whats your type

Som blogger er jeg så heldig og få masse sminke tilsendt i posten hele tiden, men jeg sier som alle andre bloggere – jeg kommer ikke til å anbefale dere noe jeg ikke er 100% fornøyd med selv og kan gå god for. Dette er kravene jeg har: 

♥ Nettbutikken jeg anbefaler skal ha minst mulig sminke og produkter som er testet på dyr

♥  Rask leveringstid

♥   God kundeservice

♥ Gode produkter. 

Om nettbutikken tilfredstiller alle kravene over plukker jeg ut produktene fra dem som jeg liker aller best, og som jeg har testet over lang tid før jeg anbefaler dem på bloggen. Dette er altså en lang prosess, men jeg vil helt seriøst vite alle negative og positive sider med et produkt. Jeg vet mange ser opp til bloggere og tar det de skriver seriøst, det er veldig viktig for meg å ta vare på dette. Nå vet dere det!

Coverbrands.no er en butikk som ufyller alle disse kravene perfekt. Hver gang man bestiller noe får man det etter kun et par dager, dette gjelder både meg som får det sponset og venninner som har kjøpt. De har utrolig mange merker som ikke tester på dyr, de svarer kjemperaskt på mail og produktene er som regel i veldig god kvalitet. De jeg nå skal anbefale dere er de jeg liker best som jeg har motatt i løpet av de siste månedene! 

Denne lille sminkeoppbevareren var høyst nødvendig for meg som alltid må lete i flere minutter hver morgen for å finne den rette mascaren eller leppestiften. Nå har jeg plassert alle favoritene mine og det mest nødvendige her, og det skaper mye mindre stress for meg i alle fall! På toppen av det hele ser den veldig fin ut. De har mange forskjellige modeller, men jeg ville helst ha en liten som får plass på rommet mitt hvor det mildt sagt er mangel på plass, haha. Finner det desverre ikke på nettsiden men det skal være der, så bare let om dere er superinteresserte! ♥

Dette har dere sikkert hørt om, nemlig Caviar Manicure Set! Det har jeg lenge hatt lyst til å teste, så det ble jeg veldig glad når jeg fikk. 

Først tar man må den hvie neglelakken, her kan dere se at mine neglelakkevner ikke er på topp, haha. Her havner det litt her og litt der! 

Når man har tatt den hvite på drysser man over “perlene”, og da blir det slik! Faktisk veldig enkelt, til og med for meg som har den sykdommen som gjør at jeg skjelver som en gal, haha. Det blir kjempefint og ser veldig spessielt ut! Man får det ikke med på bildet, men når man beveger hendene lyser fingrene opp som en discokule – rar sammenlinging, men det er sant! 

Først holdt ikke perlene så lenge men etterhvert opparbeidet jeg meg en teknikk – man må ta perlene på med en gang etter man har påført den hvite slik at de fester seg godt, om ikke faller de av. Nå som jeg har lær meg det går det kjempefint og holder helt til man dusjer. Kan kjøpes HER. 

Jeg liker vanligvis ikke øyenskygger, lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt til å skrive akkurat den settningen på bloggen. . Men et par ganger i året dukker det opp en ny favoritt, denne gangen er det Absolute perfect eighteen! Den inneholder 18 forskjellige farger, noen med sterk farge og andre som er mer nøytrale. Jeg liker best de nøytrale og brune fargene, de bruker jeg hver dag! Det jeg liker spessielt godt er at den ikke drysser når man tar den på, og den holder seg veldig lenge. Jeg tok det på i morges og den sitter enda like fint på. I love! I tilegg er den kjempebillig,den koster kun 49 kr. Kan kjøpes HER 

Denne mascaraen her er helt genial. Den er designet slik at mascaren blir sammenlignet med en mann, derfor heter den “whats your type”, altså, hva er din type. Min ble tydeligvis “the body builder”, haha! På innpakkningen var det faktisk bilde av en body builder også, så det var ganske gøy. Derfor skriver de at den er “bold, masculine, define” – både mascaraen og en body builder er nettopp dette. Thebalm er kjempeflinke på og komme med kreative navn og design til sminken sin, så stort pluss for det! Definitivt mitt nye favorittmerke.

Macaraen er veldig intes og gir vippene mye volum og lengde. Den er vannfast men slapp av, den går av med sminkefjerner haha. Ofte når jeg tar på meg mascara begynner øynene og renne, det skjer ikke med denne. Kan tenke meg den er perfekt for de som bruker kontaktlinser! Koster 198 kr og kan kjøpes HER 

Så, slik blir min “facelook” når jeg er ferdig med alt! Synes øyenskyggen rammer inn øynene kjempefint, og looken fungerer bra til hverdags. Hva synes dere? 

 

Liker dere slike sminkeanbefalninger eller er det bare å droppe det i framtiden? Haha! 

27 kommentarer
    1. du er beeest! <3
      du burde 4ever vert på toppen, drit i tcmn, hu suger til og blogge, og når hu blogger blogger hu bare om drikking.. :p

    2. den neglelakken var bare sinnsykt fin! 😀 du er flink til å anbefale forresten, du virker veldig troverdig 😀

    3. Kjempegøy å lese det! Har slutta med dyretesta sminke etter eg begynte å lese bloggen din. Jeg har lasta ned en app som heter dyretestet. Vet du om den er helt trygg, og at alt som står på den er sant?

    4. Sophie, jeg digger deg! Men bilde kvaliteten din er elendiiig 🙁 Det er så kjipt, og har jo egentlig ikke noe å si. Men det er på en måte en ganske stor ting som drar ned på bloggen din, om du skjønner. Bildene er for store for innlegget, de er uklare, man ser ikke hva du vil vise. For eksempel facelooken. What, alt jeg ser er falske øyenvipper. No mascara, no eyeshadow. Jeg vet du legger ned kjempe masse jobb i bloggen din, og ja, jeg digger deg! Du er veldig flink og dedikert til bloggen din, men det ser ut til at du glemmer hvor viktig bra bilder er sammen med de bra tekstene du skriver! Skjønner at du ikke er pro med kamera, men å justere bildene så de blir riktig størrelse i forhold til bloggen/innleggene er jo minimumskrav.. Tenk deg bloggene du har sett som har så små bilder at du egentlig ikke ser hva som er på dem. Eller, slik som i ditt tilfelle, der man faktisk må bla nedover for å få sett hele bildet. Annoying, håper du leser dette og tenker litt over det 🙂 Elsker fotballfrue sin blogg når det kommer til design og bilder. Bildene er alltid samme “type”, dvs samme klare, lyse og freshe fargene. De er ikke blurry (såklart), og bildene i samme innlegg, har samme størrelse som regel. Det ser så rent og pent ut, så please, les dette og tenk over om du er litt enig kanskje 🙂

    5. Var veldig fornøyd med produktene fra coverbrands, men leveringstiden var LANG syntes jeg.. tok halvannen – to uker fra jeg bestilte til jeg fikk varene.. begynte å lure på om de hadde sendt feil eller jeg hadde blitt lurt. Da hadde jeg forhåndsbetalt.
      Liker best å handle på nett når jeg vet at produktene kommer i posten etter kort tid.

    6. Og bare sånn til informasjon, så bor jeg i Bergen. Ikke noe usentral plass som sikkert tar litt lengre tid før posten kommer til.

    7. Jeg har opplevd stikk motsatt. Det tar lang tid før de svarer på mail, og når de svarer. Får jeg difuse svar som om at; “nei, tror ikke den skal inneholde..”

    8. Lurte på en liten ting, og det går helt fint om du ikke vil svare, men hvilken sykdom er det du har i hendene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg