bilder fra fest på lørdag

Ojj jeg har jo helt glemt å vise dere bilder fra fredag!! Kan jo fortelle litt om kvelden/natten også!
Kvelden startet hjemme hos meg på “landet” med de 7 favorittjentene mine og to gutter! Og som vanlig blir det helt sinnsykt når vi er oss jentene, danser til masse gamle klassikere og leker drikkeleker, haha! Jentevorsj er det beste i verden!

Etter noen timer dro vi til en fest i byen, en jente i paralellklassen fylte 18 år og hadde leid et lokale. Slikt er alltid gøy! Ble der en god stund, etter det var jeg litt fram og tilbake før jeg til slutt kom meg hjem klokken 07. . Det beste i verden må nok være å komme hjem. Hjem fra fest, hjem fra skolen, hjem fra besøk. . Uansett hvor man kommer fra, hjem er alltid best! Bare å fjerne sminken, hoppe inn i sløveklærne, sette på favorittserien og lage seg noe godt. Det gjorde jeg, og det var herlig selv om jeg var utrolig trøtt på søndag, haha! Klarer ikke sove før jeg har sett noen episoder av sex and the city.

Sett på denne stemningslåten og drøm dere bort, snart helg folkens! Tusen takk alle for en superbra helg ♥

Lotte og Anne-Sofie 

Haha kjedet meg.. Vet ikke om noen av dere hører på “the weeknd”, men albumene hans ser litt ut som det her. Elsker det! 

Lisa og Stine 

Meg, William, Lotte og Amanda. 

Måtte sensurere litt, det er vanskelig å få et snikbilde hvor folk faktisk ser bra ut, haha!

 

Nå er jeg på skolen og er ferdig halv 4, har noen av dere sett filmen ” til ungdommen”? Skal se den i kveld og vil gjerne høre deres meninger! Eller har noen sett animasjonsfilmen “modig”? Den vil jeg også se! 

47 kommentarer

Siste innlegg