tvserier jeg elsker

God morgen til dere Jeg vet at det er helt sykt, men jeg våknet . Og jeg føler meg faen ikke bra i dag haha . . . Kom hjem rundt klokken 07 og hadde det sykt gøy i går, men forteller mer om kvelden og legger ut bilder litt senere! :)

På søndager er det obligatorisk å se masse film eller gode serier, og med tanke på at det begynner å bli en stund siden jeg tipset dere om mine favorittserier tenkte jeg at jeg kunne gjøre det nå, pluss legge ut linker til hvor man kan se dem! Jeg ser serier på 1channel.ch som definitivt er den beste siden, når dere trykker inn på en episode må dere velger de som kommer fra sockshare.com eller putlocker.com (det står en liste med episode 1, 2, 3 osv, velg en av de som har stjerne forann seg) og så trykker dere continue as free user. Kommer opp en del reklame på sidene, men slik er det når man kan se serier gratis. Det er det bare å lukke, og så – enjoy!

♥ Awkward. En sykt morsom serie som handler om Jenna Hamilton, en 15 år gammel jente som ved et uhell faller på badet og etter det tror alle hun har prøvd å ta selvmord. Hun blir kalt for “that girl” og alle ser på henne som en freak. Før var hun helt usynlig, men nå snakker alle om henne og hva hun har gjort. Hun har sex med den mest populære gutten som holder “forholdet” deres skjult samtidig som en litt mer upoulær gutt er forelsket i henne. Sykt morsom serie! Alle episodene kan sees HER. 

 

The hills. Serien er reality som handler om Lauren Conrad, etter high school flytter hun til hollywood for å jobbe med mote, serien handler kort fortalt om at hun prøver å bygge seg opp i moteverdenen og alt arbeidet som kommer med. Man får også møte vennene hennes som dere sikkert kjenner til, blandt annet Whitney Port og Heidi Montag. Veldig bra serie som man fort kjenner seg igjen i, med masse fine klær, shopping, drama og gutter. Den er faktisk veldig trist også! Og så bra laget at det noen ganger virker som en film og ikke reality. Alle sesongene HER. 

♥ Gossip girl kjenner vel de aller fleste til. Serien handler om overklassen på New Yorks beste side, med masse drama, penger og igjen – fine klær og mennesker. Serien er ofte utrolig trist men også spennende, jeg har ofte hatt en følelse med “wow, hva skjedde nå” etter at jeg har sett en episode. Så MÅ man bare se en til! Avhengighetsskapende, haha. . En fin serie å drømme seg litt bort i! Kan sees HER. 

♥ Frustrerte fruer, også kjent som den beste tvserien på jord i mine øyne. Dette er en serie hvor man faktisk blir glad i karakterene, og showet har ALT. Den er spennende, morsom, trist og litt skummel, alt i hver episode. Jeg kunne sikkert sett på denne serien dag ut og dag inn om jeg hadde hatt mulighet. . . Jeg ler hver episode, og gråter i nesten hver også. FANTASTISK! Sykt bra skuespillere også. Alle sesongene HER. 

♥ Sex and the city. Denne serien ahr virkelig reddet humøret og livsgleden min på de aller veste dager, det er så godt å kunne drømme seg bort inn i deres verden når man har gutteproblemer! Den beste kuren for kjærlighetssorg er nok å se på denne serien. Min favorittkarakter er Samantha. Ord kan ikke beskrive, den må bare sees! Alle sesongene HER. 

Alle disse seriene har jeg sett ca 50 ganger hver, så om noen av dere har en serie å anbefale meg blir jeg veldig glad! Har hørt mye bra om pretty little liars, noen som ser på det? 

195 kommentarer
    1. Anbefaler virkelig serien McLeod´s Daughters!! Inneholder blant annet drama, kjærlighet, motgang, dyr osv 🙂 fantastisk serie

    2. Du må se Ringer, sykt spennende! Handler om 2 tvilling søstre der den ene stjeler identiteten og livet til den andre fordi hun tror søstera har tatt selvmord. Sykt serie!:D

    3. Pretty little liars er belt fantastic! Utrolig spennende go man blur sinnsykt avhengig! Jeg esker den serien over alle series noen gang og jeg følger med på ganske mange serier, så det sier vel no! Anbefales på det aller sterkeste! Du kommer til å bli såå revet med<3

    4. elsker frustrerte fruer, awkward og sex and the city! avhengig 😀 også ser jeg på Breaking Bad, Pretty Little Liars, 90210, Suits, Lying Game, How I Met Your Mother, Dexter, Supernatural, the walking dead, Game of Thrones, og mange flere haha. Anbefaler alle disse! utrolig bra 😀

    5. anbefaler virkelig pretty little liars, har fulgt med siden sesong 1 og blir aldri lei!! men anbefaler ikke å se den alene om natta, for det blir sykt skummelt utover i sesongene:/

    6. AWKWARD! Beste serien som er lagd noensinne:-) Elsker også di andre seriene, særlig Frustrerte Fruer!

    7. Pretty Little liars er veldig bra 😀 De som har laget det har også laget en serie som heter det Lying Game, som også er bra:) The Walking Dead og Trur Blood anbefaler jeg på det sterkeste !

    8. jeg elsker sex and the city, pretty little liars, revenge, the lying game, vampire diaries, gossip girl og mange andre 🙂 hahah , veldig avhengig av sånne tvserier!

    9. Pretty little liars, one tree hill og the lying game er mine favorittserier! PLL og TLG er skrevet av samme forfatter så liker du den ene liker du den andre! Anbefales på det sterkeste! Alle de tre seriene har jeg grått, ledd og blitt kjempeoverrasket av! Kjempespennende, fine og bra serier!❤

    10. jane by design! utrolig bra serie, en jente som jobber i highfashion og går på highschool og det holdes liksom hemmelig. vanskelig og forklare men det virker som en perfekt serie for deg!

    11. gossip girl var min favoritt. Nå er det the vampire diaries ! must watch !! og ja pretty little liars liker jeg og 🙂 det fines sefilmer . tv med nye filmer

    12. pretty little liars slår ALT!! minner meg helt sinnsykt om hvordan du beskriver frustrerte fruer! kommer ikke nye pll episoder før 23. oktober nå, så jeg anbefaler deg å begynne å se på, kan garanterer at du kommer til å elske det!

    13. Er selv helt avhengig av serier og er stort sett det livet mitt går ut på! haha! Mine favoritter er The vampire diaries, Pretty little liars, The lying game og Teen wolf! 🙂

    14. The Walking dead er veeeldig bra, men kanskje ikke helt din stil. Sjekk ut Pretty Little Liars, Switched at Birth, Happy Ending, Big Bang Theory, How i met Your mother, Game of thrones og Couger Town <3

    15. ELSKER pretty little liars! du burde virkelig se på det! One tree hill er også en super serie,er helt dilla,sett alle sesongene 3-4 ganger!

    16. Jeg har fått helt dilla på Awkward etter at jeg begynte å se på det igår, da sendte dem opp igjen alle episodene, siden den 2. Sessongen starter ikveld kl. 19:00 på mtv. Jeg sitter faktisk å ser på dem gammle episodene NÅ på mtv! :))

    17. Elsker Pretty Little Liars, de reklamerte med at det er som Frustrerte Fruer for et litt yngre publikum, da FF ofte sees av 40-åringer og;P Du blir dratt inn i historien med en gang, og den serien har faktisk alt <3

    18. anbefaler greys anatomy, jane by design, suburgatory, new girl, teen wolf!!! elsker selv frustrerte fruer, beste serien!!

    19. Pretty Little Liars er syykt bra, du burde lese bøkene også! Herregud, ord kan nesten ikke beskrive hvor bra de er <3

    20. Pretty little liars er SÅÅ bra! Har kun sett en sesong, og den har litt den der: “ett bitt, og du er hekta” – effekten, har du sett en episode så nesten må du se en til! Den er utrolig bra lagt opp, og du blir så frustrert og “in to” handlingen. Anbefales så mye!

    21. Pretty Little liars er sinnsykt bra! Noen ganger er den drit skummel, andre ganger gråter man igjennom hele og i noen kommer alt mulig av følelser frem. Digger også at ho ene er lesbisk, i en amerikansk serie!
      Tenkte å annbefale vampire diaries, men tror ikke du er helt sånn type jente. Derimot vil jeg virkelig annbefale The Lying Game! Det er ikke så mange som ser på den, men den er insane bra. Handler om et tvillingpar som bytter liv. Jeg trodde det var litt som den filmen til Lindsey Lohan, men det er det virkelig ikke. Mye fine klær og mange overaskelser. I tilleg er det på en måte en mord gåte som går igjennom som en rød tråd. Anbefaler virkelig å sjekke den ut! 😀

    22. Dexter er en serie som er lite kjent i Norge, men veldig kjent i utlandet som Amerika osv. BESTE serien jeg har sett, uten tvil- og jeg har sett mange! Anbefaler den virkelig, selv om den er litt rar og sær i begynnelsen 😀

    23. ser selv på frustrerte fruer, gossip girl og sex and the city! men er det noe jeg VIRKELIG anbefaler er det PRETTY LITTLE LIARS! tro meg, du kommer ikke til å angre! anbefaler også the lying game og 90210!

    24. ingenting slår the walking dead. kanksje du synes mest om rosa jenteserier, men du burde virkelig avveksle en gang i blandt med denne serien altså. så verdt tiden 🙂

    25. herregud du må VIRKELIG se prettylittleliars!!! det er den aller beste og spennendes serien noen noensinne har laget! 😀

    26. Pretty little liars, the big bang theory, the vampire diaries, frustrerte fruer, sex and the city, VERONICA MARS<3

    27. Pretty little liars er veldig bra, men ikke så bra som The Vampire Diaries! Du må se den serien, mange sykt kjekke gutter, jente drama og mye spenning. Pll er også veldig bra, med mye drama og spenning.

    28. pretty little liars! annbefaler den om du liker spenning. kan vere drita skummel inni mellom, men det som er så digg<3<3 elsker serriøst den serien!!
      annbefaler også 90210, typisk jenteserie 🙂

    29. pretty little liars er syykt bra! har sett både sesong 1 og 2 flere ganger, haha, blanding av morsomt, spennende og romantisk! loveeeit

    30. pretty little liars er sykt bra!!! jeg ser på pretty little liars, one tree hill, the lying game, gossip girl, glee, make it or break it også ser jeg på vampire diaries!!! vampire diaries er kjempe bra!!!!

    31. Jeg ser på pretty little liars, og det er en utrolig bra serie. Man blir helt avhengi av det, jeg brukte mesteparten av sommerferien min på å se på det 😛 ♥

    32. ELSKER Desperate Housewives og sex and the city selv. 🙂
      Men du har nok ikke sett de ca 50 ganger hver. Hvis du KUN har sett alle sesongene av Desperate Housewives 50 ganger, og ingenting annet, tilsvarer det 9000 episoder med det, ettersom det finnes totalt 180 episoder. 180 x 50 = 9000.
      Det tilsvarer når hver episode varer i ca 40 minutter, 360.000 minutter. 9000 x 40.
      DET tilsvarer IGJEN 6000 timer. (360.000 / 60)
      SOM enda en gang tilsvarer 250 døgn (6000/24) med DH-titting. Tviler på at du har sittet over 2/3 av et år og sett Desperate Housewives. Og igjen sa du at du hadde sett aalle disse ca 50 ganger.
      Haha 🙂 Kjedeig søndag.

    33. PRETTY LITTLE LIARS ER BEST I VERDEN! du måå se den, garanterer 100% at du elsker den 🙂 syyykt spennende

    34. må man lage seg bruker for å se ff? det kom det til meg, men da jeg måtte skrive inn kortnummer osv, ble jeg usikker. så det er best å spørre deg. kan du plis svare på dette i et innlegg?

    35. PRETTY LITTLE LIARS ER DET BEEESTE! du må se fra sesong 1 episode 1 for å få med deg ting, for det skjer masse allerede i 1 episode! det er komt sesong 3 nå da! men du klarer å se alle episodene på ca 1-2 uker! også anbefaler jeg vampire diaries! blir bare skummlere og skummlere, og karakterene blir bare finere og finere, IAN SOMERHALDER!!! den serien har jeg fulgt med på siden dag 1 og blir aldri leei! har sett hver episode om og om igjen i en hel uke fordi ALLE episodene er så bra, det er trist,skummelt,herlig og humor i ALLE episodene, men nå er sesong 4 på vei, så som sagt! du må følge med ifra den aller første episoden, jeg VET DU KOMMER TIL Å LIKE BEGGE fordi det er kjærlighets problemer i begge seriene!

    36. greys anatomy serr!! jeg såg pretty little liars, men det går liksom ut på det samme gjennom hele serien, så til slutt virker det som produsentene ikke klarer helt å komme opp med nye spennende ting som skal skje.. the lying game! den serien er også veldig bra 😀

    37. Hvis ikke du har sett pretty little liars MÅ du bare se det! Det er kjempe spennende og anbefaler det på mitt sterkeste!
      Anbefaler også tv-serien 90210 🙂

    38. Du burde absolutt begynne og se på pretty little liars, det er syykt bra og man blir utrolig avhengi! 🙂

    39. Pretty little liars er helt utrolig spennende når du først har sett noen episoder.. litt treig istarten men så blir det så vilt at du ikke greier å stoppe å se på!

    40. pretty little liars er syyykt bra! Samme med The Vampire Diaries, 90210 og One Tree Hill (9sesonger, da…)

    41. one tree hill! det er den beste serien jeg noen gang har sett (jeg ser på pretty little liars, 90210, gossip girl, the secret circle, the secret life of the american teenager, vampire diaris og awkward) du kan liksom begynne på sesong 5, siden da begynner de på “nytt” på en måte. og sesong 5 til 9 er de beste synes jeg 🙂 og hun som spiller hovedrollen i awkward spiller i one tree hill i en sesong elns.

    42. Jeg anbefaler på det STERKEST å se Pretty Little Liars, en venninne av meg fortalte meg om den serien og om handlingen, jeg var litt sånn njaa sånne serier er ikke helt meg siden jeg er en sånn CSI Miami, The walking dead person.. Men så bare begynte jeg å se på det og er helt forelska i den serien! så nesten en hel sesong på en dag! og det er mange episoder 😀 virkelig verdt det!

    43. The vampire diaries! Har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har sett alle sesongene.. Og den ene hovedrollen spilles jo av Ian Somerhalder. DET er ihvertfall ikke feil!♥

    44. Ååh, elsker de seriene! Eneste jeg ikke liker er gossip girl, det blir for snobbete og kjedelig.. Jeg elsker pretty little liars, det er en jenteserie med spenning! Kjempebra! 🙂

    45. Jeg ser på Pretty Little Liars, og er utrooolig avhengig! Den er kjempebra og spennende, så du bør satse på å se på den! I tilfelle du ikke visste det, så er det Thriller og Drama, tror jeg :))

    46. Jeg ser på Pretty Little Liars og jeg ELSKER DET!!!!! seriøst verdens beste serie! Er helt avhengig! Anbefaler den på det sterkeste! 😀 ellers liker jeg 90210 godt også 🙂

    47. MISFITS! Den må du se, den er helt utrolig bra, de fleste liker den ikke de to første episodene, fordi den er ganske weird, men når man gir den en sjangse blir man helt hekta. Utrooolig bra serie!

    48. The Vampire Diaries!!! du aner ikke hvor bra det er! Jeg startet på sesong en i sommerferien for å se hvordan det var og det endte opp med at jeg så over 60 episoder dvs. alle tre sesongene. Det begynner straks på tven igjen og jeg _skal_ se 😀 (og det er ikke akkurat negativt at Ian Somerhalder og Paul Wesley er med)

    49. Pretty little Liars er beste serien uten tvil!
      Handler om en jentegjeng på egentlig 5, men nå 4 siden “lederen” plutselig forsvant.
      De finner senere ut at hun er død, og plutselig begynner de å få meldinger av en som kaller seg “A”.
      Denne “A” vet alt om Ally, lederen som døde. Og begynner å sende de meldinger om ting som bare de 4 vet om. Utrolig spennende serie! Venter på neste episode.
      De har kommet til sesong 3, til og med episode 12.

    50. Du kommer virkelig til å ELSKE pretty little liars <3 jeg er helt hekta 😀 i og med at det ikke kommer ny episode før 23.oktober har jeg nå startet på nytt IGJEN 😛

    51. pretty little liars er kjempe bra! Det er også the vampire diaries og criminal minds. Tror for meg så er criminal minds en av de beste tv-seriene noen sinne. Den er fantastisk laga og man lærer faktisk en god del (selv om det er mye tragisk i forhold til det de jobber med) og det er noen kjekke mennesker. Et geni som iallefall utover i serien faktisk blir ganske så kjekk, og som man bli helt utrolig glad i, og en herlig herlig fyr som også jobber i “teamet” som er utrolig fin! Anbefaler den veldig.

    52. nip/tuck e egentlig jævlig bra serie! 🙂 du kommer ikke te å angre. drama, penger, sex, mer drama.. prøv å se par episoda, du kommer ikke til å angre! 😀

    53. Du MÅ se The Vampire Diaries! Det er helt fantastisk bra, og alle guttene der er kjekke, noe som er et stort +!

    54. Om du ikke har sett pretty little liars enda, må du jammen meg få ræva i gir!! haha, men serriøst det er en utrolig bra serie og jeg tror virkelig den hadde falt i smak hos deg! 😀

    55. du MÅ se the vampire diaries. det har seriøst forandret livet mitt! frustrerte fruer, lost og pretty little liars eg og bra!

    56. one tree hill, pretty little liars, vampire diaries, greus anatomy, criminal minds, csi er serier du burde se! the secret circle og teen wolf har jeg hørt så mye bra om, men har ikke hatt tiden til å se

    57. Pretty Little Liars er kjempe bra! Var ikke helt begeistret for det i begynnelsen, i og med at det er MYE informasjon du må få med deg i første episode, og mye som skjer. MEN gi det en sjangse, det er seriøst en av de beste tvseriene jeg har sett – på førsteplass sammen med frustrerte fruer!!
      Det skjer jo veldig mye, og de er mye informasjon du ikke klarer å få med deg, som er viktig, så det er lurt å følge veldig godt med – jeg har sett alle sesongene to ganger nå, og finner ut noe nytt hver episode, som jeg ikke har lagt merke til før.
      KJEMPE SPENNDENE, anbefaler veldig! husk å gi det en sjanse da. Sesong 3 er sånn ca. 100 ganger bedre enn sesong 1 – selv om den også er bra 😀

    58. Pretty little liars er den beste serien på hele jord! jeg er fullstendig hekta, og er det beste programmet man finner på TV. Vi har veldig lik smak i TV-serier, og jeg digger stort sett alle seriene du sa – tror virkelig du kommer til å elske det showet!

    59. Ja, pretty little liars er sykt bra. Den siste sesongen av det er bare helt syyk!!
      90210, Hart of dixie og the lying game er veldig bra! ;))

    60. vist det er en serie jeg anbefaler så er det pretty little liars, det er spennende og det blir ikke kjedelig som det fort blir i andre seier 🙂
      En annen som er sykt bra er supernatural, men du må jo like overnaturlige ting for og synes at det er bra.
      Klem

    61. Ja pretty little liars er helt klart en av favorittene mine! Det er så sykt skummelt, og ofte sitter jeg igjen med den følelsen du beskrev med “wow hva skjedde nå” etter en episode!

    62. Sett alle de seriene 100 ganger jeg også, elsker de!!!
      Tvilte litt med en gang jeg skulle se pretty little liars siden serien hørtes så “uvirklig ut”, men siden alle venninne mine sa den var kjempe bra og spennende begynte jeg å se på det, og herregud å avhengi jeg ble!! Sykt tidsfordriv!
      En annen serie jeg har begynt å se på er “keeping up with the Karadashian” når du har sett 2-3 episoder er du serriøst helt frelst 😀

    63. Pretty little liars er den beste serien jeg vet om!! Det er sykt spennende, mye drama og kjærlighet. Jeg får også mye inpirasjon innen hår og mote derfra 😉

    64. jeg anbefaler deg virkelig å se på serien som heter “new girl” ! Den er utrolig morsom, random og episodene er ikke så lange at det gjør noe (22 minutter ca, hver episode!). Anbefaler deg å se første episode for å finne ut om du liker den, du kommer IKKE til å angre!

    65. Anbefaler virkelig Beverly Hills 90210 <3 Det må virkelig være den beste serien jeg noen gang har sett.. Jeg har selv 3 sesonger av den og ser på flere episoder hver eneste dag. Nå venter jeg kun på penger, slik at jeg kan kjøpe meg enda flere sesonger. Det er verdt en titt, du vil ikke angre på det iallefall! Det er en typisk ungdomsserie som handler om det å gå på high school. Masse drama, kjærester, vennskap, men best av alt - guttene der er superhotte!

    66. Takk for tips! 😀
      Har sett alt som har kommet ut av Pretty Little Liars, og jeg EEEELSKER serien! Mener det! DU MÅ SE DEN! Og hvis du ikke har sett One Tree Hill (det vil jeg tro du har), så MÅÅ du se alt av den også 🙂

    67. PRETTY LITTLE LIARS!!!!!! JEG LOVER DU KOMMER TIL Å DØ FORDI DU BARE MÅ SE MEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    68. One tree hill er serr sykt bra ( pretty Little liars , wampire dairies osv ,, det er liksom ikke helt ekte ! One tree hill er så bra ! Du lever deg så inn i det ! + at det har to driiitdigge gutter med ! Blir bedre for hver sesong !

    69. Jeg ser veldig ofte på tv-serier og vil så å si at jeg nesten har sett alt tv’n har og tilby men ikke alt 😉
      Ført vil jeg annbefale Pretty little liars en fantastisk spennende serie med,kjærlighet og masse drama og litt små skummelt og veldig spennende 😉
      One tree hill ;),har du sett dem ? det er 9 sesonger av dem ;)veldig bra tv serie 😉
      Så har vi jo også 90210 <33,Åhh fantastisk serie ;),Mote,kjærlighet,humor,og drama 😉
      Vampire diares en tv serie der det er vampyrer om du liker det ? 😉
      True blood er også litt kjekk,men foretrekker mest vampire diares begge tv seriene e det vampyrer med i.
      The Kardashians håper jeg du har hørt om for det er værdens beste tv serie ;)),Åhh elsk Mote,klær,sminke,kjærester,festig,krangling og masse drama 😉
      Telles også Home and away ? Hehe kjekk serie det asså ;))
      Håper du fikk en del tips,jeg ser jo på flere serier også men dette er en av di jeg liker best ;),Håper får svar for jeg vil virkelig at du vet om alle disse så bare skriv en liten komentar tilbake så jeg vet du har masse tv serier du vet om så du kan kose deg med 😉

    70. IIIIKK! Har AKKURAT sett ferdig siste episoden av frustrerte fruer sesong to, DØR etter å se videre!!! Du aner ikke hvor overlykkelig jeg ble nå!!! Takk for linken!! Du er en engel sendt fra oven! Yeeeii!

    71. Body of proof! Nesten det samme som house! Hovedpersonen er hun som spilte katherine mayfair i frustrerte fruer 😉

    72. pretty little liars, grey`s anatomy, privat practis, vampire diaries.
      Men mest av alt anbefaler jeg One Tree Hill, det er den beste serien, den har masse av alt, gutter, fine klær, drama, kjærlighet, sorg, glede, sport, sex, alkohol og du blir sjikkelig glad i alle hovedpersonene! 🙂

    73. De 4 første episodene av pretty little liars er skikkelig forvirrende, brukte sikkert to måneder på de. Men så fatter du mer, og vips er det favorittserien din!
      Andre bra serier er:
      *Greys Anatomy
      *The lying game
      *Switched at birth
      *Glee
      *The glee project
      Ja, det er vel de jeg ser!

    74. anbefaler pretty little liars, det er syykt bra, serien har så og si alt! også i pll, blir du liksom glad i karakterene!

    75. Du MÅ se prison break! Det er den aller beste serien i hele verden, er så spennende og utrolig smart lagd! Du kommer ikke til å angre!

    76. Haha, jeg har sett ferdig alle favorittseriene mine, og trengte noe nytt å se på. Og da jeg kom hit og leste om Awkward-serien så måtte jeg begynne å se på det. Digger det, haha! 😀 hadde ikke hørt om den serien før!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg