JEG ER BLOND IGJEN!

I dag møtte jeg Anne-Sofie og Caroline i byen slik at jeg kunne kjøpe meg tromskort (et reisekort som koster 500 kr, med det kan jeg ta båt, buss osv så mye jeg vil i troms fylke “gratis” ) og ikke minst, vi kjøpte striping til håret mitt! Det er jo selvfølgelig en liten risk hver gang man skal gjøre noe slikt hjemme, og ettersom jeg ikke vil bruke depend lenger siden de tester på dyr måtte jeg prøve en ny striping jeg aldri har testet før, h&m sin. Hvor galt kan det gå når jeg bare skal stripe håret mitt som allerede er blondt?

Sminkefrie meg og fine Caroline på vei fra byen! 

Og nå er det altså gjort! Så, hvordan tror dere det ble, kler jeg best mørkt eller lyst hår? Dere kan få en liten smakebit av hvordan det ble nå, så får dere se bedre når jeg er hjemme. Dere vet hva man sier, blondes do it better! ;) 

79 kommentarer

Siste innlegg