stressliv

Hei hei dere ♥

Vet bloggingen de siste dagene har vært dårlig, men det kan fort bli slik når man enda vender seg til at det ikke er ferie lengre. Jeg har ingen struktur på dagene! Våknet nettopp og er så trøtt at jeg vil spy, men ingen avslappning her nei. . Jeg skal rydde rommet, pynte meg og dra på jentekveld. Stressliv! Men bedre oppdatering kommer etterpå, som noen av dere var bekymret for det – don’t be! Jeg prøver å holde meg til tre oppdateringer om dagen, det skal jeg få til.

Planen i dag var å se kon tiki på kino, har noen av dere sett den? Jeg elsker faktisk norske filmer, og denne ser sinnsykt bra ut! Den hadde norgespremiere i går om jeg ikke tar helt feil, så kanskje noen av dere var så helige at dere fikk sett den? :) Hva gir dere den i terningkast?

44 kommentarer

Siste innlegg