Georgia Rule

Stine Mari var nettopp her en snartur, hun kom på et utrolig spontant besøk! Har virkelig savnet god kvalitetstid med den jenta, bestående av oss to, godteri og en god film. Kveldens film ble “Georgia Rule” med fantastiske Lindsay Lohan, elsker virkelig den filmen! En utrolig gripende film som jeg anbefaler alle og se. Lindsay Lohan er så utrolig pen haha, blir jo nesten forelsket av å se filmer med henne. En ekte bad-ass girl :) Jeg er vel neppe den eneste jenta der ute som kunne blitt lesbisk for Lindsay. . .? 

Føltes uansett veldig godt å bare være hjemme og slappe av i kveld. 

Her er traileren til filmen. Synes ikke den viser hvor bra filmen er overhode, filmen handler faktisk om seksuelt missbruk og det kommer overhode ikke fram i traileren. Så ikke døm den etter det!

Fant forresten dette bildet på instagram for ikke så lenge siden, det varmet hjertet mitt! ♥ Mine to favoritter Lindsay og Chuck Bass. Ville ikke de vært et fint par!? 

 

Haha elsker virkelig det bildet av meg som dere ser på tven her, har veldig lyst til å få gjort det om til et stort bilde jeg kan ha på veggen. Noen som vet hvor jeg kan gjøre slikt? Eventuelt en nettside? 

42 kommentarer

Siste innlegg