sminkefri med missfarging

Når man er på ferie er det jo ganske normalt at håret endrer farge på grunn av solen, man kan trygt si at mitt hår har blitt ganske solbleket – eller, det har blitt gult! Det vises heldigvis ikke så veldig godt med mindre man står i sterkt lys, men da ser man tydelig forskjell fra mitt eget hår og extensionene. . Noe jeg ikke liker! Så jeg mottar snart nye extensions, denne gangen i farge 613-7 som er hakket lysere enn det jeg har nå! Riktignok ikke så veldig mye lysere – platina vil jeg ikke bli, bare litt flere lyse striper! Har jo lengtet etter å bli skikkelig blond helt siden jeg farget håret mørkt under tvang for 8 måneder siden, men jeg har nok innsett at det er finest med litt striper.

Slik er det nå. Litt brunt, litt gult, litt hvitt.. Det ser ikke så ille ut her, er tuppene som freaker meg ut! Helt lysblondt jo, ser ut som om jeg har tatt en skikkelig fæl dipdye, haha. 

Jeg drar jo “heldigvis” hjem i morgen og får pleiet håret skikkelig, noe jeg lengter såå mye etter! Forresten, er mange av dere som har spurt hvordan håret mitt fra luxushair har holdt seg nå som jeg er på ferie og har badet med det osv. Først og fremst, jeg har vekslet mellom og bruke vanlige clips (kan kjøpes HER ) og en clip-on hestehale når jeg bader (anbefales, kan kjøpes HER) så det har gjort at slitelsen har blitt halvvert. Selvfølgelig er det ikke perfekt for hverken mitt naturlige hår eller extensionene og være i så mye varme og vann om hverandre, i tillegg har jeg ikke greit håret skikkelig så det synger nok på sitt siste versj nå.. Kunne sikkert hatt de litt lengre, men siden jeg likevel skal farge bestilte jeg bare nye!

Nå til skolestart kan det jo være godt med “nytt” hår siden man skal ta klassebilde og alt, skilt tenker i alle fall jeg! Man vil jo helst føle seg skikkelig fin første skoledag, og mange av dere har kanskje fått lønn fra sommerjobb? Da er det bare å kjøpe! Håret jeg bruker kan dere kjøpe HER , jeg har akkurat nå farge 613/12 og om dere vil ha clip on hestehale som er perfekt til for eksempel gym kan det kjøpes HER ♥

Er faktisk 100% sminkefri her (utenom brynene), prøver å gå uten sminke så mye som mulig før vi drar hjem – det vil si, hele tiden! Poenget med bildet, her kan dere se hvordan extensionene har holdt seg. Ser helt OK ut, ikke kjempebra, men greit med tanke på hvordan de har blitt behandlet av meg de siste månedene. . . Så kan konkludere med at det er et trygt kjøp for dere! 

57 kommentarer
    1. Du er så fin uten sminke. Du trenger ikke bruke smink så ofte, er ikke vondt ment. Men når man er naturlig pen så burde du jo vise det uten og dekke over det med masse sminke :))

    2. Men hvorfor tegner du på bryna dine hele tiden? Det har jeg alltid lurt på.. Har du barbert bryna dine egentlig?

    3. Haha ja d va et LITT anna ansikt 😛
      imponert av at du faktisk tørr å vise dæ sånn 😛 trudde ikje du ville vise leseran kordan du egentli e :p

    4. Godt å se at du ser ut som et gjennomsnittlig menneske under all den sminken 🙂 Hadde du vært pen uten sminke å, hadde jeg vært kjempe sjalu! 😛

    5. hei!
      Håper det ordner seg med håret ditt 🙂
      Vill forresten bare si at det er noen som har laget denne bloggen: http://sophieelisegirl.blogg.no/
      Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg vil at du skal vite at det kan bli skrevet ting som ikke er sant. (tror ikke det er du som har den bloggen også)
      Lykke til 😀

    6. Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥

    7. Hei Sophie, jeg spør igjen!:-) Jeg bare elsker hårfargen du har nå, hvordan mørk blond farge er d du bruker? Og hvordan striper du det, bruker du hette eller alluminiumsfolie osv? digger bloggen din <3 Hadde vært fint om du kunne svare

    8. “Nå til skolestart kan det jo være godt med “nytt” hår siden man skal ta klassebilde og alt, skilt tenker i alle fall jeg! Man vil jo helst føle seg skikkelig fin første skoledag, og mange av dere har kanskje fått lønn fra sommerjobb? Da er det bare å kjøpe! Håret jeg bruker kan dere kjøpe HER , jeg har akkurat nå farge 613/12 og om dere vil ha clip on hestehale som er perfekt til for eksempel gym kan det kjøpes HER ♥”
      HVA FAEN?! Ikke alle går å kjøper seg hår i butikken når de begynner på skolen igjen, de har nemlig sitt eget! Du vet, det som sitter på hodet ditt som du fikk av mammaen og pappaen din?
      Ikke alle er som deg og må betale masse penger og kjøpe noe så naturlig som hår!
      “Oja, nå er det skolestart, må kjøpe meg hår liksom”

    9. Hei:)
      lengee siden jeg har vært innom bloggen din, men måtte bare kommentere for å si hvor utrloig pen du har blitt!
      brunfargen din ser skikkelig bra og naturlig ut, håret ditt kler deg sykt godt, du smminker deg kjempefint(også uten) og du har et utrolig pent smil:)

    10. Da jeg var i florida sist år fikk jeg faktiskt GØRNT hår av sola haha, det var serriøst en sterk lyse grønn aksom neon farge off..

    11. Kjempepen uten sminke. Huden din ser så fin ut. Hva gjorde du får å bli kvitt urenhetene? Håper du kunne svare, sliter selv med dette

    12. Hvorfor føler du at det er rett og bruke extentions men ikke sminke som er testet på dyr? dobbelmoralsk.

    13. Du er superpen. Du ser litt ut som en mus, son veldig søt og kosete. Unskyld om det hørest frekt ut, for eg meiner det så absolutt ikkje frekt. Du er supersøt, elsker håret ditt <3

    14. Angående det med at du flasser, så burde du ha skrubbet deg før du drog dit. Så du slipper å flasse:)
      Digger bloggen din, du er min favoritt:D<3

    15. Du har på deg litt mascara, men jeg synes du så veldig fin ut uansett. Huden din virker mer frisk og slikt 🙂

    16. Håper du blir flinkere å oppdatere når du kommer tilbake! 🙂 De jentene som gnåler om at du anskaffer deg nytt hår, de aner ikke hva de går glipp av.. En helt annen verden for dem, Haters gonna hate, dessverre. Stå på videre, og god sommer!

    17. Nå som du ikke skal ha de extentionene lenger hadde det vert veldig gøy om du klippet de en del og satt de på. Det hadde vært gøy å se deg med halvlangt hår 😀

    18. Hei fine deg!
      Du er(nesten)den eneste på blogglista jeg kan lese uten å dø av skam. Du er så omsorgsfull, vakker både med og uten sminke, med og uten extentions, brunt eller blondt hår spiller ingen rolle! Håper du tror på meg når jeg sier det.
      Jeg har vel egentlig aldri kommentert på bloggen din før. Men jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du skriver om rundt tanker, følelser og søvnproblemer at jeg blir skremt.
      Men uansett! Jeg har jo fått med meg at du er blitt vegetarianer. Det kan jo ikke bli bedre enn det? Du har vært med på å gi meg mer motivasjon til og slutte å spise kjøtt og fugl. Men det jeg lurer på er om du spiser animalske produkter? Altså ting som inneholder mysepuler, gelatin osv, osv? Hvis du holder deg unna det, kunne vært så utrolig skjønn å laget en liste(hvis du har en ca. oversikt)om hva slags godteri, potetgul og pålegg som er fri for animalske ingredienser.
      Keep up!

    19. Hahaha “nytt hår til skole start”?! haha!
      Jeg har ekte hår jeg 🙂 Hvorfor “bruker” ikke du ditt?

    20. Selger JUSTIN BIEBER billetter på blogge min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no
      selger JUSTIN BIEBER billetter på bloggen min:-)
      marteesoldal.blogg.no

    21. Synes du er veldig pen med lite/ingen sminke.
      har du forresten vurdert å tattovert øyenbrynene dine siden du sminker dem til daglig?:)
      Ha en fin kveld, og velkommen hjem i dag:)

    22. Ja, alle trenger nytt hår til skolestart! Man vil jo være fin, så da er det viktig å kjøpe seg nytt hår.
      DUMMESTE jeg har hørt. Bare fordi du ikke liker ditt eget hår, oppfordrer du leserne til å kjøpe seg hår for å være fin til skolestart? Trodde ikke samarbeidet ditt med luxushair var viktigere enn moral.
      Skriv heller et innlegg om hvordan extensions blir laget.

    23. Her er ett eksempel på spam du burde få godkjent kommentarer å IKKE godkjent denne:
      Martine Malme ♥
      15.08.2012, 23:09
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥
      Sophie Elise ruler♥♥♥

    24. hei! Du er så utrooolig fin uten sminke, Sophie. Du trenger virkelig ikke sminke. Men du er jo selfølgelig fin med sminke å da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg