min nye tatovering!

Jeg fikk time til tatovering! Ble ingen av de jeg hadde lagt ut, ville bare lure dere litt! Ville ha noe unikt som ingen andre jeg har sett før har, så derfor tatoverte jeg ” be the change” på hånden. Er veldig fornøyd! Det tok 10 minutter og jeg personlig synes ikke det er noe vondt, men det skal nevnes at jeg har veldig høy smerteterskel og synes ikke det er ubehagelig engang.  Og glad er jeg for det! :) Satt på facebook på mobilen mens jeg ble tatovert og slappet helt av.

Grunnen til at jeg tatoverte “be the change” er fordi jeg ofte får høre ” det hjelper ikke om kun du er vegetarianer, det hjelper ikke om kun du er mot pels, ikke kjøper dyretestet sminke, bla bla” men JO, man må være forandringen man vil se hos verden! Denne tatoveringen er ikke for dyrevern, men mer at man må stå for sine meninger og aldri gi opp håpet om at ting kan endre seg ♥ Også om man føler at livet er kjipt så kan man kun gjøre en ting – forandre det selv! BE THE CHANGE! :)

Hva synes dere? Noen av dere som har tatovering?

Anne-Sofie tok også i dag, “turn your wounds into wisdom” 

Nå skal vi dra på kino for å se total recall! 

121 kommentarer

Siste innlegg