må-shoppe

Når skolen starter igjen er det nesten en selvfølge for meg at jeg bedriver fritimene med alt annet enn jeg burde – blandt annet shopping på internett. Nå har de jo fri frakt på nelly og selv om frakten til vanlig ikke koster noe særlig så tenker jeg at sparer man 10 kr kan man shoppe som en gal, haha. Jeg har funnet fram masse forskjellig nå, kjoler og sko er det jeg har størt interesse av å bestille.

Forresten så lurer jeg på noe, shopper dere oftest i byen eller på internett? Jeg shopper definitivt mest på nettet . . Bedre utvalgt og ofte bedre kundeservice (ja, faktisk!!), billigere er det også. Så, tell me! :)

Sko fra Jeffey Campbell er utrolig komfortable, selv har jeg 2 par. Kan kjøpes HER // Jakke som før kostet 699 kr koster nå bare 210 kr, kan kjøpes HER 

Veske jeg tenkte og bruke på skolen HER // kjole HER 

Kjole HER / Topp HER 

Kjole HER / Sko HER 

Topp HER / Jakke HER 

Kjole HER / Kjole HER 

 

47 kommentarer

Siste innlegg