meg og min hemmelige kjæreste

Hvem kan så dette være? Mister-L tror jeg at vi skal kalle denne personen på bloggen, vil gjerne skjerme privatlivet mitt som jeg håper dere skjønner. . . Slik er det å være kjendis, alle vil vite hvem man dater.

Hahaha neida, dette er selvfølgelig Lisa, min livs kjærlighet og beste venninne! Vi snakker ofte om hvor fantastisk det bare hadde vært om vi faktisk var forelsket i hverandre, jeg tror vi hadde hatt verdens beste forhold. Skulle ønske jeg var lesbisk, jeg synes jenter er så fantastiske og fine! Skjønner ikke helt det der ” jeg henger bare med gutter, aldri drama” fordi JO det er drama blandt gutter, gutter baksnakker også og hører på rykter – tro det eller ei! Så den kommer man ikke unna, jeg har prøvd. Det finnes gutter som ikke lager drama, samme med jenter, men det går virkelig begge veier! Så nei jeg personlig liker jenter best, jenter er finere enn gutter på toppen av det hele. Det kan man ikke benekte engang.. 

Kanskje litt teit spørsmål, men om du fikk velge din egen legning – Hetero eller ikke? Jeg hadde vært sååå lesbisk! 

121 kommentarer
    1. Så bli lesbisk da for pokker, ingen bryr seg! alle skjønner at du bare lager innlegget for å gjøre gutter kåte, fordi det tenner gutter å se jenter kysse!

    2. vet ikke, bifil kanskje? Ville nok litt både jenter og gutter. Men jeg skjønner tankegangen din 🙂

    3. Vil heller ha sex med en gutt..
      Det innlegget om at brunetter ikke er fint.. 🙂
      “Brunetter er mørk og mystisk. Men blondt er så livlig, jentete og søtt!”
      “Alle må bare se ut hvordan de vil uten at andre skal rakke ned på dem av den grunn.”
      nei, skjerp deg! du som rakker ned på folk, and1.

    4. Teit av dåkk som kommentere stygge ting anonymt ! syns sophie e ganske sterk at hu tør og skriva sånt! fordi det hadde aldri dåkk gjort , hvis det e så fjortiss, så snakk for deg sjøl, tror du virkelig det e kult og kommentera stygge ting anonymt, det e faktisk det som e fjortis, men som me seie i stavanger, kom fra retta raua 🙂 hhahaha, men dåkk ska bare holda kjeft, dåkk e ingenting bedre! haters make is famous! takk for meg, bitches

    5. Skrik om oppmerksomhet mutch? merker det på filmen du la ut tidligere også, ikke det at du var særlig flink da, men du kan få lov å tro det. Merker lett du ikke har kjæreste, da hadde du nok ikke trengt all oppmerksomheten..

    6. Jeg er bifil så jeg kan velge helt fritt! Er mer tiltrukket av gutter kroppsmessig, men mener man kan få et mye bedre forhold med en jente, ja!

    7. Lol du over. Hvorfor skal absolutt :
      “Brunetter er mørk og mystisk. Men blondt er så livlig, jentete og søtt!”
      Dette være ment som noe negativt? Det er en simpel sammenligning mellom brunt og blondt. Mørkt er bra det, mystisk er ikke så ille det heller. Det er ikke direkte negative ord. LOOOOOOOOL.

    8. Haha, på en måte vil jeg være lesbisk… men jeg ville nok sannsynligvis både blitt mobbet og hatt veldig vanskeligheter med å få meg kjæreste.

    9. Heia..du va faddere min på barne-skoln men du huske det sikkert ikke!men du har førandra dæ nåkka sykt sia da;)stå på vidre::))

    10. hva er det som surrer oppi hodet ditt egentlig? virker som du prøver å skille deg ut alt du kan på alle mulige måter. oppmerksomhetssyk i det siste..

    11. Hei du kis som kommenterte bli lesbisk da for pokker, kor my vet du om homofili, man velge det ikke sjøl. Man bli født sånn for så å kom ut av skapet seiner, kan godt hend du e lesbisk sophie 😉

    12. “om du kunne blitt hva du ville”…..?!?!? Selvfølgelig kan du ha hva slags som helst legning, det går selvfølgelig ikke ann å tvinge seg selv til å like jenter om man tiltrekkes av gutter, men det går også ann å være bifil? Syns dette begynner å bli for mye, for et skrik om oppmerksomhet! Du og Lisa kan jo bli sammen om dere så vil det!! Er ikke noen som står i veien for dere!

    13. Seriøst, brei heller ut fitta di på bloggen her istedet for å komme med sånne usaklige innlegg som nå. Vil du ha tilbake 2.plassen, eller ha oppmerksomhet så legg deg under dyna di, ta et bilde av dåsa og legg det ut her på bloggen. Får nok mye mer oppmerksomhet da enn du gjør med dette lættis-innlegget her. Bare et tips altså. Men det kommer vel snart uansett nå som du har blottlagt deg for hele Norge med det nakne puppebildet av deg som går rundt 😉

    14. lol deg “maiken” sophie fortjener førsteplassen hun, vel og merke av alle innleggene hun skriver. biaatch

    15. Hahaha .. det er sophie! Hun har redigert dette her i photoshop! Det er sophie i brunette og sophie i blondine:-D

    16. Dere som sier at hun bare kan BLI lesbisk, det er ikke noe man velger selv hahah. Like teit av dere å si det, som at dere kommenterer at innlegget er teit.

    17. Det er faktisk mange som merker at de er lesbiske senere i livet, og ikke “født” sånn, så jo, det går ann:) just say’in!

    18. Jeg tror egentlig jeg ville valgt hetero…. Du vet.. Gutter<3<3<3<3<3 Hahahah. Men har faktisk sagt noen ganger at jeg skulle ønske jeg var lesbisk, altså når jeg har vært litt lei alt det gutte"problemene" osv! Hihi 🙂

    19. Kremt, jeg har flere guttevenner og trives aller best med det! Ikke drama, da kommer dramaet fra meg. Er ikke noe benektelse eller noe, er bare fakta faen fra meg 🙂 Du vet ikke alt ;D

    20. Miley Ray Cyrus ‏@MileyCyrus:
      “definitely don’t get my lips injected. it’s so sad that people have done so much shit to their face people don’t believe in natural beauty”
      Hør på forbildet ditt 🙂

    21. Alt annet enn heterofili er perversjon. Jeg tro ikke du er lesbisk, men det er åpenbart at venninda di er det, siden hun henger på deg som en klegg hele tiden.

    22. Synes det er ganske bra at du skriver at du skulle ønske du var lesbisk. Mange tør jo ikke å stå fram som det… 🙂 Du er forbildet mitt! <3

    23. Tåpelig innlegg. Tror ikke du “lett” hadde valgt å være lesbisk, da har du ikke opplevd noe lignende for å si det sånn! Det er utrolig vanskelig å være annerledes på den måten. Klart man kan benekte at gutter er finere enn jenter? Man kan jo ikke si at et kjønn er finere enn det andre. Grunnen til at mange jenter blir “penere” er tonn med sminke, løsvipper og extensions = DEG!!!

    24. Vulva – du er latterlig!! Sophie,kjempe søtt bilde:-) jeh er selv hetero og har hatt samboer/kjæreste<3 i over 5år og er lykkelig<3 men skjønner jo at du kan tenke sånn om du har opplevd masse dritt når det kommer til gutter:-) lykke til med kjærligheten:-)

    25. Jeg vet ikke om jeg ville valgt hetro eller lesbisk. Kanskje begge? Bifil altså.. Jeg vet ikke. Men mange av vennene mine tror jeg faktisk kan like begge deler.
      Men, det er seff ikke sånn at du kan bli lesbisk om du vil, men, det går an å prøve seg en gang, og finne ut om du er det eller ikke.. Tanten min var sammen med en jente ho, før ho fant ut at hun var hetro. Alt i verden er av muligheter! Du velger og føler selv. Prøv, da finner du det ut! 😉

    26. Litt vanskelig å bli lesbisk hvis man ikke er tiltrukket av jenter da. Så dere som skriver at hun bare kan bli det..er jo ikke så enkelt 🙂

    27. Et utdrag fra en annen blogg. ” De har ingen barberhøvel, så håret blir skjært av med kniv, og den unge jenta sitter igjen med kjøttsår i hodebunnen i tro om at ett bedre liv er på vei. “Guden får håret mitt, til gjengjeld får jeg og gutten min det fint”. Det de mange inderne ikke er klare over, er at alt håret som skjæres av hver dag, sendes inn til fabrikker, vaskes og sendes til rikere land – for eksempel oss, Norge. Mennesker som har mindre enn minst, betaler i håp og tro om ett flottere liv, mens det egentlig kun er Norges befolkning som ender opp som enda flottere, med hår vi ikke trenger.
      Jeg vet at en stor andel unge jenter i Norge tar i bruk extensions hver eneste dag, og greit nok er det – men er dere egentlig klare over hva som skjer bak sceneteppet? Jeg bare lurer. Jeg klarte i hvertfall aldri å ta i bruk mitt, rett og slett fordi jeg både blir kvalm, føler meg overfladisk og bortskjemt. “

    28. Før ville jeg gjerne være bifil, men nå er jeg usikker. Det kommer også an på hvordan jenta er, hvis jeg skulle vært sammen med ei (er hetro), for jeg er ikke den mest følsomme typen nå lenger. Men, akkurat nå vil jeg nok bare være hetro.

    29. gutter er drama! noen gutter er verre en noen jenter. så jaa, du har rett i at det går begge veier.
      Jeg ville nok valgt hetrofil ettersom jeg er så glad i gutter som jeg er ^^

    30. haha singel eller? Ehm, ikke drit deg ut da 🙂 dette var bare kleint. Minner meg om ungdomskolen. Skulle tro du var 14, ikke 17… wow

    31. haha, nei dette innlegget ble bare flaut og idiotisk. Det er tydelig at du gjør hva som helst for å komme lengre opp på topplisten ettersom du blogger om røykinga di, legger ut video av bootyshaking (som btw var helt sykt ræva, haha) og bilde av deg selv som kysser jenter. Folk blir jo provoserte så du får jo fler kommentarer og clicks på bloggen din, men det eneste dette fører til er at du ødelegger for deg selv. Det er flaut at du er 17 år og ikke klarer å oppføre deg som en. Du er snart voksen, så du burde kanskje begynne å oppføre deg sånn.
      Når det kommer til det at du syns gutter er drama… for å være helt ærlig så tror jeg det eneste dramaet mellom deg og gutter er DEG. Du sier jo selv at du vil ha en gutt som gir deg mye oppmerksomhet hele tiden, sender deg masse meldinger, sier hvor pen du er hele tiden og behandler deg som en prinsesse. Men guess what, det er ikke sånn det fungerer i et forhold. Ingen gutter gidder å være sammen med manipulerende jenter som skal ha oppmerksomhet hele tiden. Hvis dere virkelig hadde elsket hverandre, så hadde han ikke trengt å si sånne ting til deg hele tiden, for da hadde du visst at han elsker deg for den du er og at du er en prinsesse i hans øyne uansett. Uansett er det ingen gutter som ønsker seg en jente som ikke viser sitt sanne utseende engang. Du har fake hår, fake lepper, fake brunfarge, fake pupper og kan over hodet ikke sminke deg som normale mennesker. Hvis en gutt ville hatt en sånn jente, kunne han like så godt kjøpt seg en dokke som han kunne sittet å sagt pene ting til uten å få noe tilbake. Dokken hadde også vært like fake utseendemessig så. Du burde begynne å tenke litt før du skriver, for noen ganger så kommer du med så dumme “ideer” at det er nesten litt flaut.

    32. Seriøst, brei heller ut fitta di på bloggen her istedet for å komme med sånne usaklige innlegg som nå. Vil du ha tilbake 2.plassen, eller ha oppmerksomhet så legg deg under dyna di, ta et bilde av dåsa og legg det ut her på bloggen. Får nok mye mer oppmerksomhet da enn du gjør med dette lættis-innlegget her. Bare et tips altså. Men det kommer vel snart uansett nå som du har blottlagt deg for hele Norge med det nakne puppebildet av deg som går rundt 😉 og ja, det går faktisk et nakenbilde rundt i norge av deg, som du var dum nok å sende til en fyr du holdt på med 🙂 synd han sendte det videre da 😉

    33. Jeg har en del å si om dette innlegget..
      1. Er hetero, men er enig med deg i at jenter er fine og alt det der.
      2. Hvis jeg skulle valgt ville jeg vært det jeg er nå, hetero. Men har INGENTING imot folk som mener noe annet.
      3. Haha, er dette din måte å hinte oss til hva du faktisk er? 😉 (kødder)
      4. Det er helt greit at du skriver et innlegg om lesbisk eller ikke osv, men jeg lurer på om du tenker litt på foreldrene dine? Mine foreldre ville aldri tollerert at jeg skrev ting som du skriver og lagt ut bilder som du legger ut. For med så mange lesere som du har, så må du tenke på at de tingene du skriver på bloggen faktisk kan (KAN, ikke nødvendigvis) påvirke fremtiden din som når du f.eks skal skaffe deg jobb.
      5. Litt fjortiz bilde, må jeg si.. Men flott at du bryr deg så mye om venninnen(e) dine! 🙂
      Ps: Jeg digger deg Sophie, så dette er ikke noen “hatmelding”, selv om noen kanskje oppfatter det sånn. 🙂

    34. SÅ ENIG MED JULIE! BTW, HVIS LISA HADDE VÆRT BI/LESBISK, SÅ ER DU SIKKERT DEN SISTE HUN BLIR FORELSKET I, HUN ER ER NATURLIG PEN, DU ER FAKE, PASS PÅ KROPPEN DIN DU FÅR ANOREXIA SNART! OG HVA SKJEDDE, MED AMANDA OG HUN ANDRE? (HUSKER IKKE HVA HUN HETER XD)

    35. LOL. Merkelige kommentarer på dette innlegget. Folk som sier “man kan ikke velge sin egen legning”.. Dette var et spørsmål OM HVIS MAN KUNNE VELGE -.- Er bi og fornøyd med det 🙂

    36. Hahaha, usakelig innlegg? Usaklige kommentarer. Syns du er så ufattelig søt Sophie! Btw, tror nok jeg ville vært som jeg er nå – hetrofil. 🙂

    37. Jeg ville vært lissom “ det vanlige“ hvis du skjønner…men syntes det er skikkelig tøft av deg og si at du godt kunne vært bifil! <333

    38. Alle sammen her som slenger dritt, seriøst? Det er bloggen til Sophie – hennes tanker, hennes meninger, hennes ord. Verden er for alle, og hun får uttrykke seg akkurat som hun vil her. Her slenger hun bare ut en tanke, og at folk skal begynne å blande inn oppmerksomhet og at hun er drøy av den grunn, det blir bare for latterlig. Voks opp og slutt heller å les bloggen hennes hvis det provoserer dere så mye!

    39. Den svarte bh (wonderbra) som er rosa inni? Du kjøpte jo den på lindex, men har de den enda for alle wonerbra- bher på nettet koster 300-400kr…
      Pliiss svar:)

    40. Ville uten tvil vært hetro. Jeg har absolutt ingenting imot homofile, har selv en bror som er det.
      Men jeg ønsker meg et tradisjonelt bryullup, barn osv. Greit, man kan få det med et av samme kjønn, men det blir ikke det samme, etter mitt syn.
      Og i samfunnet vi lever i, så er det mye lettere å være hetro, enn lesbisk/homofil. Det er forferdelig at det er sånn, men det er fakta.

    41. Ikke for å være frekk men jeg synes ikke du er så flink til å lage overskrift på innleggene. du skriver overskrifter som er helt teit og ikke passer til teksten.. skjønner at du prøver å fange leserene , men du gjør det på en merkelig måte!
      <3 🙂

    42. Hohoo, jeg håper alle som kommenterer negativt overalt får en smertefull død <3 Det fortjener dere 🙂 Puss!
      Neida, eller jo. Men ja, skjønner tankegangen din Sophie, men trooor jeg må gå for det motsatte kjønn. Men jenter ser helt klart deiligere ut.

    43. Heelt enig Julie!! Kopierer kommentaren din jeg! “haha, nei dette innlegget ble bare flaut og idiotisk. Det er tydelig at du gjør hva som helst for å komme lengre opp på topplisten ettersom du blogger om røykinga di, legger ut video av bootyshaking (som btw var helt sykt ræva, haha) og bilde av deg selv som kysser jenter. Folk blir jo provoserte så du får jo fler kommentarer og clicks på bloggen din, men det eneste dette fører til er at du ødelegger for deg selv. Det er flaut at du er 17 år og ikke klarer å oppføre deg som en. Du er snart voksen, så du burde kanskje begynne å oppføre deg sånn.
      Når det kommer til det at du syns gutter er drama… for å være helt ærlig så tror jeg det eneste dramaet mellom deg og gutter er DEG. Du sier jo selv at du vil ha en gutt som gir deg mye oppmerksomhet hele tiden, sender deg masse meldinger, sier hvor pen du er hele tiden og behandler deg som en prinsesse. Men guess what, det er ikke sånn det fungerer i et forhold. Ingen gutter gidder å være sammen med manipulerende jenter som skal ha oppmerksomhet hele tiden. Hvis dere virkelig hadde elsket hverandre, så hadde han ikke trengt å si sånne ting til deg hele tiden, for da hadde du visst at han elsker deg for den du er og at du er en prinsesse i hans øyne uansett. Uansett er det ingen gutter som ønsker seg en jente som ikke viser sitt sanne utseende engang. Du har fake hår, fake lepper, fake brunfarge, fake pupper og kan over hodet ikke sminke deg som normale mennesker. Hvis en gutt ville hatt en sånn jente, kunne han like så godt kjøpt seg en dokke som han kunne sittet å sagt pene ting til uten å få noe tilbake. Dokken hadde også vært like fake utseendemessig så. Du burde begynne å tenke litt før du skriver, for noen ganger så kommer du med så dumme “ideer” at det er nesten litt flaut.”

    44. Jeg er bifil, og driter i hva folk syns om det! Det er meg, og jeg vil ikke være noe annet heller. Du er så søt Sophie, og jeg finner ikke noe negativit med dette innlegget så fatter ikke hvorfor folk rager haha.

    45. btw, fyfaen så frekk du er du som kommenterte den lange kommentaren rett oppfor her! herregud har du ikke noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre bare fordi du er sjalu? kom deg vekk og slutt å tro at du vet alt om Sophie, sinnsykt tragisk og lavmål. blir kvalm.

    46. Sånn sexmessig ville jeg ha vært, og er, hetro. Følelsen av å ha flotte guttearmer rundt seg er fantastisk. Og sexen er jo veldig bra 😉 Men forholdmessig kunne jeg fint ha vært lesbisk også, men jeg føler ikke det er meg.
      Det er trist å lese alle de negative kommentarene du har fått på dette inlegget. Du tar opp tabuemner som jeg vet mange ønsker å lese, og som mange tenker på. De som ikke forstår det er trangsynte. De har mest sannsynlig ikke akseptert sin egen legning enda. Det at du faktisk kan skrive dette viser jo at det er du som er sikker på din egen legning. Stå på!

    47. Er faktisk litt flau på dine vegne..
      Du legger ut så mye merkelig på bloggen, tenker du aldri på fremtiden eller noe? :p
      har alltid lurt på om du er serriøs i det du skriver på bloggen, men lykke til videre 🙂

    48. ler godt av dere som skriver de negative kommentarene øverst. Herregud, så mye dere skal kritisere! La jenta skrive hva hun vil og legge ut hva hun vil. Jeg tipper dere bare er sjalu på henne. Jeg syns hun virker som et utrolig bra forbilde for mange, fordi hun er med å hjelpe dyr og bryr seg om vennene sine.
      og til innlegget: hva så om hun syns jenter er fine og det der? jeg er en bifil jente, som personlig liker jenter best. Og, er helt enig at det er mye drama hos gutter også, og ikke bare jenter. Skjønner meg faktisk veldig godt på jenta jeg:-)
      stå på,sophie!

    49. Er panfil/panifil. Dette er en legning ikke mange vet om. Men det er at man tiltrekkes av personligheten, og gir stortsett blanke faen i alt annet. Men man har jo sine enkelte ting som man blir tiltrukket av. Så det er ikke sånn at man tiltrekkes av alle med god personlighet, haha (: Men sånn som jeg tiltrekkes av personer med et godt hjerte, en som elsker dyr og så tiltrekkes jeg også veldig av at folk har samme musikksmak som meg ^^
      Men om du ønsker å være lesbisk – bli det!
      Wish it, Dream it, Do it!

    50. Haha, gud så mye rart folk skriver. Det er jo Sophies blogg folkens, la hun gjøre som hun vil! Om dere synes hun jakter etter oppmerksomhet så slutt å gi henne det da! Gå på en annen blogg og kos dere.
      Jeg er nok skapbifil, men det trenger ingen å vite riktig enda.. Shhh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg