skolebildene mine

Hei dere. Kom hjem for ikke så lenge siden etter en veldig lang og tung skoledag. Tirsdag og torsdag er for meg de verste dagene! Tenkte jeg skulle legge meg ned for å ta noen timers powernap i sofaen. . . Føles veldig deilig med noen ekstra timers søvn ettersom det ofte ikke blir mer enn 3-4 timer per natt. Før sov jeg alltid “middagshvil” og gikk og la meg med en gang jeg kom hjem fra skolen, og det var veldig deilig! Det er oftest på høsten / vinteren jeg blir sånn, og er trøtt stort sett hele tiden og kan sovne kjempelett, hvor som helst. 

Min lille kjære skal ligge å sove under pleddet med meg, det er vår greie ♥ Det sies at dyrene reflekterer personligheten til eieren, og om en hund er slem / stressa eller usosial så kommer det av dårlig oppdragelse fra eieren, som regel. Og det er mye sant i det! Derfor er jeg glad og stolt over at min hund er så sosial, snill med mennesker og livlig. 

Favorittkosegenseren! 

Pappa har nettopp vært i Sverige med jobben, og hver gang kommer han hjem med masse godteri fra taxfree. . . Det er veldig vanskelig og unngå dette når jeg kommer hjem fra skolen, men jeg klarer det!

Hva skal man si, de tok bildene fra min stygge siden, haha. . Hva synes dere? Og er noen av dere så heldige at dere faktisk ble fornøyd med årets bilde? 

Og dette bildet. . Vel, hva skal man si? Jeg ser ut som om jeg kommer fra en terror-gruppe eller noe, haha. Gangster’yo.  Vi skulle være superhelter, og SLIK dukket alle opp. Komunikasjonssvikt..? 

66 kommentarer

Siste innlegg