Party like Kesha

Hei! Jeg skal snart dra på vorsj kun for det sosiale, skal ikke drikke eller bli med videre. Sukk, livet som mindreårig altså. . Noen ganger er jeg nesten sur på mamma og pappa som fikk jeg i Desember. Men noe positivt er det, når alle vennene mine er 20 er jeg enda bare tenåring i noen måneder til, haha! Får tenke slik, i framtiden blir det bra å være yngst. 

Måtte rydde rommet mitt i dag, var så ekkelt her at jeg ikke klarte å sove i min egen seng i natt engang. Ble hele fire poser med søppel! Er det mulig, ryddet for en uke siden. .

Alt dette er søppel

Haha kosekurven

Sko-kaos..

Skal forresten ha fjær i håret i dag! Satt og så på en musikkvideo til Kesha og ble så inspirert av stilen hennes at i dag prøver jeg å kopiere det litt. Elsker som dere vet den “rotete” looken i håret, så dette passer perfekt! Jeg må bare passe på og ikke ha for mange fjær, da kan det fort se ut som om jeg har kræsjet i en fugl eller noe. . Husker ikke hvor fjærene er ifra, men extensionene mine er fra luxushair som dere vet i farge 613-27 og kan kjøpes HER ♥

Hva synes dere helt ærlig om denne looken? 

125 kommentarer
    1. Håret va jo ikke nå mer rufsat enn det du ellers bruk å ha det :p fjæran så bare domt ut, soz.

    2. Navn: Hvis du ser på videoen hennes med spm og svar, ser du hvordan hun bare stryker dem opp så de ser større ut. Alle kan vel poute 😉
      Og jeg liker sånne fjær i håret, men du skulle hatt den på høyresiden (på bildet) litt lengre bak syns jeg, slik at ikke begge er ved ansiktet ditt.

    3. helt ærlig, jeg syns det så litt rart ut, i og med at du har mere “fine” krøller, og ikke sånn bustete som kesha. men hadde du rufset det til litt og hatt litt løsere krøller så tror jeg det hadde blitt fint 🙂

    4. helt ærlig var kanskje ikke håret vilt nokk til og ha fjær i det, og sett de litt ”inn” i håret da og litt lenger bak, så litt dumt ut sånn du hadde det:)
      elsker bloggendin!

    5. Fjær er kjempefint! Men jeg tror det hadde vært finere om du festet det nede så det blendet bedre med håret ditt og ikke oppe på toppen hvor “festet” vises så godt. Krøllene dine var forresten kjempefine 🙂

    6. helt ærlig: dette fikset du ikke. Du så utrolig barnslig ut med det. Håper ikke du gikk sånn til vorset…

    7. Hei, jeg ville bare takke deg for alt du har gjort for meg i løpet av det siste året.
      Du vet det kanskje ikke, men bloggen din er til stor inspirasjon og støtte for mange!
      For et år siden slet jeg veldig med meg selv. Både mor og far hadde død i en bilulykke og jeg måtte flytte til en annen by for å bo hos tanten min. På den nye skolen min, ble jeg mobbet en del, fordi jeg alltid kom alene på skolearangemanger eller sammen med tanten og onkelen min, som begge to sier veldig mye dumt… Mange i klassen mobbet meg, men det var verre med trinnet over..
      Jeg begynnte å spise for å “fjerne” smertene… Jeg ble tilslutt veldig tykk, og dette plaget meg.. så jeg farget håret og trodde dette på en eller annen måte kunne hjelpe meg, men det gjorde det ikke.. så jeg begynte å teste forskjellige typer dop, og jeg sank helt ned på bunnen… Under en av mine verste øyeblikk bestemte jeg meg for å barbere av meg alt håret mitt.. Dette fikk de andre på skolen til å mobbe meg enda mer.
      Dette gjorde ting enda verre og jeg ble med i en “gjeng” hvor det var mye dop, sex, drikking og stjeling.. Alle i gjengen var eldre en meg og de fleste var gutter og en kveld jeg var alene med to av disse guttene begynnte de og ta av meg klærne.. Jeg skrek at de ikke skulle men de hørte ikke på meg, de fortsatte og de voldtok meg. Da var jeg 12 år gammel…
      jeg holdt meg borte fra de etter dette, men en kveld fant de meg igjen, og de brukte meg enda en gang… Etter dette var jeg helt ødelagt. jeg sluttet å spise, men da tok tanten og onkelen min til. De fikk meg til å spise igjen, men jeg ble så kvalm og orket ikke spise. Jeg hadde morgenkvalme hver dag noe som var rart, så tante og onkel tok meg med til legen. der fikk jeg vite at jeg var gravid.. de guttene hadde gjort meg gravid!!
      Jeg viste at jeg ikke kunne beholde barnet og tok abort. Dette gjorde meg om lag enda tristere og jeg tok mer dop en før. Jeg var ødelagt både utenpå og innenpå..
      Men så begynnte jeg å lese bloggen din og av en eller annen grunn så hjalp det litt. Jeg begynnte å tenke over valgene jeg hadde gjort i livet og begynnte å angre på alt. Spesielt på aborten og den har plaget meg siden da.
      jeg lot håret mitt vokse ut igjen og sluttet med dopen. Jeg snakket med de voksne på skolen og de hjalp meg mye. De snakket med tanten og onkelen min, og vi bestemte oss for å flytte. På den nye skolen trives jeg mye bedre og jeg har fått noen venner og alt dette er på grunn av deg og den fantastiske bloggen din.
      etter aborten slet jeg, men da jeg leste innlegget ditt om når du hadde gjort det samme ble jeg bedre. Jeg skjønte at det ikke var min feil at de guttene voldtok meg.
      Jeg fortalte tanten og onkelen min om hva som hadde skjed og de hjalp meg og politianmelde det. De ble arestert og sitter forhåpentlig vs fortsatt i fengsel.
      Så tusen takk for alt du har gjort for meg!! Du er til stor inspirasjon og støtte!! <3

    8. holy fuck, for ett sjokk jeg fikk når jeg så bildet av de pølsete blå leppene dine >.< blææk. Men syntes du burde latt den værer med en fjærgreie, så altfor dumt ut med to stykker siden du hadde plassert den litt rart og utilpass. Men eller var du jo kjempefin 🙂

    9. Fjærene skal liksom blende inn i håret, og med så slikt og glatt hår du ar så det litt rart ut. Du må heller rufse til håret og ikke at det ser så fett ut på toppen, som ditt gjør. Det skal være naturlig håret når du vil se fin ut med fjær i. Just a tip.

    10. Var fint, men hadde vært finere med bare den ene 🙂 Kanskje det hadde blitt bedre med stritt og mer “rufsete” hår med volum i 🙂 håper du får en fin kveld.

    11. du skulle hatt fjerene bare på den ene siden, for nå ser det litt ut som du sier, at du har krasja i en fugl! hhaha, men det var stilig.

    12. haha, er også desemberbarn. tenk at når andre er 40 og kjedelige er vi bare “i slutten av tredve årene”

    13. Synes fjær i håret er dritkult, og du kler deet c:
      Men syns du burde ha dem mer ” i midten” av håret på en av sidene, ble litt mye ved ansiktet …

    14. Du så VELDIG pen ut med de fjærene ;3 Du ska ikke bry deg om de stygge komentarene du får!! I stad leste jeg en komentar der det stod ”faen du er stygg!” jeg er helt sikkert på at de som skriver sånne komentarer er bare sjalu på deg fordi du er så pen 🙂 Det viktigste er at du selv syntes du er pen! Bare ignorer slik teite, dumme komentarer!! <3 Du er veldig fin! ;3

    15. Du er fin, og det kledde deg 🙂 Kanskje litt heftige krøller, men det var fint;)
      Forresten, hvorfor har du ikke rett hår lengre? det var så fint :/

    16. okei, nå skal jeg være helt ærlig:
      klarer egentlig ikke å fokusere på håret, for leppene dine drar til seg oppmerksomheten min. herreguuud hvor stygt det er når du lager duckface, sorry altså! men herregud, du er helt nydelig når du smiler! hvorfor drive med de fjortiss greiene da?
      synes det er kult at du tørr å skille deg ut! personlig er jeg nervøs om jeg skal gå i en bukse med sterk farge, så nei, kunne ikke brukt fjær! men go sophie! digger deg! :*

    17. Hvis du hadde droppet den på høyre side hadde sett bedre ut 🙂 Den på venstre var perfekt plassert, og den blendet skikkelig fint sammen med håret ditt ^^

    18. HERREGUD!!!!!! LA JENTA GJØRE SOM HUN VIL A! ER SÅ JÆVLIG LEI AV ALLE HATERS. AAAARGHH. HAR DERE IKKE NOE BEDRE Å GJØRE?! Ja, det er mange som skriver sånn som jeg gjør nå, men dere haters burde begynne å skjønne at hun bryr seg ræva om hva dere sier om hu?
      Om hun liker eller ikke liker leppene sine er ikke noe noen burde bry seg om! Det er HENNES mening.
      Hun syntes vel hun kler å ha fjærene der de er festet da? Hun kan kle seg/ fikse seg hvordan hun vil.
      SÅ dere HATERS! PLEASE STOP COMMENTING BAD THINGS. Dere får ikke gjort noe ut av kommentarene heller, EHE!
      ~Folk som kommenterer stygt mot deg er nok bare pyser i virkeligheten~

    19. Men når de er 20, så går jo de på 20års steder. Og da må du gå på 18 års, hvis ikke du har leg til 20 😉 hehe

    20. Fjærene dine ser ut som måsefjær..forresten hvordan gikk det med måseungen du fant? ..eller vent.. det er ikke sikkert jeg vil vite det, huh.

    21. Alt er fint på deg! Men hadde vært litt bedre om du tok den fjæra på din høyre side litt lengre bak, sånn at du ikke fikk så masse fjær rett i ansiktet, hvis du skjønner 😉
      Men du er drittpen uansett altså, du spurte jo om det så..hahah<3
      elsker deeeg!

    22. Stakkars fugelen som er blitt ribbet for at du skal føle deg pen. Fjær er ikke bedre enn pels etter min mening.

    23. Herregud så pen du er sophie! Hadde gjort alt får å bli like vakker som deg<3 Er selv veldig inspirert av kesha, og har slike fjær til håret selv! Digger stilen din! <3

    24. elsker håret! hadde vært finere om du bare hadde hatt det på venstresiden (altså din høyre side) synes jeg, siden jeg liker best når det bare er på den ene siden:-)

    25. Kjempekult! men kansje du bare skulle hatt fjær på venstresiden? syntes det var veldig fint:)
      kos deg:D

    26. jeg har også bursdag i desember har det akkurat som deg me eg tenker også på at jeg er 29 når alle andre i klassen min er 30 (midelarder) og jeg er voksen ung jente akkurat som deg men jeg er 11 blir 12 i desember 14 desember i understan you

    27. Er kult, men det passa ikke helt når du skulle ha en “barbie-look” i tillegg. Hadde vært finere om du hadde retta håret 🙂 Men du er ei fin jente, så ikke misforstå.

    28. ‎! ! V I K T I G ! ! !
      I helgen ble en av 4 hester på beitet i Bådalen funnet liggende, og tydelig smertepåvirket. Hesten ville ikke reise seg, og brukte lang tid på å komme seg på beina. Da den endelig kom seg opp virket den litt skremt og redd. Ved videre undersøkelse av hesten blir det oppdaget lange kutt på innsiden av begge baklårene. Området var hovent og så ikke pent ut. Alle hestene blir t
      att inn for undersøkelse, og veterinær kontaktet. Beitet blir sømfart for skadelige gjenstander, som f.eks piggtråd osv.. Uten funn. Ved undersøkelse av dyrlege beklager han å sier at dette er ikke skade hesten kan ha påført seg med f.eks piggtråd eller lignende. Dette er gjort med kniv eller lignende av mennesker. Kuttene var helt rene og dype. Det skal også nevnes at det for ca en mnd tid siden var et lignende tilfelle på Kårvåg, der en shettis ble skadet i ansiktet av slag, og sår etter pisking på kroppen. Alle tips som kan lede til gjerningsmann/kvinnen er ønskelig.
      Kopiert tekst. Dette er for sykt, så vær så snill å holde øyne og ører åpne, også dere som ikke er hestefolk.

    29. fint, men kanskje du burde bare bruke en eller henge en av de litt lengre bak? de syns jeg hadde blitt enda finere! 😀

    30. hvis du vil ha den “rotete looken” bør du rette håret og buste det til og så sette i fjær! men du er jo veldig søt da <3

    31. Jeg digger, digger, diggeeer fjær i håret! Det er så sykt kult! Du kledde det utrolig godt forresten 😀 Synd du ikke husker hvor dine er fra, for de var veldig fine 🙂

    32. Du er så utrolig nydelig! kose deeeg;*
      Men jeg lurer bare på en ting; hva tenker du om fjær og sånn? I forhold til pels og vegetargreiene?
      Jeg har sluttet å kjøpe fjær ettersom jeg egentlig ikke aner hvordan fjær blir fjær, om du skjønner, haha.

    33. Syns det er kult, men du burde hatt fjærene litt lenger bakover – altså ikke så langt foran/nærme ansiktet om du skjønner? Også bare på den ene siden. Men det er det jeg mener da:)

    34. Jeg vil nødig være ufin, men jeg har ignorert dine skrivefeil ganske lenge nå, men nå er det nok. Du kan ikke skrive; “Noen ganger er jeg nesten sur på mamma og pappa som fikk jeg i Desember.” for det heter nemlig; “Noen ganger er jeg nesten sur på mamma og pappa som fikk meg i desember.”

    35. Slike fjær er overhodet ikke min stil.
      Får litt følelsen av at du skal på cowboy og indianer fest.
      Som flere har nevnt, så hadde det sikkert vært bedre med fjær på kun den ene siden, og at de satt litt lengre bak.
      MEN når det er sagt, så synes jeg du er skikkelig tøff som våger å prøve ulike ting:)

    36. Hadde vært finere hvis fjærene hadde vært festet litt lenger bak i hodet, og mer under liksom. Ser litt rart ut når de henger rett ned fra panna. Ellers dritkult og veldig fint med fjær i håret!
      Men du, helt særiøst, du er mye penere hvis du lar være å brette leppa utover… Du ser bare ut som en faila and, DU ER JO EGENTLIG SÅ PEN Sophie. Bare smil vanlig, det er ikke verre, skjønner ikke hvorfor du alltid skal lage de leppa, det er dritstygt.

    37. Haha jeg vet akkurat hva du har gjort med leppene dine!!!! du harhar limt dem fast bakover.. sonn at det ser større ut Haha !!

    38. Hei sophie ;)) <3
      Jeg vurderer og bli Veggis 1.Januar og bare lurer på om du an skrive om hvilke måltider du spiser ??,Lage en katekori av det kanskje ?? 😉

    39. Helt ærlig sophie, slutt me duckface leppene dine. De er knallblå og jeg syns jeg så litt spytt på det ene bilde. Det er hesslig. Og irriterende. Gjør alle en tjeneste og hold duckface bildene for deg selv, så kan du ta dem fram om et par år og se hva du syns da ;))

    40. håper du koste deg!
      Det var kult,men ikke helt min stil..
      Jeg vurderer og bli vegitarianer om ikke så lenge, og lurte på hva jeg kan spise, hva jeg ikke kan osv.. og hvilkene måltider du spiser og hva du spier?

    41. unnskyld meg altså, men når du lager duckface nå, ser det bare helt jævlig ut. jeg syns det minner om et rompehull midt i fjeset ditt, for leppene dine er i tillegg brune rundt. uansett hvor dumt det høres ut så er det sant. samma hva du har gjort med leppene dine, stop it… kanskje du ser på det som pent, men det er det få andre som gjør.

    42. litt for mye, du burde tatt ut den som er på den sida du har tatoveringen på armen, da blir de nok finere 🙂

    43. Hei 🙂 elsker fjær looken, det hadde nok blitt litt penere med rettet hår..:) kan du lage flere video blogger?? ^^ elsker bloggen din syykt mye, leser den vær dag! 🙂

    44. Fjærene skal liksom ”blande” seg inn i håret, de så litt malplassert ut – hva med å feste dem lenger bak i håret? Håret skal dessuten være mer rufsete..det der så bare dumt ut. No offence.

    45. Pent dette Sophie 🙂
      Men siden du er blond anbefales mørkere fjær og du får et mye mer finere og gjennomført resultat hvis du hadde tatt fjørene midt på og fletta inn trådene.. Fjær er rååfint, hvis du bruker de riktig 😉

    46. Fjær i håret er ikke min stil. Kunne aldri ha gått med det. Men så har jeg ganske kort hår, og ser ut som ett reir fra før av, så kanskje det egentlig er det som mangler.
      Det heter forresten “meg”. Du skriver “Fikk jeg i desember” noe som er feil grunnet genetiv s og mangel på innsikt.

    47. Helt ærlig så ser du ut som en indianer når du har fjær på begge sidene.
      Å siden Kesha’s stil er rebelsk og vill, passer det overhodet ikke med uskyldige krøller…
      Krøller er greit nok, men gjør de litt mer bustete neste gang.

    48. Syns ikke de fjærene passet til det håret ditt. Fordi håret ditt var sånn perfekt, glatt og lå perfekt, du må heller ha bustete hår med de fjærene som kesha. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg