dagstur til tromsø gjennomført!

Jeg synes sinnsykt synd på dere som startet med skole i dag, heldige oss starter ikke før onsdag. . Det kommer til å bli så hardt og jeg kan desverre meddele at jeg er utrolig lei allerede før vi har startet. Håper det gikk bra for alle og at dere er mer motiverte enn meg. Måtte stå opp klokken 05:30 i dag og jeg kan love dere at det var hardt. . :(

Grunnen til at jeg måtte stå opp så tidlig er fordi jeg, Anne-Sofie og Amanda lenge hadde planlagt en dagstur til Tromsø før skolen startet, og i dag gjorde vi det! Det tar ca tre timer på båt, og for meg som elsker å ta båt var ikke det noe problem. Vi kjøpte bursdagsgave til Anne-Sofie som har bursdag på onsdag, vi var ute og spiste og shoppet. Jeg kjøpte ingenting siden jeg er så flink til å spare penger, men jeg synes det er helt greit å hjelpe de andre med å finne klær. Jeg vet jo at jeg kan låne alle klærne i ettertid, hihi! 

I morgen skal forresten jeg og Anne-Sofie gjøre noe utrolig kult, wææh! Dere kan jo gjette hva det er. Det er noe jeg har fra før, noe som er litt vondt og man har det resten av livet. Noen som vil gjette? 

Haha når jeg skulle ta buss til byen stoppet busssjoførene og snakket med hverandre slik som dere ser på bildet under, de sto slik i over 5 minutter. . Tror dere jeg ble stressa som måtte rekke båten eller? 

Dagens måltider i Tromsø! 

Vi har ikke burgerking/ mcdonalds i Harstad, så derfor er det alltid litt stas når man kommer til en “storby” slik at man kan spise masse junk, haha! 

Sov i tre timer på veien hjem, ikke verst! 

Dette er det eneste jeg kjøpte meg, den søteste matboksen jeg har sett i mitt liv ♥

Akkurat nå, veldig klar for senga! 

72 kommentarer

Siste innlegg