oslo og tvshow i morgen!

Fikk vite i forige uke at jeg skulle være med på talkshowet “ettermiddagen ” på tv 2 denne uken, og det blir altså i morgen! Jeg drar til Oslo ganske tidlig og kommer hjem samme dag. Så kan dere se meg på tv2 i morgen mellom klokken 17:30 – 19:30 ♥  

Er litt nervøs med tanke på at jeg aldri har vært med på noe slikt før. . . Jeg har vært på tv og blitt intervjuet, men talkshow med erfarne journalister kommer til å bli noe helt annet! Jeg så på programmet i dag og det er mange jeg ser opp til som har vært med på programmet før. Håper jeg ikke sier noe dumt! Vi skal i alle fall snakke om blogg og mobbing, kommer til å bli en spennede erfaring. Det blir også veldig godt med en dag i hovedstaden, skal møte Bjørn-Erik og Fanny litt tenker jeg, har savnet dem!

Skal duu se på? Og ønsk meg lykke til!

64 kommentarer

Siste innlegg