videoblogg – ut

Nå blir det partaaaaaaaaaaaaay! 

75 kommentarer
    1. Så søt du er <3 Men du vet at du får rynker på overleppa av å røyke?? det er det styggeste som finnes, man må operere det bort også x) HAHAH synd for deg at du har blitt fast røyker -.- 🙁 <3 du har blitt skikkelig rynkete i trynet av å røyke :((<3

    2. det er ikke bare i nord man bruker mye ironi da, men det er bare dere som skjønner den når dere har det samme kjedelige toneleiet hele tiden…

    3. Okei jeg elsker deg, men ett lite tips bare. Kjøp deg ett matt solpudder, siden du bruker det i hele annsiktet. Hvis ikke ser du bare drit svett ut, og kan du kjøpe ett matt finishing pudder, er vel penere å se matt ut i trynet, enn en svett og glinsete? Kos deg i kveld snuppa!

    4. Du sa jo du lovde å slutte å røyke for fullt etter sommerferien ….:/
      Første gangen du har lyvd for leserne dine….

    5. Lurer på korleis du kan vere mot dyremishandling når du spiser på McDonalds. Greitt nok at du ikkje spiser kjøtt der, men sjå litt på bakgrunnen til PETA sin kampanje “McCruel – I’m hatin’ it”. Bare en anbefaling:)

    6. seriøst! dere anonyme kuksugere, gå å heng dere! sophie ser ut som en dødspen jente. ja greit. kanskje dere sier hun ser litt oversminka ut. men hvis dere ikke har sett sminkevideoene hennes. SÅ SMINKER HUN SEG VELDIG LITE! og nå skal hun på fest i tillegg. DET ER NORMALT Å SMINKE SEG LITT MER PÅ FESTER om dere idioter ikke har fått dere med det. dere er noen sjalue dritt unger som ikke klarer å gi ut for å være hvem dere virkelig er. dere vet at sophie lett finner ut hvem dere er siden det er ip-adresser.. og hun kan kjøpe ett program for 7 kr på telefonen og da kan hun finne nøyaktig nummeret ditt,ditt fulle navn og hjem adressen din.Men gi dere, seriøst. dere som er teite som er anonym, ja jeg er anonym, fordi jeg skriver faktisk noe fint til henne, og ikke noe stygt bullshit som dere andre. Og dere som sier dere blir flau, kjenner dere henne egentlig? så hva har dere å egentlig å bli flau av, like searisly? give me a break. Jeg digger sophie og jeg har sett ALLE videoene hennes til og med de for ca 1-2 år siden eller noe sånt. og blir aldri lei dem. Sophie er en definisjon av perfekt. Hun er ufattelig vakker av både det uttre og inndre.Og hun er så badass noe som jeg elsker ved hun! Jeg er kun 13 år og jeg har holdt meg vekke ifra kjøtt i 1-2 måneder nå siden sophie begynte å legge ut noen sånne videoer av dyremisshandling osv. Og jeg føler meg mye bedre nå enn før! jeg spiser riktig! jeg har det bra og føler meg MYE BEDRE ENN FØR. følte jeg spise noen andre på en måte. eller jeg gjorde jo det, men likevell, blir helt kvalm av tanken på det, har bestilt hamburger, men har tatt ut kjøttet, og smaker likevell utroolig godt! elsker deg sophie håpeer du tar deg tid til å lese denne jævlig lange meldingen, ps:
      KAN DU LAGE EN NY “YOLO” VIDEO?? DIGGET DEN. PLEAAASE! leserene hadde sikkert satt stor pris på det. kanskje ikke alle, men du vet selv,de er noen sjalue kule unger :))) elsker deg sophie <3

    7. Min kjære
      Jeg som trudde de var meg, men nei. Jeg føler meg nå som ein sei. som har blitt veldig veldig lei. fårdi jeg ikke trur på deg, som sier at jeg er som ein spesiell vei. At du er glad i meg, det trur jeg på, men det er ikke no jeg kan gå videre på heilt til du, sier til meg. ? min kjære du er min blære, uansett hvor mange forskjellige vei, jeg ville uansett velget dei. Du er mitt alt, å jeg vil følle dei overalt. Heilt til du finner ut at du ikke vil ha meg mer, då ska ikke jeg plage dei mer.
      . Godnatt min svane, du er mer får meg en du noen gang kan ane?
      hilsen Beundrer<3

    8. Du anonyme som skrev så sinnsykt langt: Det er ikke lov til å finne ut så mye om en person med en ip-adresse. Det er mulig å søke på nettet og finne ut hvor nettet blir hostet fra, og det er lov. Men å finne andre programmer som finner adresse etc. = ikke lov. Dessuten er det noen som også bruker proxy, som jeg har sett før, og da er ikke ip-adressen riktig. Sett noen bloggere som driter seg ut, og legger ut en ip som ikke er norsk engang 🙂

    9. Skulle ikke du slutte og røyke når skolen startet? Jaja, samme for meg egentlig er jo ditt valg. BTW. Digger bloggen din!

    10. Kjenne faktisk at eg bir litt flau åver å være nordlænning av å te når eg ser dettan, men du e kul sophie, du må være roan litt 🙂

    11. Hei Sophie! lurte på… er det slik at når man eg vegetarianer så kan man ikke spise ting som har hatt kjøtt på seg heller…
      Jeg mener liksom; kan du spise Grandiosa (f.eks), hvis du tar av skinka som er oppå?.. Eller er ikke det “lov” liksom?
      Malin 21år, Bergen

    12. HAHAHAHA sattan å flaut det var å se på deg , hvor gammel er du egentlig ? jævla forbanna fjortiz du skulle være .. ” brisen eller fjortiz er ikke helt sikker … ? eller jo jeg er ganske sikker ( fjortiz) å en ting til du er ikke mye bedre enn andre fordi du ikke spiser kjøtt di hore se til å hold den stygge kjeften din lokket di fitte 😉 likste både deg å blogen din før men faen heller nå er jeg bare innpå for å få meg en god latter.. og en ting til du er ganske så pen til du åpner kjeften din .. herregud for en stemme blir rett å slett kvalm og irritert av å høre deg snakke .. :/

    13. “det er bare dere som skjønner det siden dere har den kjedelige tonefallet hele tiden”
      østlenningan forstår sæ bare ikke på humor eller ironi, æ e trønder, men skjønne jo humorn t nordlenningan fordi. Og foresten,det finnes ikke kjedeligere dialekt enn østlenninga har! Nord-Norge ruule,biaaatch!:-)

    14. Ok!
      Snakk om å være barnslige.. Sophie har ikke gjort dere ”Noen” ting. Dere er så barnselige som i tilleg skriver i ”Anonym” det er så teit. Sophie må få låv til å være seg selv, og ikke minst så må hun få kødde. Er det bare oss norleninger som har humor. Vist dere ikke fikk det med dere så ”Kødda” hun med att hun var brisen. hun kødda med att dere bare skulle hate henne. Det var noen som skrev ”fy faen jeg blir kvalm av deg. håper du dør en dag, og tro meg…-jeg kommer til å le! fuuuuu” eiier dere ikke hjerte? Dere skjønner sikkert ikke hva dere gjør med selvtilliten til Sophie med å sitte sånn hær. Dere sitter særriøst bare å klager på hun. Jeg satt selv bare å lo av vitsene hennes, men disse østleningene skjønner jo ikke en spøk. Det å sitte å si att hun skal dø, hvor langt kommer dere egentlig med å sitte sånn? Når dere blir voksene nok lit å bruke hodet så kommer dere særiøst til å angre. Dere kommer til å angre på hvor barnsleige dere var som ønsket att en annen person skulle dø. Dere kommer til å prøve å gjøre alt for å be om tilgivelse.
      Sophie er en skjønn jente. Hun er pen å virker utrulig snill<3
      Digger deg Sophie håper du kan lese denne komentaren 🙂

    15. Til dere som kommenterer negativt; ja, Sophie er ikke perfekt, men er du? Er jeg? Er noen av oss perfekte på alt vi gjør? Hvis dere tenker negativt burde dere holde det for dere selv. Hadde blitt veldig lei meg jeg hvis jeg fikk sånne kommentarer som” faen di jævla hore, du e så jækla støgg!!! Gå å heng dæ, bli gla om du døve”… Hallo, det er jo ikke akkuratt snilt. Neste gang dere kommenterer slik tenk dere om. Hva vil det si for en ANNEN person hvis jeg skriver dette til dem.
      Er det noen som er enige med meg?

    16. Anbefaler deg virkelig å se pretty little liars! Det er en kjempe bra serie, med mye spenning, drama osv 🙂 Den har alt!

    17. Sophie, du e værdns bæste! Eelske dæ før å sei d sånn 😀 Læs bloggen din kvær dag! Kansje ikke du kjenne mæ like godt såm æ kjenne dæ, men æ håpe at du kan læse bloggen min.
      Æ å du e nok like dyrevennlige 😉 Æ spis ikkje kjøtt, bærre soyakjøtt. Æ e støkk imot dyremishandling! Æ meine; Kan faen, liksom..
      Ville bærre sei takk før at du støtte dyran vårres. D gjør mæ gla <3 ;D
      Du e dritkul å eeie i å blogge! Ikkje bry dæ om sånn dritt såm andre fucking dritonga lægg ut om dæ!
      Ikkje før å være påtrænganes, men du e den penaste jenta æ veit om, å misunne dææ så jævli...
      Takk :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg