monsteret på webkamera

Har nettopp kommet ut av badekaret, har fått en ny greie med at jeg ser på film på pcen mens jeg ligger der og slapper av! I dag så jeg på mean girls (som dere vet, masse fine jenter) og tror dere sjokket ble stort når jeg med et uhell trykket inn på webkameraet mitt? Vått hår, mascara ned til haka, urenheter i huden og i det hele tatt. . På toppen av det hele var det fra undersiden så jeg hadde dobbelhake også, haha. En svær en! Jeg ble seriøst redd av å se hvor stygg jeg var, haha! . Jeg synes egentlig det er litt morsomt hvor stygg jeg faktisk kan gjøre meg selv med grimaser og slikt, men når det skjer med uhell slik som i dag og jeg blir uventet overassket over mitt grusomme ansikt så blir det litt for mye, haha!

Har hatt en “synes-synd-på-meg-selv-dag”, ja for stakkars meg som har reist så langt i flere timer! Jeg har laget meg toast (eller, mamma da. .)  og ser på “alt for norge” tenker jeg snart skal gå opp og sovne til en gammel disneyfilm. . Perfekt for meg :) 

Hva bruker dere blogglesere søndagen til? ♥ 

71 kommentarer
    1. haha, DET har jeg opplevd mange ganger, kanskje ikke i badekaret, men.. haha! Du er seriøst helt nyyydelig! 🙂 håper hevelsen går ned litt da, da blir det mer jevnt og fint! 😀 du kledde det!

    2. så søt du er <3
      sorry altså, må bare si det, men hvorfor snakker du så jævlig imot deg selv for tiden? først skriver du at du ikke shopper men shopper i stockholm, så skriver du at du driter i merkeklær og så går du på et stort merkeklær senter fordi harstad har så lite utvalg, og så sier du at du hater dyretesting og ikke bruker sånne produkter men allikevel bruker du foundation fra maybelline og hårspray fra loreal?
      jeg skjønner ingenting med deg for tiden sophie, blir så forvirret :-/
      vet og at du ikke kommer til å svare denne kommentaren, men ville bare si det

    3. Pene Sophie <3 Du er i alle fall ikke alene med det at du kan gjøre deg stygg med grimaser, I do that every day. Hahaha... Men seriøst, syns det er utrolig rart hvor stygg jeg kan gjøre megselv. Tror ikke noen hadde kjent meg igjen engang. Det verste er at det er så enkelt også: lag en dobbelthake og lag en grimase. There you go, styggere enn aldri før haha!
      I dag har jeg hatt en sånn "jeg har tusen ting å gjøre, men jeg er så slapp og lat at jeg ikke gidder"-dag. Det viste seg at jeg hadde spist for lite, for da jeg fikk middag var jeg oppe og hoppa igjen. Men da var det litt for sent for å få gjort alt ferdig. Og siden det meste var skolearbeid som jeg virkelig burde få gjort unna.. så ja.. et par 3'ere kan vel ikke skade?

    4. tviler på at du er stygg uten sminke ass, og stygg går det an å gjøre deg stygg :o?
      missunder utsende ditt til 10000000!
      god natt 😀

    5. Haha, skjønner deg godt! Innimellom lurer jeg på hva slags gener jeg ble utdelt og om jeg noen ganger til å få meg mann.
      Idag har jeg prøvd meg på golf for første gang. Anbefales .. Om du har sterke ledd og høy smerteterskel.
      Du er btw et STORT forbilde! Skal bli flink til å kommentere bloggen din 🙂

    6. så i hvert fall på alt for norge siden de filmet fra arbeidsplassen min 🙂 ellers så burde du legge ut videoen fra badekaret…syns jeg da…

    7. Sophie! Vær så snill, ikke ta mer i leppene nå. Jeg likte hvordan de så ut i headeren, men du begynner bare å ligner mer og mer på onkel skrue… Du er en så utrolig pen jente, ikke ødelegg deg selv mer

    8. Hei Sophie, du husker kanskje innlegget du hadde for litt siden om hvilke serier du likte å se, og der du linket til siden du så dem på. Jeg lurer bare på om man er nødt til og “downloade” dem før du ser dem? Kan du forklare i neste innlegg, syns nettsiden var litt forvirrende jeg :)Uansett, ha en finfin kvled videre 🙂

    9. For å være ærlig så burd du ikke tatt botox eller restylane eller hvordan det skriver, for deet ser rett og slett ikke bra ut på deg! Du hadde mye finere lepper før! For nå ser du bare creapy ut nar du smiler.. rett og slett ikke pent på deg,bortkasta penger på noe som ikke passer deg.

    10. duuuu, nå får du roe ned med restylanen! fy faaaaen.. du er mye penere uten den ekle innsprøtte dritten.. USJ,, leppene tar opp hele ansiktet

    11. hahaha, kan egentlig ikke se for meg DEG stygg haha 😛 legg ut det bildet da 😛 heheheheh hadde vært morsomt å sett 😀

    12. Hei Sophie!
      Leser bloggen din ofte og er veldig overrasket over folk som ser på deg som et ”bra” forbilde. Tenk på alle jentene som leser de innleggene dine der det står at du er ”stygg” du ser ut som et ”monster”, det er kanskje jenter som syns DU er penere enn dem. En som blogger burde ikke skrive at den personen er stygg. Det er mange som leser bloggen din å kjekt for deg! men du bør tenke på hva du skriver, det kan fint hende at du på en egen måte ”hakker ned” en annen jentes selvtillit. Du er en flott jente, synes DU at du selv er stygg så hold det for deg selv. Å det kyssemunnen osv. ikke bruk det.. du er penere når du smiler med tennene 🙂 ta nå dette til deg å tenk over hva du virkeli får andre til og lese :)…

    13. Jeg elsker bloggen din og deg for den del, men jeg må si at leppene dine ser ikke ut! Du er utrolig pen, ikke noe med det, men hva har du gjort med dem? Men selvfølgelig, hvis du synes det ser bra ut, så må vi leserne akseptere det 🙂 måtte bare få dt ut, #nohate please ;*

    14. Elsker bloggen din, du virker så utrolig søt og jordnær 😀 Jeg måtte lage meg en toast etter å ha lest dette innlegget 😛 Det var naam 😀

    15. Kan du lage ei videoblogg om kordan du feste exstesionsa dine? Og kordan du krøller dem? Du lage så fine krøller, og æ får det ikke til 🙁

    16. ser ut som du har tatt påfyll med restylane, guud så stygt.. du var så fin for sånn 1-2 uker siden, hva skjedde? du blir bare styggere og styggere

    17. Tenk kor fin du va når du hadde helt lyst hår åsånt, ka har skjedd me dæ?? annsikte, leppan e grusom og håre e greit men det endra mye på utseende ditt.. Gå tilbake til lyst eller brunt. Kjenn dæ ikke igjen lenger og ser det e fleire enn bære æ som ikke gjør det

    18. Jeg synes du burde legge ned bloggen din for en periode. Der virker ikke som om du har det særlig bra med deg selv. Tror ikke du forstår det selv, men holdningen du har til deg selv smitter over på leserne, og du får det rett tilbake. De stygge kommentarene er egentlig ting du tenker om deg selv. Er det verdt å få det slengt i trynet hver eneste dag? Er ikke du verdt mere enn det? Jo, dt er du. Når du begynner å bli gladere i deg selv vil leserne også bli det. Men akkurat nå tror jeg denne bloggen gjør mere skade for deg selv enn godt. Hva er vitsen med det?

    19. Er ganske enig med Helene. Ikke ta det tungt jeg er veldig glad i bloggen din, mne jeg tror kanskje dutrenger en pause fra bloggen? Bruke tid med venner, familie, slappe av og få mer posetiv energi. Det virker ikke som du har det så bra, du er kanskje litt utslitt? Iallefall, ikke press deg selv til å blogge så mye at du blir helt ødelagt. Håper du ikke tar denne kommentaren noe hardt. Vil bare det beste for deg!:D

    20. HAHAHA!
      det har skjedd med meg før å, lurer liksom på hvilken stygging som dukker opp på skjermen min.
      Synes det er bra at du ikke synes du er helt perfekt hele tiden, blir sur av hva andre sier. Du er pen, men kan også være stygg. Men det kan vel ALLE?
      🙂

    21. Løsvipper, lær deg å sette dem på ordentlig!
      Leppene dine, fy fader å stygt, DUCK FACE DE LUXE!!
      Øyenbrynene dine, hva skjer???????
      Du burde seriøst få deg en makeover, du ser ikke ut!

    22. Det e leppen dine som jør fjese ditt så fælt.. Helt ærlig, syns du e nydelig men leppen dine ødelegg alt..

    23. hvorfor er leppene dine blitt større?:)
      De var ikke så store før.. syntes det er fint, men du kan skade leppene vist du tar botox eller noe. Du kan få blåmerker rundt munnen som du må leve med resten av livet!

    24. Nå må du serriøst slutte å skrive at du synes du er stygg ogsånt, for man blir ikke akkurat i godt humør når folk skriver og sier sånt! Du har et utrolig fint utseende, og når du skriver sånt får det andre til å føle seg stygge, så du bør tenke på det 🙂 Har ingenting imot deg, jeg elsker deg og bloggen din, men synes det blir litt dumt og skrive sånne ting når du er helt perfekt!

    25. Du er jo døds pen! Hvordan går det an å si at du er stygg da? Uansett hvis du er vakker på innsiden,så er du vakker på utsiden og det er jo du:)
      Jeg bruker Søndagen til å se filmer og spise reste snop fra Lørdagen og er kanskje litt med venner.

    26. SLUTT, SLUTT! Seriøst, blir kvalm av å sjå på dinna jævla sussetruten din på alle bilde! Det er ikke litt fint engang! Du er veldig fin uten den! Ser ut som du har tatt en mislykka botox i leppene! Så slutt, jævla stygt.

    27. Jeg bruker å være til bestemor og bestefar på søndagene, bestemor vant over kreften for et år siden, og da lærte jeg at man burde bruke tiden man har med de man er glade i, så helt siden da har jeg vært til de hver søndag <3
      Haha, ikke mobb men det betyr mye xP
      - Thea <3<

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg