møtte min store skrekk

Jeg må bare fortelle dere hva som skjedde i sta. Jeg lå i senga og ante fred og ingen fare når jeg plutselig ser noe i sidesynet. Og tror dere ikke det var en ederkopp som hang fra taket og var kun 1 cm unna meg!? Jeg lå helt stille, tror jeg fikk en form for sjokk (er så redd edderkopper) før jeg slengte pcen bort og løp ned til mamma. Tok sikkert 2 timer før jeg våget meg inn på rommet igjen. Jeg vil aldri drepe edderkopper, men tør ikke være nært de heller. . . Det er en vanskelig situasjon, haha! Hva er dere mest redd for i hele verden? For meg er det edderkopper og A4-ark! (ja faktisk).

I dag skulle jeg som sagt rydde stuen min, jeg gruet meg skikkelig til å gå inn der fordi jeg trodde det var masse rot, men det var faktisk nesten ingenting? Ble utrolig overassket og litt sur for at noen på vorjset i går har tat med seg min drikke som jeg lot stå igjen! Så sykt irriterende, det koster jo masse penger. . Ellers har jeg spist vegetarpizza og sløvet, føler jeg har “dagen-derpå” skrevet i panna og hverken hår, klær eller sminke fungerer helt for meg, haha! Har også utviklet en ny kjendis-forelskelse på Zac Efron (igjen) etter å ha sett noen intervjuer, så nå får han og Justin Bieber helt enkelt sloss om meg! Hahaha ;) 

Pizza med soyakjøttdeig er det beste! 

Søndags-looken. 

 

73 kommentarer

Siste innlegg