savner den dietten, ass.

Jeg var nettopp og hentet Lisa på busstoppet, klarer oss ikke noen timer uten hverandre engang. . Sånn er det når man er skikkelig bestevenninner, haha! Vi gikk tur, og etter det gikk vi hjem og spiste fisk. Haha natur og ungdom, vi altså. Det eneste jeg savner av mat som er kjøtt, må nok være barnemat. Spiste det jo hele tiden før, det er skikkelig bra om man vil gå litt ned i vekt – og billig også! Mmmm det er så godt. Så kanskje barnematdietten ikke er så ille tross alt? ;) Fra spøk til alvor. Nå skal jeg se om jeg finner litt godteri i et skap nede, før jeg overtaler Lisa til å se film! 

Er veldig trøtt og tror neppe det skjer noe som er verdt å oppdatere dere om senere uansett. Så vi får snakkes i morgen, god natt! 

Hahahahha æsj fyfaen, sløvaaaa. Hvor bondeknøl ser jeg ut her på en skala fra 1-10. . . 

 

47 kommentarer
    1. må bare si deg en ting; jeg er selv vegetarianer – og jeg spiser ikke smågodt, det meste av smågodt inneholder stoffet E120, som er fra knuste lus 😉 bare sånn til info – siden du er så flink og har blitt vegetarianer 😀

    2. Hvorfor spiser du fisk? De blir avlet opp i trange omgivelser, og føler smerte, akkurat som andre dyr!

    3. Har hørt rykter om at du var veldig bitchi på hove å du og vennenen dine trodde dere kunne snike dere forann i køer osv siden du var “toppblogger” og du demonstrerte når du ikke fikk det som du ville med å spørre om folk ikke visste hvem du var! Er det sant? I tillegg så fikk hun Amanda seg ett lite bitchslapp i tryne i samme køen når dere prøvde å komme forbi?

    4. Barnemat er smaks løst, smaker dritt, stakkar babyer som må spise det 🙁 fisk har det faktisk også vondt…..

    5. Barnemat inneholder så mange mettende næringsstoff at du går opp og ikke ned i vekt. Det er jo det som er målet med barn i vekst. UTVIKLING!

    6. Fy FAEN så stygge kommentarer. Klikker helt vilt for meg nå, kjenner jeg blir jævlig flau på deres vegne. Sophie er fette fin og der er alle sjalu:-) tragiskt ass

    7. Hei. Man er ikke vegetarianer om man spiser fisk. Fiskeindustrien er nesten den værste. Vegetarianere kan til nød godta at man spiser fisk som man selv har fisket.

    8. Du er pescetarianer ikke vegetarianer 🙂 Vegetarianere spiser ikke fisk. Lærte det da jeg selv ble vegetarianer. Har nettopp skrevet et innlegg om hva jeg spiser, så hvis du trenger noen tips så kan du jo lese det. Bl a hvordan man kan få i seg omega 3 uten å spise fisk (eller drikke tran). 🙂 Syns du er flink som prøver i hvertfall!

    9. Er Stine Mari gravid eller er det bare sånn vennene dine kødder med på instagram? Jeg synes ikke det er noe å kødde med det altså..

    10. Skjerp deg Sophie, sier at du ser æsj ut fordi du ligner på en bondeknøl? Virker som at du synes at bønder er æsj da. Du lignet ikke på noen fra en gård heller, du ligner på en fjortis, synes det er rart du er snart atten sånn som du oppfører deg av og til 🙂 Unnskyld altså, men du vil at folk skal ha god selvtillit, men er jo ikke så lett når du sier på enkelte innlegg at du er feit, stygg og i dette tilfelle ser ut som en bondeknøl. Da tenker kanskje folk som er litt større enn deg at de er feite. Er mange som tar det inn på seg 🙂
      Jeg liker bloggen din, men det er så mye dumt du skriver og legger ut av og til..

    11. Jeg er vegetarianer og jeg har spist barnemat mange ganger 🙂 det finnes også i vegetar !! de har minst 3 forskjellige uten kjøtt

    12. til å begynne med bruker spedbarn magens størrelse som indikator på metthet, ergo barnemat er laget for å holde magen stor så barna skal grine mindre. true story..

    13. Vær så snill, blir så oppgitt av sånne som deg. Her er jeg, bondedatter på 14 år, som jobber på gården. Jeg vil selv kalle meg en bonde. Mener dere byjenter seriøst at dere ser ut som en “bondeknøl”? Hadde du sett sånn ut her jeg bor, hadde nok folk ledd seg skakk om du sa du lignet på en bondeknøl. Og æsj? Har du noe i mot bønder? Det er ikke en 9-4 jobb, men 24/7 jobb BESTANDIG. Mange bønder har ikke hatt ferie, eller fridager på mange år, utenom sykdom. Når du skriver æsj, for så å spørre om du, som er den “jålaste” personen jeg vet om, spør om du ligner på en bondeknøl, blir jeg nesten litt lei meg. Respekterer du ikke alle folk? Skal vi bønder begynne å si “jeg ser jo helt ut som en butikkansatt, ææsj!”. Skjerp deg, du er 17! Håper du kan svare på dette i et eget innlegg. Vil forresten si, du er ikke vegetarianer når du spiser fiks og kylling!

    14. Om du mener at du ligner på en bondeknøl, da vet ikke du hva en bondeknøl er.. jeg har bodd på gård i 10 år om ikke mer.. jeg vil kalde meg selv for en bonde.

    15. Du er klar over at barnemat inneholder næring til BARN?! Som vil si at voksne folk som prøver seg på den dietten blir dårlig, får kollaps i diverse organer og noen dør… Men for all del.. 🙂

    16. Hadde dere lest hele innlegget, så hadde dere sett delen “fra spøk til alvor”. Det må være slitsomt å se etter ting i et innlegg som man kan klage på. Hadde hun skrevet “jeg ser ut som en dust” hadde dere skrevet “ÅHH duster har sjel de også :((“. Jeez. Slapp av 🙂

    17. Hei Sophie!
      Jeg sitter og ser på gamle videoer som du har lagt ut på bloggen. Du sier i en spørsmålsrunde at du har silikon og at du er norges yngste som har det. Mente du det eller var det bare ironi? Du så veldig seriøs ut:-)
      Vil veldig gjerne ha svar på dette, så ville vært fint om du hadde tatt det opp i et innlegg!
      Ps: elsker bloggen din. Fast leser;-)

    18. du må vært forsiktig med hvordan godteri du spiser, for mange godertityper inneholder gelatin som er grisefett, blant annet seigmenn 🙂

    19. Dropp capsen a, du har den jo ikke på deg engang? den ligger bare på hodet ditt jo. vet du driter i kritikk (sier du hvertfall) og ikke tar det til deg, men du kommer virkelig til å slite i din framtid med ting du legger ut her ass. og du mister bare fler og fler lesere også. grunnen til det er ALT DET FOLK SKRIVER HER som du tar som kritikk, men som egentlig er ment som tilbakemeldinger på hva du burde skrive mer og mindre om. du skuffer bare mer og mer for hvert innlegg du legger ut

    20. hvor mye barnemat spiste du? liksom klokkeslett, hvilken barnemat osv. og var det bare barnemat hele dagen? eller spiste du anenn mat og?

    21. Haters gonna hate! Ikke bry deg om all dritten du får på innleggene dine, folk er faenmeg tragiske .. STÅ PÅ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg