Lurer på om jeg blir slått i kveld, ass.

Jeg skulle jo egentlig dra bort i dag, men tror dere ikke bussen jeg skulle ta plutselig ikke gikk likevel!? Jeg ble så utrolig stressa når jeg innså det, det er så typisk min flaks. . Ble veldig lei meg, hadde gledet meg så utrolig mye! Men jeg drar i morgen istedenfor, ser fram til det og håper ikke bussen pluteslig bestemmer seg for å ikke gå likevel. Hva er det slags humor, liksom! 

Uansett, slik at jeg ikke skulle sitte inne alene og deppe i dag inviterte Lisa meg på en tur ut. Jeg har jo tross alt en del drikke fra taxfree som skal bort, haha! Er en festival i byen akkurat nå, bakgårdfestivalen så det er veldig mye liv i byen i dag! Det er jo ikke akkurat ofte det skjer, så ser fram til og forhåpentligvis møte masse folk ute i dag. Festen jeg skal på i dag har et tema om at man skal kle seg ut som en kjendis, gjett hva jeg kler meg ut som? Meg selv, haha! Her er selvironien (eventuelt selvtilitten) på topp.

En liten negativ side med å dra ut i byen når det er mange folk er at folk alltid synes det er greit å prøve å være voldelig mot meg, nettopp fordi jeg er blogger. Aner dere hvor mange ganger jeg har blitt dyttet i, kastet drinker på, dratt i håret og alt mulig? Jeg synes det er HELT utrolig at folk kan være slik, med hånden på hjertet kan jeg si at jeg aldri er slem, frekk eller voldelig mot noen. . . Det er urettferdig behandling.

Hva skal dere i kveld da? Håper alle er snill i kveld, haha ♥

Her har jeg prøvd å vise med pil hvor jeg bor, haha. Er i alle fall bak fjellet der! 

Ingvild og Lisa, fiiine! 

Se hva Ingvild har på rommet sitt, jeg er såå sjalu! 

48 kommentarer

Siste innlegg