nye sko!

Søndagen snegler seg som vanlig avsted. . Jeg har så vondt i halsen og føler meg generelt ikke på topp, så dere får gjerne komme med mange morsomme kommentarer som kan holde humøret mitt litt oppe! :)

Slik at dagens oppdatering ikke kun handler om at jeg ligger i senga tenkte jeg å vise dere noen fine sko jeg mottok for en liten stund siden! Dere husker kanskje jeg blogget om at jeg har ingen lave sko, forutenom støvler og vintersko? Nå har jeg “endelig” fått et par ballerinasko, er utrolig glad! Har brukt de en stund men glemt å vise de. Bestilte to par sko og en pengebok fra http://www.chiquelle.se/ før jeg dro til syden slik at jeg kunne ha noe på bena der også. Jeg er utrolig fornøyd! http://www.chiquelle.se/ har utrolig fine sko og klær som ikke alle andre har, det koster ikke sykt mye og er i god kvalitet. Siden basen til nettbutikken er i Sverige kommer også varene fort, frakt er billig men det kan hende man må betale toll – jeg slapp heldigvis det! 

 

Disse skoene er det utrolig vanskelig å få bra bilde av, men de ser dødsbra ut på! Spessielt om sommeren. De veier ca ingenting og er utrolig gode på foten. Kan kjøpes HER til 299 SEK. 

Her er de nye favorittballerinaskoene mine! Utrolig gode å gå med de også, pluss de ser veldig fine ut synes jeg. Kan kjøpes HER til 50 SEK, altså INGENTING! 

Denne pengeboken var også høyst nødvendig ettersom min gamle faller ifra hverandre. Elsker den! Koster 79 SEK og kan kjøpes HER 

Hva likte dere best? ♥ 

35 kommentarer

Siste innlegg