Føler meg som fortjent etter i går

God”morgen” til dere! Sovet godt? Selv har jeg bare ligget i sengen og forsøkt å sovne siden klokken 09. . . Er så utrolig bakfull i dag, festet hardt i går altså! Uten de siste drinkene der kunne man virkelig ha levd et bedre liv i dag haha. 

Vi startet hjemme hos Lotte, der vi var ca 15 jenter. Det var veldig koselig og mye god mat ble servert, fikk til og med en velkomstdrink som smakte fantastisk. . Mmm ♥ Etter det dro vi, innkludert meg, på byen! Må si jeg var skuffet over det. . Masse gamle folk og rockemusikk på den eneste 18årsplassen, hva skjer med det? Nei dit skal jeg ikke igjen på en stund, da vil jeg heller dra hjem. Etter en stund dro de beste jentene mine på nasj med de beste guttene, det var som vanlig sinnsykt morsomt og jeg lo så mye at jeg enda har vondt i magemusklene! 

Hva gjorde dere i går? 

Tapas er noe av det beste jeg vet! Måtte riktignok ta ut skinken men det var godt uansett. 

Velkomstdrinken! Ser lite lukseriøst ut her haha, men smakte utrolig godt. 

Martine, Mathea, Charlotte og meg. 

Lotte (bursdagsbarnet), meg, Stine Mari og Anne-Sofie! Amanda satt egentlig også på siden der, men av hensyn til henne som har øyebettenelse på begge øynene tror jeg det var best at hun ble klippet bort, haha. 

Hahaha Martin er verdens beste og morsomste, sånn seriøst! 

44 kommentarer

Siste innlegg