nytt walk-in-closet!

Hei dere! Nå er jeg hjemme på rommet mitt i Harstad, det føles veldig godt å ligge i min egen seng selv om jeg savner Stockholm. . Jeg liker veldig godt når det skjer noe hele tiden, derfor er ikke akkurat Harstad med sine små 23 000 innbyggere noe for meg. Men det er livet mitt akkurat nå, best at jeg bare aksepterer det før eller siden, haha! 

Ble veldig positivt overassket når jeg kom inn døren her hjemme, mamma har nemlig tatt en (høyst nødvendig) oppryddning på rommet mitt! Bortskjemt, jeg nei? Haha! Snart 18 år og forventer at mamma skal rydde rommet mitt mens jeg er borte. . Jeg liker faktisk å rydde, men såklart er det bedre når noen gjør det for meg ;) Jeg har også endelig fått meg et lite walk in closet med tre skap, to skohyller, masse kurver og veskestativ! Det har jeg ønsket meg lenge, selv om mitt skap enda trenger oppussning har jeg i alle fall et sted å oppbevare noen av mine beste venner – klærne ♥

Nå må jeg bestille russeklær (er faktisk ikke noe jeg ser særlig fram til, derfor blir det et ork. .) og så skal jeg slappe av med familien min! Høres senere, og i mellomtiden kan dere få se noen bilder av rommet mitt!

Legg merke til minnepennen. . Seff er den, som nesten alt annet, rosa!  

Favorittbamsene jeg har samlet opp fra forskjellige kjærester i løpet av årene, haha. . Og strippestanga. For en kontrast! 

Elsker det bildet der! Har fortalt om det på bloggen før, men malte det faktisk når jeg var 11-12 år. 

Skolebøkene mine. Ja, hello kitty boken er alltid med! 

Dere maser alltid på hvor jeg har kjøpt sengehimmelen, så jeg kan ta det en gang for alle. Den er fra indiska i oslo rundt karl johan, og jeg aner ikke om de enda har den inne – min er nemlig fra 2005. 

Sitatet tatoveringen min er fra! 

Her ser dere litt av skapet, ser sykt lite ut her. . Viser dere mer senere! 

Og trollet i egen person, haha. Ser så stygg ut nå etter mye reising at jeg sparer dere for detaljene! 

 

73 kommentarer

Siste innlegg