jentekveld

Har hatt en liten jentekveld med Amanda og Stine Mari, veldig koselig! Laget vegetarpizza med soyakjøttdeig som var blandet med tacopulver, så ble på en måte tacopizza. Det anbefaler jeg at dere prøver, smakte sykt godt! Etter det lagde jeg herlig brownies med is til, tenkte jeg skulle lage smoothie nå også. Perfekt start på uka ♥ Fikk også snakket gossip som vanlig og jeg fikk oppdatert meg på hva som skjedde i Harstad i helgen, som vanlig var det ikke noe jeg hadde gått glipp av og jeg kunne sikkert gjettet de neste helgene framover og hva som skal skje, haha. . Såpass lite variasjon er det her! 

Hva har dere gjort i dag? 

41 kommentarer
    1. Jeg føler at du er så mye flinkere til å gjøre ting uten av dagen enn det jeg er, haha! Jentekveld på en mandag har jeg aldri gjort! I dag har jeg liksom bare øvet til prøve og vært på trening, og gjort litt forberedelser til morgendagen. Ja, jeg har så spennende liv, jeg vet.

    2. Enten har du tatt botox i leppene eller så bruker du en slags lipplump på leppene. Uansett ser du utrolg dum ut. Vet du hva du er? Du er en klovn! En klovn som prøver å etterligne noe du egentlig ikke er. Du prøver å se ut som det som du tror er fint, eller det du tror andre er fint. Det er din egen feil at du får bimbostemplet med en gang folk ser på deg, det er uansett det du vil. Jeg er sikker på at du er en utrolig ålreit person innvendig, men utvendig ser du helt fortapt ut. Null håp.

    3. Du ser så stygg ut ved siden av Amanda! Og forresten, du som er vegeterianer og alt: Det er melk i is. Melk kommer fra kua, og kua har det ikke særlig bra..

    4. Så superkoselig ut!
      //
      Kan dere værsåsnill å respektere Sophie sånn hun er ? Syntes det er ubehagelig å sitte å lese de ekkle kommentarene. Hun har faktisk følelser hun også ? Forstår dere det ? Tenk om dere hadde fått kanskje 100 stygge kommentarer om deg hver dag ? Det er ikke så gøy må du tro.. er veldig skuffet over folk som ikke greier å respektere andres liv.. uffåhuff..

    5. Du skal ikke klage på at det ikke skjer en dritt i Harstad med over 10000 innbyggere, jeg bor på en knøttliten plass med knapt 4000 innbyggere, just sayin 🙂

    6. Har leppa di hovna opp? 🙁 stakkars!!! Du bør nåkk sjekke den på sykehuset, ser ikke helt bra ut. Litt som en and nesten, HAHAHA 😛 Men du er så pen SOphie!

    7. Kjære sophieelise! Du er mitt forbilde, jeg ser opp til deg hver dag. For meg er du som den største kjendisen i hele verden og vet du hvorfor, jo fordi du står for det du står for og du hører ikke på det andre sier. Du og bloggen har vært det for meg når livet var på toppen og når livet var på bunn! Jeg vet dette høres litt rart ut men din blogg inspirerer meg så mye at den reparerer mine sår! Når jeg ser tuvaw.blogg.no tar det bilde av seg selv for å kødde med deg fikk også jeg vondt i hjerte. Hun står og ler av mitt forbilde og det skal hun bare ikke gjøre! Jeg kan sikkert sitte og skrive en kommetar på millioner av ord, men jeg kan ikke beskrive deg! Du er fantastisk, du er pen med og uten sminke, med en eller to bh-er (haha) og du er alltid så morsom! Ingen kan erstatte din blogg, så aldri slett den! Jeg håper dette vil gi deg en oppreisning for dine harde tider og at jeg kan hjelpe deg med og legge plaster på noen sår! Jeg er ikke helt sikker på om di kommer til og gi meg noen tilbake melding her på bloggen, men om du har tid og mulighet så kan du gjøre meg en tjeneste, skrive et svar på Mail? Jeg ønsker meg kun en ting til jul og det er et bilde av mitt forbilde med en autograf på! Jeg høres sikkert merkelig ut for dere andre som leser denne kommentaren, men jeg tror sophieelise forstår meg! Nå for jeg bare håpe og tusen takk for du alltid er der for meg/oss pena!<3
      -mailen min er [email protected]
      Digger deg!

    8. bare lurer på en ting, spiser du egg osv også? i og med at brownie inneholder det. Egg industrien (om jeg kan kalle det det?) er jo helt syk!

    9. liker at du påstår at vegetarkjøttdeig er dritgodt. For det første er du ikke vegeterianer, for det andre smaker den kjøttdeigen dritt!! Det vet jeg da jeg ikke spiser kjøtt (ink fisk og fugl)

    10. AMANDA er NYDELIG! Utrolig vakker jente! no offense men du SER ganske stygg og skitten ut i forhold til henne. har hun blogg?

    11. Jeg er veldig imponert over at du klarer å være vegetarianer, men det er en ting jeg lurer på. Du som er så glad i dyr, vet du at melkeindustrien er veldig drastisk og at dyrene bli torturert på samme måte? De blir stengt inne og masseprodusert akkurat som de dyrene som blir slaktet. Er det da egentlig noen forskjell på å spise kjøtt og å drikke melk/spise melkeprodukter? Blir glad for svar og å høre din mening om dette! Men som sagt; jeg er sykt imponert over at du klarer å la være å spise kjøtt.

    12. Elsker den genseren, har sett den på blogg før og lett etter den i butikkene, men har ikke funnet den 🙁 Pliis kan du si hvor du har kjøpt den? 😀
      TAKK 😀

    13. Vi kaller dem stankelbein. Vet ikke om alle gjør det her, men jeg og alle jeg kjenner gjør iallefall det! Aldri hørt ordet høyhest før, haha… Bor i brønnøysund forresten, bitteliten kystby midt i landet.

    14. kan du legge ut innlegg om hva du spiser av vegetarmatretter, retter med vegetarkjøtt(hvor kjøpe osv)? er nemmelig vegetarianer selv! jeg liker veldig godt at du er vegetarianer og bryr deg mye om dyrens liv og rettigheter, dette ser jeg veldig opp til deg, du er ett bra forbilde og jeg haha må si at jeg er litt stolt av deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg