så lenge varte den motivasjonen

Vi har historie akkurat nå, og jeg føler meg så flink, muntlig og motivert for øyeblikket!!!! Jippi. . . Eller ikke. Bedriver tiden med litt nettshopping, tenkte jeg skulle vise dere favoritter fra hele nettet en gang i blandt og ikke bare nelly som de aller fleste gjør. Hva tror dere om det? Det synes jeg er mye morsommere i alle fall. Nelly er den eneste norske siden her så det kan altså dere under 18 bestille ifra (postoppkrav), men det er jo litt gøy å bare se også, da! Drømme seg bort og få inspirasjon. 

Hva ble deres favoritter her? Mine er 2, 5, 8 og 10 ♥

1. Kjole HER // 2. Genser HER. 3. Kjole HER

4. Genser HER // 5. Tskjorte HER // 6. Skjorte HER 

7. Tskjorte HER // 8. Bh HER // 9. Tskjorte HER

 

10. Kjole HER // 11. Vinterjakke HER // 13. Kjole HER 

38 kommentarer

Siste innlegg