HØY.. KORTESTE BENA EVER.MED ANDRE ORD; PITTE LITEN ER DU.LAGT PÅ DÆ?????? YOU WISH;) HAR DU TENKT PÅ AT DU OVERHODET IKKE KLER F.EKS HUNTER STØVLER? MÅ FLIRE NÅR JEG HAR SETT DEG SPANKULERE PÅ SKOLEN MED DE PÅ DEG.KORTE ,KORTE BEN OG HUNTER STØVLER…HMMM,NEI!OG DU…DE DER KLIPSENE I DET LØSHÅRET VISES HELE TIDEN.LEKKERT? NEI! DU ER VEL IKKE RETTE PERSONEN TEL OG FRONTE LØSHÅR.OM JEG HADDE VÆRT JENTE HADDE JEG HVERTFALL IKKE KJØPT FRA DET DER LUXUX HAIR NÅR JEG SER KOR STYGT DET SER UT PÅ DEG.DU ER TURN OG,SOFIE! SKIKKELIG TURN OF! BLÆH.

    23. til dere ekle folk somsitter hjemme og ikke har noe annet å gjøre enn å klage: jeg driter i om dere får dårlig selvtillit fordi andre sier de har lagt på seg, har dere tenkt på at DERE er problemet kanskje? Ikke alle andre. Hvis du er overvektig og sliter med det, slank deg da kanskje?? ikke så lett, sier du? La vær å stappe i deg alt du kommer over. Jeg ser hele tiden folk som er overvektig som i ene øyeblikket påtår de eter som en fugl, for deretter å stappe i seg hele sjokoladeplaten når de tror ingen ser på. Slutt ihvertfall å komme med drittkommentarer fordi noen syns de har lagt på seg. Så syns hun det da kanskje! og det kan du drite i.

    24. Jeg ser det ikke men,er det ikke bra om du har lagt på deg for du synest jo selv før at du trengte det 🙂

    25. Jeg kan ikke se at du har lagt på deg og du har virkelig drømme kroppen skulle ønske jeg hadde det!

    26. Om du virkelig har lagt på deg litt, er det bare positivt! Synes du burde lagt på deg enda litt mer, du ser bedre ut en noen gang jo! 🙂
      men lurer på en ting Sophie.. du klager jo på at du er for tynn, og gjerne vil legge på deg.. Og når du først har gjort det, så synes du plutselig det er negativt? Sjønner ikke helt greia med det?

    27. Har fått hår fra luxushair nå, 180 gram 65 cm! Har bestilt solblond farge, så må farge håret litt nå fremover, men gleder meg til å bruke det! :D… og foresten, du ser drit bra ut!

    28. Du vet vel at håret fra luxushair kommer fra damer i India? Og at de damene tror de ofrer håret sitt til en gud og at de dermed får en bedre gjenfødelse (er sånn religionen dems er)? De er ikke i det hele tatt klar over at håret dem har spart i flere år går til bortskjemte drittunger i vesten.. Mennesker er akkurat like mye verdt som disse dyra du prøver så sårt å forsvare!

    29. Du silje. 🙂
      Har du noen kilde til det eller? Noe bevis?
      Hva er så galt med at de selger håret sitt? Det vokser ut igjen, og de velger det selv.

    30. du mener vel ” whip A FAKE hair ” , vedder på over halv parten av håret ikke er ditt. Haha. fjortis fjortis, you gonna be forever FJORTISS ! 🙂

    31. Håper ikke du mener det når du skriver “Og ja, jeg er fullt klar over at jeg har lagt på meg så dere trenger ikke påpeke det.”
      Selv om du kanskje har fått 2-3 kommentarer om det, skjønner du forhåpentligvis selv av det ikke er sant. Om du ser på din egen kropp er du nærmere tynn enn feit;) Du vet selv at du ikke er feit i det hele tatt. Kommentarer som det kan virke støtende på andre med mere fett på kroppen enn deg. Måtte bare si det, tenk på det.. Dette var ikke ment som en frekk kommentar, måtte bare nevne det:)

    32. Lagt på deg? Hva faen? Guud, jeg er sikkert 10 kilo tyngere enn deg, men fortsatt ikke feit.. Om du har lagt på deg, så er det bare POSSITIIIVT! Vær fornøyd m deg selv<3

    33. Du, lagt på deg? du som har så fin kropp, det har ingenting å si om du har lagt på deg isåfall:) Men et lite tips, vi som leser dette føler oss ikke akkurat like bra når du med den kroppen skriver det 🙂

    34. Du har så fantastisk fin kropp, Sophie!
      Og til de som lurer på hva det på armens hennes er, og om det er kutt osv; google det, så finner dere svar på de spørsmålene.

    35. DU ER IKKE FEIT I DET HELE TATT! Og når du sier sånt, så er det egentlig veldig nedlatende mot leserne dine, ettersom vi alle her vet at kroppen din kunne ikke blitt noe bedre.
      Men uansett, du sa jo at du ønsket å gå opp i vekt, så what’s the problem? Istedenfor å si: “Ja, jeg er feit”, så kan du heller si: “Jeg er så STOLT over å endelig klare å gå opp i vekt!”
      GET SOME CONFIDENCE 🙂

    36. fine bilder! Jeg klarer absolutt ikke å se at du har gått opp i vekt! Og hvis du har det så er det jo ingenting galt i det? du har jo hatt lyst til det så da er det jo bare bra:) du er perfekt som du er og noen kilo ekstra synes ikke!! Vær stolt av deg selv<3

    37. Du har da IKKE lagt på deg!!! Det synes i hvert fall ikke. Du ser nyyydelig ut! Og du er jo så slank og har gått ned i vekt i sommer så hvis du har lagt på deg så er det kjempe bra! 😀 Du ser perfekt ut nå i hvert fall! 🙂

    38. Lagt på deg?? Søte Sophie daa! Du er like vakker og fin uansett, og man kan ikke se at du har lagt på deg en eneste kilo! Jeg misunner deg til tuuuusen! Du har drømme kroppen og drømme utseende! Stå på Sophie! Og husk at du er like vakker uansett!<3
      Elsker bloggen din btw!du er et stort forbilde for meg<3

    39. Hærregud kor ufatteli mye friskar du så ut me litt sånn småli bollekinn! blei faktisk gla av å se det siste bildet! dritbra att du legg ut sånn, kanskje det e håp før oss andre me bollekinn 🙂

    40. Seriøst det siste bildet..det er det fineste bilde jeg har sett av deg noen gang.. så sensitivt og sexy men samtidig ikke vulgært…det var rett og slett utrolig vakkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    41. Wow, det nederste bilde var utrolig fint!!
      Og du kan bare legge på deg litt mer, søta 😉 no worries!

    42. Sjer at du like ræva di, heldig e du, d meine e! men har egentlig ikke nå interesse av å sjå halle ræva når e ska sjå på bloggen din.
      Men lure på en ting, ka du gjør me leppan?

    43. Kan du være så snill å legge ut et innlegg om hvordan du får håret sånn? 🙂 det er så utrolig fint!

    44. Om du har lagt på dæ, vet æ ikke.. Men om du har det, må du ikke slank dæ! Bilde nummer to, syyyk kropp. Fyfaen sånn vil æ ha! Ikke bli for tynn, men nu skakje æ vær som de “større” som prøva å innbill sæ at fett e sexy, MEN, sånn du e nu, GUD. Huff, kroppen din sophie, den vil æ ha.

    45. Skurrer litt når du forteller hvor bra du synes Selena ser ut og at hun har en normal kropp (noe hun har), for så at DU sier, jaa jeg vet jeg har lagt på meeeg!. LAGT PÅ DEG? du er tynn jente, legg gjerne på deg litt mer:P Å skrive sånt i innleggene sine synes jeg er unødvendig. Det blir litt for attention etter min mening i allefall. Ellers bra blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg