giveaway!

Som dere vet bruker jeg solariumskremer når jeg tar sol, det gir et utrolig mye bedre resultat – spessielt de som har tangleeffekt! Den jeg liker aller best er Australian gold. Tangleeffekt betyr at man blir sykt brun, enkelt og greit. Nesten som en selvbruner i solarium, bare at det er din naturlige farge. Jeg kan se skille om jeg har bommet på et pungt på armen liksom, så bra funker den!

Jeg brukte den ikke i syden noe jeg angrer på, for med denne tilføres fuktighet til huden og man flasser ikke – noe jeg gjorde. . Anbefales på det varmeste! En flaske varer i ca 3 måneder om man tar sol en gang i uken. Dere kan kjøpe den HER 

Og siden dere er verdens beste lesere tenkte jeg å gi ut noen av disse prøvene til dere! Er bare å legge igjen en kommentar med mailen deres ♣

994 kommentarer

Siste innlegg