Er jeg fjortizzzzz

Kom akkurat hjem fra kino og er for øyeblikket med hele jentegjengen, vi skal ha overnatting siden vi starter på skolen i morgen! :)   På snakk om skolen, fikk vite i dag at jeg har kommet i en ny klasse! Ble utrolig glad når jeg fikk den beskjeden, det var ikke noe galt med klassekameratene jeg hadde før, men jeg falt litt utenfor og kom ikke inn i noen gjeng. Jeg har vennegjeng på skolen men den er utenfor klassen, noe som gjorde at jeg ofte følte meg utilpass og alene i timene. Den nye klassen jeg har kommet i går blandt annet Amanda i, hun er en av mine bestevenninner så jeg har troen på at dette blir heeelt supert ♥

Forresten, så fikk jeg høre fra en 60 år gammel dame at det ser ut som om jeg er 14 år!? Virkelig!? Skal man ta det som et kompliment eller..? I følge henne skal jeg det, men jeg vet ikke helt jeg haha. . Så om dere fikk gjette, hvor gammel tror dere jeg hadde vært? 


HAHAHAHA Lisa, så tyyyypisk henne!! Verdens besteeee. 

 

279 kommentarer

Siste innlegg