bloggpause i dag

Først vil jeg bare si tusen takk for alle fine tilbakemeldinger etter saken i dagbladet om mobbing! Det betyr utrolig mye for meg, håper dere vet det.

Jeg tar en kort bloggpause ut dagen. Er tilbake igjen i morgen, så don’t worry! :) Det er ingen alvorlig grunn eller noe sånt, behøver bare å ta “fri” idag og rense tankene litt. Håper dere forstår og viser respekt angående dette. Skal gjøre det godt for dere, lover! Skal videoblogge i morgen, har nettopp fikset movie maker så da kan jeg lage bra videoblogg som er redigert, istedenfor det samme gamle kjedelige. Noen ønsker? Jeg er åpen for alle forslag nå!

Love you ♥ 

Noen bilder fra dagen min

Om dere lurer på hvorfor jeg har håret oppsatt hele tiden (neppe noen som lurer på det, hvem prøver jeg å lure haha..) så er det fordi Amanda har håret mitt, uansett hvor teit det høres ut. Extensionene mine, altså! 


73 kommentarer
    1. HVORDAN FIKSA DU DET, TRENGER DET VIRKELIG! VÆRSÅ SNILL Å SVAR JEG VET DU KAN SE DETTE, MEN JEG TRENGER REDIGERINGSPROGRAMMET SYYKT 🙁

    2. skifter du aldri bh? syns jeg har sett den samme bh’en på alle bildene du legger ut:S eller så har du kanskje mange like?? Ikke vet jeg…

    3. SERR SOPHIE, JEG ELSKER DEG!! SKREV TIL DEG PÅ INSTAGRAM OGSÅ MEN JEG LURTE PÅ EN LITEN TING,JEG HÅPER IKKE DET ER FOR MYE OG BE OM,MEN DU SKJØNNER AT I DET SISTE HAR DET SKJEDD VELDIG MYE FOR MEG, JEG KJØPTE MEG FOREKSEMPEL EXTENSIONS.VAR SÅ FORNØYD MED HÅRET MITT, FIKK BEDRE SELVTILLIT OG ALT, MEN FOLK BEGYNTE OG KALLE MEG FOR HORE,BITCH,JÆVLA FITTE, OG SÅNN. JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE,FORDI TIL OG MED MINE BESTE VENNER DITCHER MEG, LOGGER SEG INN PÅ FACEBOOKEN MIN, OG ER UTROLIG SLEMME.NÅR JEG FIKK EXTENSIONS FIKK JEG BEDRE SELVTILLIT, NOE SOM FØRTE TIL AT JEG LA UT ET BILDE PÅ FACEBOOK HVOR JEG STRÅLTE AV GLEDE(NOE JEG IKKE GJORDE PÅ MINE ANDRE BILDER) OG DA BEGYNTE EN SØT GUTT OG LIKE MEG, HAN SA ALLE DE FINE TINGENE TIL MEG OG JEG TENKTE AT LIVET MITT VAR PERFEKT. MEN SÅ FANT JEG UT AT HAN BARE KØDDA,AT HAN HADDE SITTET OG LØYET MEG OPP I ANSIKTET OG JEG BLE SÅ UTROLIG DEPRIMERT. JEG SKREV PÅ BILDET DITT PÅ INSTAGRAM. TENKTE AT DU KOMMER JO IKKE TIL OG SE DET SÅ JEG SKRIVER DET JEG TENKER. SÅ SVARTE DU FAKTISK! DU SKREV “<3<3 ilu" OG DET BETYDDE SÅ SINNSYKT MYE FOR MEG, DU HAR IKKE PEILING. JEG BARE LURTE PÅ OM DU KANSKJE KUNNE TA EN BITTE LITEN TITT PÅ BLOGGEN MIN, KANSKJE LEGGE IGJEN EN liiiten KOMMENTAR.. SYNTES EGENTLIG JEG BER OM ALT FOR MYE,MEN JEG TENKTE AT DET VAR JO VÆRT OG SPØRRE 🙂
      stoooooor klem,
      en jente som vil være som forbilde sitt, deg♥♥♥

    4. Bra du står fram som en tidligere mobber, men synes det er dumt at det er du som får all støtten, når mobbeofferet trenger det mer. Istedenfor å gå ut i media om at stakkars deg var mobber pågrunn av at du ble mobbet, viser at du egentlig ikke bryr deg så mye om de du mobbet. Gå deg heller en tur bort til døren deres og si unnskyld.

    5. Har du herpes på leppa? :S
      Du har ikke fikset heste halen din så godt, synes at det er fake 🙁 Ville bare si i fra, så du kan fikse det 🙂

    6. Angelica eller hva du nå heter!! Ekkelt at du driver å undersøker bh-ene hennes så det er jo liksom LOL !! Og dessuten hvordan vet du at det er den samme hun kan jo sikkert ha mange som er litt forskjellig !! Hahaha du failet x))

    7. elsker capri sonne ; D ehh video blogg … vet ikke helt hva du kunne hatt jeg ; P kansje svarene på spørsmåls runden du hadd for evigheter siden ; D eller noe annet … elsker bloggen din uansett <3 du er best !!

    8. Kan du videoblogge om hvordan du får lov til av foreldrene dine å legge ut videoer og bilder av deg selv i kun undertøy forran hele verden?? og hvorfor du drar ned toppen slik at hele bh’en viser på bildene? O:) Tror de fleste har skjønnt at du har syykt lyst til å vise frem kroppen din.. 😉 så hvorfor ikke bare bli undertøys eller naken modell eller no? da kan du vise kroppen din så myyye du bare vil! hadde ikke det vert herlig?? 😛 haha 😀

    9. Angående videoblogg… Har du noen fine hårfrisyrer du har på f.eks. Fest,bytur, hverdag osv? I så fall hadde det vært gøy med en sånn video! (elsker deg!) <3

    10. elsker bloggen og personligheten din! 😀 Btw, ble så glad da jeg så bloggen din på førsteplass. Du fortjener det virkelig!

    11. En liten bloggpause fortjener du ! Du er den beste bloggeren i mine og sikkert mange andres øyne Sophie! Jeg gleder meg til å se videoblogg😃 keep on, stay strong❤

    12. kan du lage video om kordan du årdne håre ditt ?! håpe du kan det! å kordan duu sett håre opp i hestehale når du bruke det ?:)) please

    13. Hei Sophie. Du er utrolig vakkker:) Ha en god natt 🙂 🙂 Håper på å få se mer bilder av deg..digger kroppen din så utrolig mye! Det at andre sier stygge ting må du IKKE bry deg om…heller legg ut enda dristigere bilder bare for å vise at du er stolt av deg selv og har et sterkt selvbilde! Det er bare de andre som er misunnelige 🙂
      Natta 🙂 Klem

    14. Først vil jeg bare si at jeg støtter deg for hva enn du gjør, og synes du er en engel!
      Jeg tenke at det hadde vært veldig morsomt om du filma inn en video om hva du har i klesskapet ditt:) Om sko, kjoler, topper osv 🙂
      eller om du viste oss alt accessories:D du har så fin stil uansett hva det gjelder ;o
      ha en kjempe fin dag <3

    15. Kan ikke du blogge litt om kjærlighet, gutter, utroskap, den tredje personen i forholdet osv:) bra blogg forressten:D

    16. Videoblogg forslag: Fortell om hva foreldrene dine synes om lettkledde bilder av deg, fortell om ditt beste og verste kyss, fortell om en typisk dag på skolen din, eller fortell om hva du synes om at Jens Stoltenberg for skylden for 22.juli.

    17. du har så fine krøller/bølger i håret<33 elsker dem! jeg skal ut på byen i helgen å feire borsdagen min derfor hadde det væert perfekt om du kunne laget en video om hvordan du får det så fint :-)? hvilken krølltang bruker du? bruker du noen produkter?
      klem:-*

    18. Kos deg med litt fri! =) Og drit i noen av di dumme kommentarene ovenfor! Et ord for sånt! SJALU!
      Du er super! 😉 Have fun!

    19. shaking.
      Motevisning, eller der du har di fineste outfitene dine.
      Sang: As long as you love me-Justin Bieber.
      Eller en må gjøre video:)

    20. Nå har jeg ikke fått lest Dagbladet, men jeg har selv funnet ut at mobberne gjør det de gjør pga. de har problemer med seg selv. Hadde en mobber som foreldrene var i en forferdelig skilsmisse, derfor mobbet hun meg for å føle seg bedre…
      Det er mange år siden nå, men hun ville bli venn med meg på FB, men det gidder jeg ikke. Hun vil aldri bli en venn av meg!
      Fant forresten denne siden som deler ut gratis ting, ved at man tjener poeng.
      De deler ut 5000 poeng ved å bruke verdikoden:
      http://www.pointshop.no/special_voucher.asp?code=GRATISGAVER2012

    21. Lag en poledancing vidio!!!!!!! PS. 1.Jeg digger bloggen din!!!<3<3<3 2.Jeg kommer fra en liten plass utenfor Harstad som heter Kvæfjord!!<3<3<3<3 3. Horfor vil du ikke lage sminkevidio? Det er jo så mange som spørr!(Dette spørsmålet kan du svare på i vidioen,eller så kan vidioen du lager i morgen være en sminkevidio!) xoxo gossip girl 😉

    22. Kan du ha spørrsmålsrunde på video? Jeg elsker bloggen din, du er et helt utrolig godt menneske<3

    23. Kan du vise den marilyn monroe plakaten som er bak deg på bildene? Eller ha enn sånn rommmet mitt video? 🙂

    24. Kan du forklare hva foreldrene dine synes om alle de lettkledde bildene dine? Har de enda rett til å nekte deg å blogge frem til du er 18, hvis du ikke skjerpet deg?

    25. nasty at du har samme BH på alle bildene i de siste 6 innleggene minst. og det er jo ikke vanskelig å legge merke til når man kan se BHen din på alle bildene. og på alle bildene er stroppene like møkkete, så kan da umulig være forksjellige BHer som er like? eller bare dusjer du ikke, så alle blir møkkete på samme sted, på en dag? og når du var i utlandet brukte du samme bikini truse og bh hver dag, tenker du ikke på hygiene i det hele tatt? ekkelt.
      og til deg Emmi, trenger ikke akkurat undersøke bloggen hennes for å legge merke til det. er jo bare å skrolle nedover og på alle bildene har hu samme BH på seg..

    26. Folkens skjerp dere ! har dere aldri lagt ut ett bildet i bikini eller vist dere selv i bikini når du har solet deg eller vært på stranda !! Ehm.. jo garantert hu står liksom i genser.. jeg synes ikke dere skal reagere så utrolig mye på grunnav ett lettkledd bildet, hu står ærlig talt i en lang genser sophie er ikke en jævla Bimbo!

    27. Sandra har du ett problem? Hva faen skjer med at dere studerer bh’n hennes? og det er faktisk en tubetopp som ikke har noe stropp noen gang tenkt på at bh’en kansje kan ha sånn farge att det er meninga? neii,tenker ikke det det er noe som heter og tenke før man begynner og skrive;-)

    28. digger deg sophie! sånn helt serr, er sååå godt å lese en blogg som ikke bare er fine outfits og sminke, men faktisk noe som er viktig også! da tenker jeg på dyrevern etc. at du kan være SÅ pen OG opptatt av VIKIIGE saker er bare så utrolig bra<3
      men jeg liker jo at du har outfits og skriver om extensions og sånt også da, ehe;)
      kan du ha en sånn dancedare video? hadde vært såå kult, hahah:)
      klem fra en fan:D

    29. Du er på 1.plass på blogg.no !!!
      Wii!♥
      Elsker bloggen diin♥
      men hvor kjøpte du ”No” Smykket? 🙂
      Hilsen Mooi♥

    30. skjønner ikke hvorfor det er så mye snakk om bh. det er jo ikke det innlegget handler om?? <3
      grattis med 1. plass:)) <3
      du kan jo kanskje ha mågjøre video!<3 det er så lættis:)) <3

    31. heisann Sophie!
      Jeg ville bare si at du har en drit bra blogg ogsånn, også fikk jeg med meg at du trengte hjelp til å finne ut hvilken rase hunden din er! Og jeg er veldig opptatt av hunderaser osv. Og hunden din ligner på en blanding mellom chihuahua og beagle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg