dagens outfit – barbie

Hei dere ♥ Dagen min har gått til å rydde, rydde og rydde litt til. . Skal ha vorsj her hjemme (som vanlig) før vi drar i en bursdag som jeg gleder meg mye til! Ca halve trinnet på skolen hvor jeg går skal dit haha, vet ikke om jeg synes det er bra eller dårlig. . Bra fordi det er mange jeg kjenner, dårlig med tanke på skammen vi alle kommer til å føle på mandag, haha. 

Her kommer i alle fall kveldens outfit! Kjørte på med krøller og samme kjole som jeg hadde på nyttårsaften, husker jeg fikk veldig mye kritikk for den hos dere haha. Føler meg veldig barbie med pengeboken, og vurderer å bytte til rosa sko! Hva synes dere? :) Jeg har alltid på meg kjole når jeg drar ut, tror faktisk jeg aldri har hatt bukse? Mange bruker jo å ha hverdagsklær når de drar på fest, kanskje jeg også burde begynne med det bare for å få litt forandring. Men jeg trives så bra med å pynte meg, jeg kan jo ikke gå slik som dette til hverdags liksom!  Hot or not? :)

Nå skal jeg spise litt mat og fikse meg ferdig, er såååå gira på denne kvelden!!! Høres senere! 

96 kommentarer
    1. kjolen var kjempefin! håret også:)
      IKKE vondt ment eller noe, men det så ut som du hadde større bryster før? har du ikke så store pupper som det ser ut til, og bruker du bare push-up bh-er og sånt? hmmmh..

    2. superkult! 🙂
      synes det hadde vært kult med rosa sko også,(glad i rosa much? haha) men det ble veldig fint med de hvite skoene, så så .. klassisk ut på en måte? vet ikke hvordan jeg skal si det, haha

    3. Du sier jo at du tar konstruktiv kritikk. Men det har du jo ALDRI gjort, hverken med nakenbildene dine, veggis- greia di, eller den toppen som du kaller for en kjole. Hadde du tatt bedre bilder hadde folka over meg skjønt hva jeg mener. Ærlig talt, den kommer ikke til å dekke den en rumpeballen din engang.hva tror du skjer hvis du skal fikse på skoen din og bøyer deg ned? når du danser? når du sitter og reiser deg igjen osv osv. Men-men, ditt valg, gir egentlig blaffen i hva du går med, det er bare det at du skriver noe også gjør du noe helt annet.

    4. Øyebryna dine er helt forferdelige, samme gjelder fargen på kroppen din, munnen din er et helt kapittel for seg selv, håret ditt er så stygt, langt og falskt at jeg synes direkte synd på deg. Du ser ut som en traktorlesbe wannabe barbie.

    5. For å være ærlig så ser du utrolig harry ut med den billige kjolen, men det viktigste er vel at man bruker de klærne man trives best med. Dessuten passer vel kjolen med personligheten din.

    6. Ehhhmmm, Barbie er høy og slank, du er pittelita og spinkel, get real, du er langt ifra noen Barbie, hahaha….

    7. IKKE terningkast 6 i hverfall.nOE SÅ VULGÆRT OG SMAKLØST.kunne ikke jan thomas gitt deg noen styling tips når du først traff han?;)

    8. beklager så mye, men håret ditt er helt grusomt!
      fargen,lengden,KRØLLENE, stylingen, desverre er det alt! Hilsen frisøren som hadde betalt DEG for å fikse opp i reiret.. beklager igjen..

    9. Den kjolen der ser veldig billig ut… Stygg for min del. Likte heller ikke krøllene, håret ditt er SÅ langt at det er stygt. Slutt med Extensions! Du ser så mye voksnere ut med det korte håret. Brunfargen din er… ja, hva skal jeg si… ok. Men hvis du sier du er bleik skal du faen meg se på andre folk som ikke har vert i syden! Ganska smakløst det du har på deg+ clutchen. Og ta vekk 5 kg med sminke fra trynet! Da veier du 40… hvis du veier 45 da sånn som du har sagt.

    10. Så pent! 😀 Jeg digger deg, og du er virkelig et av mine to forbilder! (mitt andre er tanta mitt, så det sier litt:) Jeg tror rosa sko hadde vært kult jeg, men jeg likte de du har nå også!

    11. Fin kjole.. Men ikke gjør mer med leppene, Overleppa di ser ut som Negar Kahn sin, og det er ikke et kompliment!

    12. Hei! Kjempe fin, men hadde jeg vært deg, ville jeg tatt den helt ut og gått for rosa sko! Helst babyrosa da, for å dempe det litt siden det er kjolen som tiltrekker seg mest oppmerksomhet! :-))

    13. hvorfor forstår du ikke at du er mye finere når du smiler med tennene eller vanlig! DUCKFACE ER IKKE SEXY ELLER FEMINIMT!! også er du veeeeldig fin når du ikke har extension..<3<3 just saying

    14. bytte sko og kanskje et annet smykke og? haha, bare mitt forslag du er alltid nydelig du sophie ditt valg<3

    15. Hadde Jan Thomas sett deg nå ville du fått terninkast 1og blitt stempler som billig. Ikke at jeg er enig med Jan Thomas alltid, men mannen har virkelig peiling på stil.

    16. haha, synes det var noe rart med halsen/toppen av kjolen, men så så jeg at det var et smykke,haha! kos deg, du er nydelig 🙂

    17. Haha, jeg ser på bildene dine og tenker “nydeliig jente!” og så leser jeg noen av kommentarene her, feks: “øyenbryna dine er stygge” så tenker jeg bare hææ hvordan legger folk merke til sånn? xD

    18. omg, æ blir redd 😮 se det nest siste bilde, synes du virkeli det e fint å se ut sånn? du kunne sikkert vært fin om du ikke ”sminka” dæ i annsikte å slutta å blås opp leppen dine. du må hør! DET ser heilt forrferdeli ut. det e nok ikke mye barbie med det å se ut som michael jackson spess rundt leppen.. ellers va du fin

    19. Rosa sko og hvit clutch! Hadde blitt så kult. Men grunnen til at du fikk så mange negative tilbakemeldinger forrige gang du hadde på den kjolen var jo fordi du hadde stappa så masse greier nedi bhen din at puppene dine så aaaaaaaaaltfor store ut og skikkelig firkanta og klumpete.. Syns det er bedre nå, men sånn helt seriøst, syns du virkelig at du kan kalle det der en kjole?! Ser billig ut spør du meg, jeg har gensere som er lengre enn det der

    20. Nå som du ikke er sammen med adrian mer kan du vel legge ut et bilde av dere? 😀 hehe, er så nyskjerrig! Du ser nydelig ut forresten! 🙂

    21. Du ser så ekkel ut, spesielt på nest siste bildet, ser ut som en blanding av drag queen og 13-åring

    22. Fargen på kjolen kledde du veldig godt. Men likte desverre ikke stoffet eller fasongen særlig godt. Syntes du var fint sminket. Skoene er verre enn kjolen desverre. Elsker rosa kjole, men da en mer mer klassisk snitt og bedre stoff. Ville kombinert dette med svarte eller brune sko, og svart eller brun veske (motsatt farge av hverandre). Det er min mening- du spurte jo om den:) Kos deg på fest!

    23. Barbie lissom…hahahahahahahah,stakkars,lille jente…du e ikke i nærheten av og ligne ei barbie dokke…spinkle,pittelille sofie…

    24. Du mister jo alt du har av former i en slik “kjole”. Oss med smale hofter må lære å bruke kjoler som har form i skjørtet, eller bruke topp og skjørt så man ser midjen. Unngå “tube-kjoler” som sitter klistret inntil, ser kanskje fint ut fra siden men foran og bak ser man ut som en guttunge.

    25. Unnskyld meg, men det anntrekket der var HELT forferdelig… Uff… Trodde først du skulle kle deg ut til bad taste party, men alle har jo hver sin stil da:)

    26. Uff uff!!!! Skjønner virkelig ikke at du tørr å legge ut sånne “duck-face” bilder av deg selv!! Er rett og slett drit stygt og altfor fjortis aktig! Ser ut som en pølse i trynet..

    27. hahah trodde også det het vorsj da jeg var 13 år.. det skrives: fors. hadde blitt flau over meg selv om jeg hadde sett sånn ut (og alle leserne mine hadde påpekt hvor styggt og falskt det ser ut) håret, sminken, kjolen- du er så wannabe barbie..noe du ikke greier. hva med å kle seg litt voksent, moderne, ha litt mer naturlig hår osv? hadde blitt sliten av å måtte sett så unaturlig og harry ut som du gjør..

    28. ser hvertfall ut som en barbiedukke på håret (bortsett fra hårfargen;)) ser ut som håret ditt er kjempeflokete og slitt og falskt, ser rett og slett ut som det stikker…akk som dukkehår.. just saying.

    29. Tenk på at du faktisk ligger på 3.plass i norge, og det er så SYKT mange som hadde gitt så utrolig mye for å bare være på topp 20. du kunne gjort dette mye mer proffesjonellt om du ville, du har pengene til det også! ikke ta dette negativt, men jeg håper du leser kommentaren! 🙂 <3

    30. Haha flaut, anonym person som mener det heter “fors”… Om du først skal leke smartere enn Sophie får du sjekke at du har rett først 😉 Det skrives VORS… (vorspiel)

    31. jeg for min del er ikke noe fan av den kjolen der, men syns du satte sammen antrekket ditt mye finere enn på nyttårsaften for å si det slik. syns du er ei pen jente jeg, og syns både det er litt rart og urespektabelt at det er så mye “hat”-kommentarer.. unødvendig!

    32. I helvette, nå må du roan på restylanen. Du ser faktisk ikke ut på det nederste bildet.. og jeg har kommentert masse fint til deg før men vil være ærlig å si at det var virkelig ikke mye pent. Vær så snill. :/

    33. når jeg leser disse kommentarene så ser det ut som om det er en som skriver mange stygge kommentarer.. Kjolen var kansje ikke så fin,men hva så ? :O

    34. syns det er så rart hvordan dere “toppbloggere” fra nordnorge er så UTROLIG tacky i forhold til de på ca samme alder fra andre steder i norge! Hilsen A.W.L 20 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg