tatovering i morgen

I morgen skal Anne-Sofie ta tatovering, og hun gruer seg naturligvis litt. Jeg har tatt tatovering før og vet det ikke er noe vondt, og selv har jeg tenkt på å ta tatovering nummer 2 veldig lenge nå! Og i morgen blir endelig dagen! Jeg ble så entusiastisk når jeg hørte bestevenninna skulle ta, at i morgen tidlig løper jeg til tatoveringsbutikken og hører om de har en ledig time til meg – noe jeg håper og tror de har! 

Det er viktig for alle at man tenker lenge over før man tar tatovering, jeg angrer overhode ikke på min og når jeg tok den var det akkurat som jeg fikk ut en klump i magen som hadde vært der veldig lenge. . Det var en utrolig befriende følelse for meg som på det pungtet var ganske lei meg, og siden da føler jeg at jeg har tenkt på tatoveringen min når ting har vært vanskelig, for å minne meg selv på hvorfor jeg tok den. For dere som ikke vet det så har jeg ” a smooth sea never made a skilled sailor”, det betyr at man må gå igjennom problemer for å bli sterk.

Når jeg nettopp hadde tatt den:

En av disse skal jeg ta. Kan dere gjette hvilken, og hvordan var favoritten? 

102 kommentarer

Siste innlegg