good news

Har akkurat sminket meg og satt i løshåret, og snart skal jeg til en venninne for å finne en kjole til kvelden! Var så heldig å få låne hos henne, jeg føler at alt jeg har er oppbrukt. . . Vi skal vorsje hos Lotte i dag for å feire at hun har blitt 18 år, blir sikkert kjemegøy med mange forskjellige jenter. Etter det drar vel de andre på byen og jeg må enten stå utenfor å vente på de, eller dra hjem. .  #livetsom17åring.

Det blir altså byen-premiere for flere av venninne mine i kveld (lovlig altså). De fleste har kommet inn en og annen gang tidligere, men denne gangen blir det altså på ordentlig! ;) I Harstad har vi kun en uteplass for de under 20 år, så kan ikke akkurat si jeg ser sykt fram til det eller føler jeg går glipp av noe. Nei jeg gleder meg heller til Stockholm neste helg, og Amsterdam om en måned! Der snakker vi galskap, i alle fall på sistenevnte! Men som hørt mange ganger før, det blir så gøy som man gjør det til, så jeg satser på at dette også blir en vill kveld og at jeg finner noe (noen) andre og underholde meg med mens venninne mine slår seg løs på byen! Hva skal bloggleserne mine finne på denne lørdagen da? :) 

Ps: sjekket nettopp kontoen min  og kan være glad jeg ikke er gammel nok for byen. Med denne saldoen  hadde jeg nok spandert bort alt just because i can. Woho sier jeg bare! 

86 kommentarer

Siste innlegg