video – me bootyshaking

God morgen! ♥ Kan trygt si at jeg har hatt en hard natt uten at jeg vil gå så mye i detaljer på det. . Heldigvis har jeg gode venner som alltid passer på meg!

Nå sitter jeg i alle fall og fikser mine stakkars negler som ser utrolig fæle ut. Ute er det fint vær men jeg føler meg alt for dårlig til å gå utenfor døren akkurat nå, og i kveld drar jeg bort. Gleder jeg meg til tre timer buss? Neh. Snart blir det ut for morgenrøyken, etter det skal jeg drikke et glass smoothie til frokost. Føler meg bare stygg og jævlig i dag. . Hilsen bitterfitten Sophie.

Jeg får prøve å dra opp stemningen i bloggen nå, vil ikke ha en blogg om at livet suger og at alt er kjipt – fordi det gjør det ikke! Når jeg fikser meg og går ut en tur kommer alt til å føles så mye bedre, man må se etter løsninger istedenfor å lage flere problemer. Hehe nå ble jeg veldig buddah-junior her, men slik at dere kanskje kan trekke litt på smilebåndet eller få litt rykkninger i mobbefingrene deres på tastaturet kan jeg legge ut en video lillesøsteren min tok av meg i syden! Håper dere skjønner at jeg IKKE er seriøs, dette er veldig typisk meg og jeg gjør slikt HELE tiden.. Enjoy!

148 kommentarer
    1. Farg håret ditt mørkt igjen ja! Du ser så elegant og voksen ut med det(ikke at du er u-elegant med lyst, men bare et tips)
      Godt du tør å være deg selv i og med å legge ut en sånn video for det er det få som tør. Digger det:)

    2. Ikke bry deg og stygge kommentarer, du er utrolig nydelig! og jeg syntes du kler blond hår best, det er sykt fint ! Ikke bry deg om sjalue tapere, de har ikke noe bedre å gjøre! stå på Sophie ! 🙂

    3. elsker bloggen din! jeg er klar over at du liker at folk blir sinte og at de ikke bør ta deg seriøst osv. men d er forskjell på en spøk og offentlig ydmykelse av seg selv 🙂
      du bør kanskje revudere litt hva du vil legge ut av deg selv på nette.
      Jeg digger deg da!

    4. Hahahahah folk kommenterer at du tror du er deilig, du tror ikke du vet! Stå på du er en fantastisk blogger som jør akkurat det du føler for! Du er forresten sykt flink å shake, du har bevegelsene inne i hoftene! ikke alle som er så heldige!

    5. Hahhaha, du er så kul! Liker at du faktisk tørr å legge ut sånne ting, uten å bry deg om “haters”.. Får du er nemmelig ikke den eneste som holder på sånn som dette hele tiden.. xD

    6. Seriøst Sophie Elise. Du har en blogg som leses av 10 åringer, da legger du ikke ut video i bikini hvor du shaker på rompa.
      Du fortjener så mye dritt. Alle synes du ligner på en fjortis og barbie. Du ligger bare IKKE ut denne videoen. Du er så jævla skutt i hodet, skjemmes over deg.

    7. hva blir det neste? en film hvor du onanerer? bare fordi du “pleier” å gjøre ting så betyr det ikke at det er internettmateriale.

    8. Du er søt da!
      Skjønner ikke hvorfor du får så mye dritt. Du fortjener det beste, elsker deg Sophie ♥
      Og til dere som kommenterer dritt:
      Siden dere er så sykt sjalu på sophie så kan dere vel la være og gå inn på bloggen henne og heller skaffe dere et liv eller noe? gad..
      Stå på sophie! ♥

    9. Det er vel hennes valg om hun legger ut video av hun danser, folk gjør det i joggebukse og singlet og det er akkurat samme greia bare at hun var i syden og da er det jo naturlig å gå med bikini. Hvis 10åringen din får sitte på pcen uten at noen følger med, så er det foreldrene sine skyld! Hun er 18 år for fucks sake, voksen jente 🙂 YOU GO GIRL! <3 love u!

    10. du rister ikke på rompa engang, du bare står der å sprer beina å venter på at noen skal komme å ta deg

    11. Med tanke på at foreldrene dine vurderte om du fikk lov til å blogge eller ikke, så synes jeg du burde være forsiktig med å legge ut. Selv om du kun gjør det på kødd, gjør det selv :P, er det fort noen gamle griser som kan finne denne videoen :/

    12. du er faen i meg helt syk i hodet. Hva faen feiler det deg? Håper du slutter med bloggen din, din selvopptatte lille dritt

    13. Nice bootyshake! Hahahaha, neida.. men joda. Syns du var litt flink til å bootyshake, jeg. Herregud, folk skjønner ikke at det er kødd. Dessuten er det jo ikke noe galt i å danse sånn, vi har danset lignende på dansetreningen min liksom.

    14. HAHAH syns det er så latterlig hva haters kommenterer, fins jo ikke mer useriøse kommentarer, da spesielt hun som skrev at HELE Norge kjenner hver krik og krok på kroppen din, vet ikke hva h*n mener med HELE Norge jeg. Er mange som virkelig burde revurdere å kommentere når man legger ut sånne kommentarer + alt det andre de absolutt MÅ/SKAL kommentere. Har dem ikke bedre å si, så la vær å si noe, eller i det hele tatt lese bloggen din. Men er jo desverre slik det har blitt, at ingenting kan gå usett/usagt, før en “hater” kaster seg over deg. Misunnelsen lenge leve sier jeg! Hev deg over dem, du er bedre enn hva noen annen forteller deg!
      Btw, jeg syns du var helt rå på videoen, og du kan moves andre bare kan drømme om! 😀 You go, girl *ghetto booty*

    15. Hadde ikke du fått noen grenser om hva du skulle legge ut på bloggen ?.
      Du må være forsiktig, ingen vil miste deg fra bloggen, du er så kul og følge 🙂

    16. hahahahah nigga, jeg vet at du kødder men du var faktisk flink!! endelig en blogger som tørr å by litt på seg selv

    17. åherregud folkens, sophie er snart 18 år og får vel gjøre hva faen hun vil. vi lever i 2012, jeg tipper de fleste har sett verre enn ei jente som danser og tuller når hun er på sydentur!! slutt å hakk på henne og heller se dere selv i speilet og hva dere selv har gjort i livet deres

    18. Du skal ha for at du tørr å legge ut en slik video på bloggen, hvor alle kan se deg ”shake” i bikini og drite deg totalt ut.

    19. Hei ! Jeg synes du er kjempeflink til å blogge, Sophie! Men jeg må bare si noe. HUSK AT DETTE IKKE ER MENT FREKT I DET HELE TATT, DIGGER BLOGGEN DIN!:)
      I det siste snakker du mer og mer om røyk.. som i dette innlegget for eksempel: “skal bare gå ut å ta morgenrøyken”… du har også spurt leserne dine hvor du kan få tak i en spesiell type røyk, og veldig ofte legger du ut bilder / videoer av deg selv hvor du blåser røyk i kamera. Hukser for litt siden da du skrev at du kunne blåse i ring. For å være ærlig virket det litt som skryt, at du kunne blåse røyken “kult”. Jeg husker før du dro til Hove, da skrev du noe sånt som at, ja, du festrøyket litt, at det var noe dårlige greier og du skrev: “men never again etter Hove, haha, skal skjerpe meg”. Tror det var noe sånt, ja. På mange filmer du har, blåser både du, Anne-Sofie og flere røyken ut i kameraet. Da spør jeg: Hva er vitsen? Du virker som en veldig flott person, så hvorfor røyke? Nå sier du at du skal ta “morgenrøyken” men nå er du ikke på fest? Det har nok blitt mer enn bare festrøyking. For meg, synes det ut som om du nesten oppfordrer folk til å røyke, siden du hele tiden nevner det, legger ut bilder og videoer av det og sånn. Jeg vil ikke begynne å røyke, men jeg blir sånn i tvil når du gjør sånn som dette, Sophie! Kan du holde det for det selv hvis du røyker mer? Husk at jeg er ikke så gammel, og du har lesere som er veldig, veldig unge.
      Vet godt at du og andre folk tenker: ” det er jo hennes blogg, du behøver ikke komme her å si hva hun skal gjøre, blablabla..” og “la henne få ha sitt eget liv, hun er ung!”. Men jeg liker deg så godt som blogger, og vil ikke at du skal sitte og på en måte “reklamere” for røyk.
      Husk Sophie, at jeg elsker bloggen din, synes du er kjempeflink, og at dette ikke var ment frekt i det hele tatt! Bare ett tips! Så ikke missforstå!
      🙂

    20. Så utrolig fiin du er !! Hahah, morsom video 😀 Ikke tenk på de stygge komentarene, de er bare misunnelige 😉

    21. Hahahah! Selvom man skjønner at du mente det på tull, så var du faktisk ikke så dårlig til det da 😀 Det skal du ha!

    22. Haha, lol på haters! Tøff som legger ut denne videoen syns jeg 🙂 Det verste er at du er flink, haha

    23. skjønner ikke hva det er med folk nå til dags som kommer dritt bare fordi hun har det gøy.. og hun har en fin kropp man burde være stolt av! så fuck alle dere som tror de stygge kommentarene hjelper, tror ikke hun tar seg bry til og lese dem heller. er litt synd at det ikke er alle jenter som takler ei jente ha det gøy og være stolt av kroppen sin!

    24. Vet du, det hær blir for latterlig. Du e en skam for familien din. Kordan i guds hælvette kan du legge ut en sånn dær video? “For å få opp stemninga på bloggen”? BULLSHIT. Det e kun fordi du vil ha oppmerksomhet rundt det. Så klart får du haters når du legg ut sånt. Det blir i overkant av drøyt. “Hei æ e så sykt deilig.” Bitch please.

    25. hahhahah, kult 😀
      bare tragisk å kommentere negativt, det er jo bare tull!! hahaha folk må begynne å ikke ta alt så serriøst 😛
      tøft å legge det ut jallefall ! <3

    26. Okei. Så jeg har sett gjennom alle de mindre fine kommentarene ovenfor og jeg blir rett og slett flau av mennesker som ikke har noe bedre å gjøre enn å slenge dritt til deg. Derfor samler jeg litt av det jeg leste .. kun for å ha noe å gjøre og vise de at de er patetiske.
      “Vi skjønner at du er fornøyd med kroppen din?” – Really? Var det kanskje nevnt at hun er det? Og hva så om hun skulle være det? Det handler om å bygge på selvtillit og like det speilet gjenspeiler av deg. For å være ærlig så synes jeg at det er faktisk du som skulle ønsket at du kunne lagt ut en slik video og vist frem dine ‘moves’ og kropp. Dessuten så var videoen noe hun spøkte med.
      “Litt tragisk” – “det der så bare dumt ut” og slike småfrekke kommentarer – Er det noen i det hele tatt som bryr seg om hva du mener eller hva du anser som tragisk? Nei. Var det er spørsmål nederst på innlegget “Synes DU dette var dumt?” Nei, så hold kjeft.
      “Hva er det neste? At du onanerer?” – Hm. Det er hennes blogg og hun legger ut akkurat det hun vil. Det er virkelig ikke opp til deg hva hun legger ut. Dessuten så var det heller ikke noe snakk om onani i dette innlegget. Så hold kjeft og kryp inn i det lille hullet ditt som du kaller rommet ditt og kom ut igjen når du har noe godt å si.
      “Du er en skam for familien din.” – Virkelig? Har du snakket med familien hennes? Har hun eller familien påpekt at de er flau over Sophie Elise? Nei. Så pass på hva som kommer ut av kjeften din før du virkelig får høre det.
      “Har du ikke grenser for hva du legger ut?” – Grensene passer hun på selv.
      Poenget mitt med dette er å egentlig kun få ut min aggresjon og frustrasjon over dagens ungdommer. Jeg er selv en ungdom, og hver og en burde vite at de ikke skal slenge med tungen altfor mye. Virkelig. Skjerp dere, folkens. Videoen er en spøk, mener forfatteren (Sophie Elise) og i tillegg så stod det på forhånd at det kun var tull, så gi dere. Japp, bare innrøm det. Hun har en fin kropp, og liker hun å vise den så får hun gjøre det. Det er HELT opp til henne hva hun poster ut på nettsiden sin. Lag din egen nettside og legg ut det DU synes er fornuftig om deg selv. Hun gjør hva hun vil. Din jobb er å være en leser (Om du leser bloggen hennes) og kommentere hvis det er noe spesielt som du synes var dumt eller bra. Sophie Elise har skrevet MANGE ganger at hun tar imot spisse tilbakemeldinger, SÅ lenge det er et poeng og det er skrevet på en ordentlig måte.
      Skal jeg være ærlig er det selvfølgelig ikke noe jeg selv ville ha lagt ut, men det spiller da ingen rolle? Gi dere folkens.

    27. er det ei lita løs-fitte i harstad som ikke er fornøyd med og ligge på 3.plass eller?
      etter at du havnet der, så har det florert av lettkledde og dristige ting av deg her på bloggen 😉

    28. Hahahahaha! det der kaller dere i harstad bootyshaking? 😛 tror det er ei som er desp etter og komme på første plass..

    29. Skjønner at du synes dette er morsomt nå, men vær så snill og hør på meg når jeg sier at du vil angre om noen år. Lær av at tcmn leter etter leilighet nå og ikke får leie av noen. Voksne mennesker ser på det dere skriver og gjør med andre øyne enn dere gjør selv nå.
      Dette er GODT ment alt sammen!

    30. Vil du ikke at bloggen din skal bli sånn livet suger, så er det aalt for sent!! selv hvor lys du gjør designet, kommer bloggen din til å være mørk og dyster. HVASØREN for en video er det?

    31. Jeg pleide å lese bloggen din FØR du ble en hipster som tror du vet alt om alt, tror at alle gutter syntes du er jævlig digg, osv. Du må ikke tro du skaffer deg respekt på denne måten. Heller ikke lesere, for den sags skyld. Syntes du skal ta deg sammen litt og begynne å blogge slik du pleide før. Greit nok at du har fått sinnsykt god selvtillitt i det siste og føler en stor trang for å legge ut bilder av deg selv i speilet med pushup til tusen, men du må roe ned nå.
      Før mente jeg du fortjente en 1. plass på blogg.no, men nå er dette forandret.
      Jente, 17.

    32. Hva feiler folk, syntes det var gøy å se på, og det fikk meg i godt humør <3 hvis dere ikke har noe fint å si, så ikke si det! Husk: You Only Live Once <3

    33. Er det ingen av dere fjortiss lesere som roser hun hele tiden som ikke skjønner at det er akkuratt dette hun vil oppnå? Hun sier hun ikke liker kroppen sin og kjemmes med å legge ut ting av kroppen sin, men gå gjennom alle innlegg. det er 60% kropp og resten bullshit. er det virkelig ingen som skjønner at hun KUN sier hun ikke liker sin egen kropp så fler og fler kan kommentere “joooo herregud den er jo fin, du kan ikke være flau over den:OOOO” idioter! er det heller ingen som skjønner at ALT du legger ut på nettet blir ALDRI fjernet? kanskje ikke så ille når dere tenker over det nå, men vent å se om en 5-7 år. da er det ikke like fett! Blandt annet hvis man skal få seg jobb. Det er det veldig mange som har driti seg ut med. Hun elsker seg selv og elsker å få kommentarer om hvor fin hun er når hun klager. Dere gir hun akkurat det hun er ute etter!
      Du blir latterliggjort av hele norge, Sophie! Skjerp deg å få opp øya dine før det er forsent. For dette er ikke noe du kan leve på. Begynn og ta til deg det leserne dine skriver og kommenterer, OGSÅ kritikk. Og gjør noe med det! Da får alle et helt annet positivt bilde av deg. for all kritikken her inne som veldig mange mener for ditt eget beste driter du langt i og svarer ikke på spm engang angående kritikk. Dårlig blogging. alle får kritikk, face it. du er ikke perfekt, det er det ingen som er.

    34. Skjønner at det er ditt valg osv, du legger ut hva du vil. Men det nytter ikke å skrive at “Håper dere skjønner at jeg IKKE er seriøs” for det er den akkurat samme videoen du legger ut, seriøst eller ikke.
      Jeg liker bloggen din, leser den hver dag, men dette ble bare…teit og umodent. Tenk deg bedre om før du legger ut slikt, jeg vet du er smart nok til å skjønne at dette bare blir tragisk.

    35. Seriøst, hva er galt med mennesker? 2/3 har bikini bilder på face, gjør det noe at hun danser, tuller littå har det gøy? Skal det være irriterende? Hvorfor er det liksom flaut? Skal vi synes at damer i musikkvideoer er teite, og selvopptatte fordi de ser bra ut i bikini, og shaker litt? Skal vi misslike artiste og andre fordi de stiller opp lettkledd i fhm? Det er ikke deres sak. Bikino, musikk og et kamera.. Langt ifra onanering? Lol. Til og med reklame for dusjsåpe er merehud. Hvorfor gidder dere bli provosert? Hun,har det morsomt. Om hun liker å vise litt kropp,.so what. Hun er ikke eneste.. Tullinger hele gjengen 😉 stå på sophie love

    36. nå skjønner jeg hvorfor alle i hjembyen hater deg. hvorfor gråter du over at folk snakker dritt når du ydmyker deg selv foran hele norge ? HAHAHAHA, morsom video btw, bekrefter bare at du har NULL rumpe, eier ikke rytme og kan ivertfall IKKE danse. gleder meg til hdu må ut i det ordentige livet, lol som om noen vil ansette en jente som ble hore som 13 åring

    37. åherregud. la henne røyke om ho vil, greit ja hun har sagt at hun skulel slutte etter sommerferien, men dere trenger ikke å klikke fordi vell, er hennes valg IKKE DITT. hun VET nok godt selv att det ikke er bra å røyke, om om dere er så imot henne så drit i å klikk inn på bloggen hennes, åja..dere er bare sjalue! må jo være lov å ha det gøy å danse litt i bikini! herregud.folk er så sjalue for tiden! er jo helt sykt..! bare dere ser noen bikini bilder, klikker folk helt å sier masse dritt..”BAK EN HVER DRITTKOMMENTAR ER DET ALLTID LITT SJALUSI”

    38. Enig meg Johanna Lo. har alltid digget deg sophie, og jeg synes du er en dritflink blogger det kan jeg inrømme:) elsker at du står for det du mener osv, men dette var kanskje litt i det drøyeste laget.. ta til deg kritikk og gjør noe med det! dette er en blogg som leses av flere 1000 på din egen alder og yngre, vil ikke si at det er noe godt forbilde. men ellers er du rå! stay strong:)

    39. KAFAEN. det e det merkeligste vi har sett.. du efaen snål. dafuq . tror du e deilig.. e du faen sje.. voks opp? du ser ut som et eller annt fucked opp dyr så har noenen jævlige bein prblemer. hilsen 7 gutter på 18-19.

    40. Foreldrene dine må være sååå stolte av deg. Er også født i 1994 som deg, og jeg mener at da burde man være gammel og moden nok til å skjønne hva som er greit og hva som ikke er det. Du oppfører deg som en prepubertal fjortiss på bloggen din. De “seriøse” innleggene dine er til å le av, og resten av bloggen din er bare skammelig. Jeg vil egentlig ikke dra inn foreldrene dine ettersom det muligens vil virke veldig irrelevant, men herregud Sophie. De aller, aller fleste foreldre hadde IKKE godtatt bildene og videoene du legger ut av deg selv, jeg skjønner ikke hva de en gang tenker på!
      Men så klart, om du liker å framstille deg selv som Norges største “fjortisshore”, så greit, ditt valg, men du er for faen snart 18 år.

    41. morsom video, og den var morsom fordi du shaker rart, trodde med hånden på hjerte dette var kødde shaking og at du var dårlig med vilje,men så , så jeg du var seriøs, men eller så liker jeg bloggen din, må si meg enig med noen av jentene her opppe da, likte nok bloggen din bedre før, ta til deg litt av kritikken men selvfølgerlig rosen også,begge deler er viktig og ta til seg. stå på forsett og blogg!

    42. Ok jeg ble serriøst homse etter å ha sett dene videoen!!! Gutter liker ikke en jente som er så usikker at hun ikke tørr å legge ut et bilde av seg selv uten den jævla extentions driten! DU ER EN JÆVLA HORE SOPHIE! Men det er nokke ikke bare din feil… HÆR ER DET ÅPENBART NOEN FORELDRE SOM IKKE HAR GJORT JOBBEN SIN…

    43. Oskar,og ikke rart du føler deg homse, du er jo det, kommmer in på denna bloggen og sier stygge ting uten mening, men hun fra videon ville bare gjore noe morsomt, som at vi skule le, ikke for at people like you skal si dumme ting om henne, sins syns på deg Oscar -_- skaf deg et liv my friend!

    44. Serriøst Sophie, Ta nu å skjærp dæ. Du snakke som du va 10 år, få nå en grown up stemme. Du har masse lesera ja, men mange av dem e sånn 10 år gammel, dem har ikke godt av å se på kroppen din, for da vil dem bli som dæ, å da blir dem å gå sånn i 10 års aldern å kommer til å se horat ut. Prøv no heller å vær et godt forbilde, du e søt ja men hoff. bruk søtheten din litt bedre 😉

    45. mm, til kommentaren til, okei, hun gjor det for moroskyld, sjønner ingen det eller wtf!? og til feil, kansje hun har jobb, og hun gjorde det på fritiden hennes?! lol alle dere som ikke sjønner denna videon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg