sminkevideo eller spørsmål?

Hei mine kjære blogglesere! Jeg kom akkurat hjem fra skolen og ligger nå i sengen mens jeg hører på litt ny musikk fra David Guetta, føles så sykt at jeg faktisk har møtt han! Måtte se på bildet nå, for jeg kan ikke tro det.. I kveld får jeg besøk av jentene mine ettersom mamma og pappa drar på hytta! Fest hos meg, alle får komme! Føles fantastisk med helg, selv om jeg bare skal slappe av. Så og si alle venninne mine har blitt 18 år nå, så de kan dra på byen. . Litt kjedelig å være født i desember, men det går bra – min tur kommer også en gang!

Forresten så skal jeg lage videoblogg nå som lovet, takk for mange forslag forresten! Men hva skal jeg lage – ukens svar på spørsmål eller sminkevideo? Svar fort, må spille inn før jentene kommer ♥

 

 

198 kommentarer

Siste innlegg