the human centibede

Først må jeg bare si tusen, tusen takk for alle fine kommentarer dere kom med på innlegget jeg skrev i går ” ingen ser meg”. Måtte tørke bort noen tårer rett og slett fordi jeg ble så rørt . . For noen sterke, fine og fantastiske jenter (og gutter!) som leser min blogg! Jeg håper vi sammen kan bygge hverandre opp, og jeg skal prøve så godt jeg kan til å skrive oppmuntrende innlegg her på bloggen en gang i blandt. Kanskje det hjelper å høre at jeg også har det vanskelig noen ganger? Det føles godt å vite at jeg ikke er alene. . Elsker dere også stor, stor klem ♥ Forresten så har jeg problemer med mailen min, er ikke hacket eller noe men den har blitt alt for full slik at hele greia har kræsjet litt. . Skjønner ikke at det er mulig! Derfor får jeg ikke svart på mailer for øyeblikket men jeg kommer meg snart inn igjen og svarer dere! 

Hadde nettopp besøk av min gode venn Jonas, og nå ser jeg på the human centibede. Utrolig rar og ekkel film, men ikke så grusom som jeg hadde hørt den skulle være. . . Folk skal tydeligvis ha spydd i kinosalene osv!? Den handler om en gal kirurg som har fanget tre personer for å skape et menneskelig “kunstverk” ved å sette dem sammen. Noen av dere lesere som har sett den? Hva synes dere? :) Og stemmer det at det kommer en film nr 2, om noen av dere vet? 

165 kommentarer
    1. jeg har sett den, og film nr 2 er allerede ute 🙂 den handler om en gammel mann som har sett den første filmen i human centipede, og at han blir opphisset av det, hahahah! så han skal prøve med 12 mennesker … det er alt liksom, gaalskap!

    2. film nummer 2 er allerede ute 🙂 synes den første filmen var værre. kjempe fin blogg forresten, sophie!

    3. den 2. filmen er ute. den er helt SYK. handler om en mann som har sett 1’en og vil gjøre det samme. så han fanger mange mennesker i et parkeringshus og fester mange mennesker sammen med stiftemaskin og teip. helt forferdelig og fucked up film!!

    4. Har sett både 1 og 2, og syntes definitivt nr 2 var mye eklere.
      Eneste negative er at alt er filmet i svart/hvitt 🙂

    5. 1eren er grei! men 2eren er ikke bra.. hele filmen er bare syk og teit, der e vel rundt 10 -15 mennesker satt sammen av en chubby gal mann.. hele filmen er og i svarhvitt 🙂
      kos deg videre ikveld

    6. Sett begge to.. sykt ekkele! Nr. 2 handler om en syk/gal mann som ser den første filmen og prøver og etterligne det han kirurgen gjorde. Bare med 12 mennesker. Fæle filmer!

    7. æsj, hahah… Hva mer handler den om? hvilken “sjanger” er det? 🙂
      fortell mer om den i neste innlegg?
      btw: har lest bloggen din utrolig lenge, men begynte kansje for 1-2 uker siden og kommentere på innleggene. og når jeg gjør det virker det som om du legger ut innlegg hele tiden, haha om du sjønner hva jeg mener. elsker iallefall at du oppdaterer så ofte som du gjør. er jo mange av toppbloggerne som oppdaterer en gang om dagen og noen ganger annen hver dag. da virker det som om de ikke setter pris på leserene selv om de gjør det, men med deg: det føles som om du kjenner oss, vet hva vi vil lese og bryr deg om hver enkelt av oss. hører kanskje rart ut, men er veldig glad for at jeg fant bloggen din da du begynte å blogge på denne bloggen 🙂 <3

    8. Har sett nr 1, å klare ikke slutte tenke på det!!! uansett ka æ ser, så finn æ en sammenheng med det liksom.. ekkelt

    9. dummaa, de holder faktisk på og lage 3èrn nå og 2érn er ute for hunre år siden, vet jeg er dårlig i norsk

    10. alle sier at 2ern er helt tusen ganger jævligere. har ikke sett noen av dem heldigvis, var småkvalm i flere dager når jeg tenkte på den første gang noen fortalte meg om den. fikk sånn sykt ekkel følse i meg når jeg så overskrifta her tilogmed, HAHHA aner ikke hvorfor jeg reagerer sånn. bare sykt å tenke på at noen lager en film om dette, og spesielt det som 2ern handler om da, men jaja folk er gale! hadde nok fått mareritt jeg, men så er den kanskje ikke så ille som jeg ser for meg heller da 😀

    11. haha, har ikke sett de nei! klarer det bare ikke, selv om filmene er enten drit dårlige eller gode, hadde kommet til å tenkt på den hele tiden.

    12. namne er stavet feil da men…ja det kommer en toer.
      Handler om en galning som tar inspirasjon fra denne “kirurgen” og prøver å gjøre noe lignende

    13. om den er næsty ja! æsj fy faen. hvertfall når gubben sier sånn og hinter til at om en av de driter føres det videre til neste person. æsj.

    14. Jeg synes den er dårlig og ekkel. rett og slett en syk og treg film. gadd ikke se hele engang. trodde den liksom skulle være jævlig, men jeg måtte bare le. rett og slett tragisk. det finnes en 2`er. den har vært ute lenge.

    15. har sett den! den var absolutt ikke sånn jeg trodde den skulle være. hadde ikke hørt noe om den før, så jeg fikk meg virkelig en overraskelse, haha. syns den var ganske ekkel, men morsom.
      to’ern er allerede kommet ut. jeg har sett litt av den, men den var så kjedelig at jeg måtte stoppe før den var ferdig.

    16. Du har blitt så flink å oppdatere i det siste, Sophie! 🙂 Og du er så peeen <3 og den filmen er bare så sykt ekkel at jeg blir dårlig bare av å tenke på den, tenk åssen det må føles å få kjeften sin sydd fast i ræva på en totalt fremmed.. Hahaha uff :L

    17. 2’ern har kommet ut, og den handler om at en lignende mann gjør akkurat det samme, bare med 15 personer i stedet for 3.

    18. Det er kommet ut en 2’er allerede.. Da er det en helt annen person som ser film nr 1′ også “kidnapper” han 12 mennesker tror jeg også lager han “tusenbein”..-.- nasty

    19. Bra film, men langt ifra den skumleste skrekkfilmen der ute.. Konseptet i filmen er selvfølgelig ekkelt..
      Ja, det er en 2`er, vet jeg. Men den har jeg enda ikke sett 🙂

    20. the human centipede 2 – dårlig film .. den er i svarthvitt, og det er liksom en tjukk stygg mann som har sett 1’ern og blir inspirert .. dårlig lagd 😉 1’ern derimot er superbra! en av favorittfilmene mine 🙂

    21. har sett den:) er en 2er som du sikkert har fått med deg nå! Jeg synes egentlig den er eklere og ikke så dårlig som de over skal ha det til

    22. Nummer to er allerede kommet. Og.. Den er seriøst skikkelig ekkel. Har sett både 1 og 2. Synes eneren var grei, men toeren.. KVALM som faen ;O

    23. 2ern har kommet, og den er 3 ganger så fæl som den første… Han Mannen som lagde Human Centipede fikk så mange drapstrusler osv for filmen, men han koste seg og lagde en ny film, bare enda værre enn den første… da handler det om en feit ekkel svett gris av ett mannfolk, som blir seksuelt tilfredstilt av å se den første human centipede filmen, og får en fæl idè om å gjøre det samme, bare med fler mennesker! så han fanger rundt 30-40 mennesker som har syr sammen til en lang rekke av mennesker, og forer dem med aføringsstoff så hele greia driter diarè i munnene på hverandre…. det er sant at folk har spydd av den første filmen, men da kommer de til å DØ av 2ern.. hundre ganger så ekkel som den første.. det som gjør den så ekkel er at den er i svarthvitt og ikke har noe særlig handlig eller system.. alt er bare grusomt, og hele stemningen i filmen er tung og tragisk.. på slutten så prøver en gravid dame å unnslippe, og hun kaster seg inn i bilen, og føder! men når han gærne feite mannen, kaldt “Martin” prøver å ta hu, så på hu tråkke på gasspedalen, og der ligger den nyfødte ungen som blir helt most da hu tråkker på den….. er helt grusom film!
      Hvis du synes at den første var barnemat ambefaler jeg deg å se 2ern.. mye værre ;p

    24. har sett den første og den andre. Den første er ekkel nok, men den andre er bare psykotisk!! sier èn ting: jeg er så glad den filmen var i svart/hvitt!!! 🙁

    25. centipede!! Og forresten, ”menneskelig kunstverk”? haha……
      Den handler om en mann som skal lage et menneskelig tusenben, samme fordøyelsessystem osv (altså centipede);-)

    26. Ja, har sett begge.:) Jeg syns oppfølgeren er mye verre og ikke minst x10 sykere. Ingen av filmene er noe skumle, bare ekle. Men om du har planer om å se oppfølgeren vil jeg bare forberede deg på at det er en relativt dårlig film . Men du burde se den uansett!

    27. Det er kommet en nr 2. Den handler om en fyr som ser film nr 2 og blir inspirert til å gjøre det samme, forskjellen er at han gjør det med over 100 mennesker osv, nesten eklere enn den første, for denne ser ut som sånn hjemmelaget film som faktisk kunne vært ekte

    28. Det har kommet en to’er! 🙂 Her er det 12 mennesker med i centipeden. Regissøren har forsåvidt uttalt at det kommer en treer også, hvor 500 mennesker skal være innblandet i tusenbenet (!) Skjønner ikke helt hvordan det skal gå ann, han hadde jo tross alt problemer med å få tak i skuespillere til den første, siden alle som leste manuset mente det var en idiotisk og kvalm idè 🙂

    29. 2’ern er allerede ute! Den er helt jævlig i forhold til 1’ern. 12 mennesker sammensatt, derav en gravid dame. Skuespilleren fra 1’ern er også med 🙂

    30. hvorfor sletter du ikke det ekle solariums fitte-shower bildet ditt????????????? alle sier at de faktisk kan SE fitta di.

    31. centipede 2 har kommet, men blei nekta å sendes til norge fordi den er så sjuk. last den ned 😀 jeg ble kvalm av den så den hadde jeg skjønt folk spyr av. han syr sammnen 12 stk ellernoe

    32. ja det har kommet en toer. tror den er enda ekklere, for da skal han sette sammen 11 mennesker 😉 kvalemde film!

    33. Jeg synes den var veldig ekkel og var helt satt ut i lang tid etterpå! Tror film nummer to allerede er kommet.
      Men “A serbian film” må være den ekleste filmen jeg har sett! Den er heller ikke lovlig i Norge 🙂

    34. Det skrives The Human Centipede. Det betyr et menneskelig tusenben, og ikke et kunstverk. Skal du først skrive om noe, så lær deg hvordan det skrives i hvert fall. Og det er allerede en 2-er.

    35. 2 eren er ute, den er mye ekklere. men det handler om å lage ett mennesklig tusenben, ikke kunstverk 😛
      hehe! 🙂

    36. Har sett 1ern, men alle vennene mine syns den var så kvalm at ingen vil se 2ern med meg.. Og jeg kan ikke akkurat se den alene? 2ern kom i hvertfall ut i 2011.
      Viss du syns denne er fæl, burde du se “A Serbian Film”, faktisk den sykeste filmen jeg har sett.. Var like før jeg spydde flere ganger 🙁

    37. Æsj… Hater den filmen der!! Men det har allerede kommet en toer.. Tror jeg 🙂 I hvert fall på 1channel.ch <3

    38. Jeg syns det er rart hvordan du i et innlegg skriver om hvor selvsikker du er, hvor bekvem du er med din egen kropp, hvor fornøyd du er med utseende ditt osv, og så i et annet innlegg forteller om hvor usikker du er og at du har dårlig selvtillit. F.eks. når du først begrunner lettkledde bilder med at du er fornøyd og har grunn til å vise deg frem, og senere med at du er usikker og søker bekreftelse? Så klart kan man endre mening, men jeg syns det virker litt tynt. Du kan jo fremstille deg selv nøyaktig hvordan du vil gjennom denne bloggen, hvorfor gi slike blandede signaler?

    39. Det er en film nummer to, men den er ikke en fortsettelse – bare en annen mann som prøver å etterligne han. Den heter vel så mye som “the human centipide 2” 🙂 Tror du finner den på 1channel.ch 🙂

    40. Hei du ! Ja, det er en nr 2 av filmen. Den er i svart – hvitt, ganske ekkel den også ! Syns personlig den var mye eklere enn 1ern, selv om den var i svart hvitt. Jeg har forresten lest bloggen din lenge, men har aldri kommentert noe her. Syns du er en utrolig flink blogger , keep it up! 🙂

    41. Det er en film nummer to. Jeg må bare si at jeg ikke er en person som blir noe særlig påvirket av filmer, men The Human Centipede 2 må være den kvalmeste og sykeste filmen jeg har sett.. Den er direkte kvalm 🙂

    42. så traileren til den der, og det gjorde att jeg fikk mareritt i 2 mnd’er i strekk, måtte til psykolog for å prate ut om min angst for at det skulle skje med meg. 2’ern finnes allerede, handler om en psyko mann som ser den første filmen og vil gjøre det samme. har som sagt ikke sett noen av de, bare traileren. anbefaler IKKE denne filmen til jenter som blir lett påvirket, sliter med søvn- eller jenter som har blitt voldtatt. virkelig, ikke se sånt.

    43. 2’eren er allerede ute. Den er seriøst MYE verre enn nummer 1! Jeg synes selv eneren ikke var så ille, men toeren var helt jævlig! Jeg pleier ikke å bli kvalm av filmer, men holdt på å kaste opp av den liksom. Du får se selv 🙂

    44. æsj! Tror nok ikke jeg vil se den.. Men er det bare meg eller har de menneskene på bildet hodet inni kroppen til den forran? Hvordan får de i så fall puste?

    45. ja det har kommet ut en nummer 2.. den er mye verre synes jeg! han vil oppnå det samme som kirurgen i den første filmen, bare at han ikke gjør det med like redskaper osv.. også bruker han heller ingen bedøvelse, så de 12 personene han bruker kjenner det veldig godt når han kutter senen i kneet og slår ut tennene med en hammer!! også bruker han stifter i stede for å sy de sammen.. pluss at kirurgen i nummer to er mye skumlere og ekklere og KVALM!!!

    46. Nei, den der er bare helt forferdelig.. gud.. jeg blir så kvalm..
      HAHA 😀 jeg såg den for første gang når jeg var 13 eller noe sånt.. huff

    47. Har sett den, bare sykt ekkel film!!!
      Er allerede en 2. Handler om en annen mann som for inspirasjon av han her i eneren. Så gjør han det samme bare på en annen måte med masse tang og masse sånn tull

    48. haha å seriøst. Jeg er skarret nå bare av å se det bildet der. Skulle virkelig ønske du aldri hadde postet det, æssj. men har de stappet hodene opp i rumpa til den personen foran?

    49. 2ern er ute allerede, tror den har vært det en stund..svart/hvitt film, måtte bla raskt gjennom hele filmen fordi det var så jævlig..er en film som heter ¨¨srpski film¨¨ som skal være en serbisk film, den er forbudt å se i Norge, men jeg så litt av filmen på 1channel.ch, og det er det ekleste jeg har opplevd. Så traileren på youtube og følte at jeg måtte se den etter å ha lest kommentarene om hvor ekkel den er, bare fristet, men angrer en del nå

    50. Du inspirerer meg Sophie, fortsett med det. Og hvis du fortsatt føler at ingen ser deg så ber jeg deg om at du leser alle de FLOTTE kommentarene på innlegget ‘Ingen ser meg’. Utrolig gode mennesker som støtter deg og det du gjør! ♥ Det gjør de helt riktig i også.

    51. Det er human centipede 2 som er verst og mest ekkel. Den satt jeg å brakk med av, og klarte ikke se hele engang.. Den var rett og slett nasty

    52. Hei! Litt ut av sammenhengen, men du er vegeterianer, right? Leste at det er deler av grisehud/knokler i gelatin, bare sånn så du vet det:)

    53. 1’ern er ingenting i forhold til 2’ern.. jeg klarte ikke å spise eller gå på do halve dagen etter å sett 2’ern

    54. Har sett 1’ern og litt av 2’ern, syntes 2’ern er eklest! kasta nesten opp når jeg så den så måtte skru av, hah! Digger bloggen din 😀 <3

    55. Jeg har sett den, den er uutrolig kvalm, men kunne ikke spydd av den liksom, hahah:-) Ja det er en 2’er, men har ikke sett den:-)

    56. nr to har kommet ut , den er 100 x værre en dnr 1 , men se den, er utrolig sykt å se hva folk kan lage en film om!

    57. Enig i at den filmen ikke er såå grusom som slle sier. Film nr 2 er kommet, men den er rett og slett herslig :p da får man se … Litt av hvert

    58. Det er en toer! Den handler om en mann som ser på den filmen der, og han vil prøve å gjøre det samme. Toern har mindre handling, og er mer ekkel syntes jeg!

    59. har sedd 2’a, å den e vældi sånn rar å dårli egentli. alt e i svartkvitt åsså e d en mann såm bor hjæmme hos mora såm har sedd på the human centipede på dvd åsså vil ha å prøve åsså tar han å samle MASSE fålk i et lager å tar å stifte dæm sammen åd.. æ syns værtfall den va helt rar da, men kanskje nån såm syns den e bra 🙂

    60. den finnes åsså en nr. 5 film av humancentepi, skikkelig herselig film, men den e nu bedre en the last exsosismes den e ekkel altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg