she’s the best!

I min kjedsomhet her alene i leiligheten har jeg sett på masse bilder av Miley Cyrus med sitt nye hår, og jeg som er en stor fan kan med hånden på hjertet si at jeg synes det er dødskult at hun tør å gjøre som hun vil! Vet at mange kommer med frekke kommentarer, men betyr det noe hva noen andre enn hun synes? Håret sitter på hennes hode, betyr det noe da? Jeg synes enda hun er en veldig talentfull artist, håret gjør jo ingen forskjell. Dessuten har hun hatt lyst til å gjøre dette siden hun var 15, why not – som man populært sier, YOLO!

Så ja, go Miley! Elsker at det finnes kjendiser som henne som gjør som dem vil, hun er samfunnsengajsert både for mennesker og dyr, en utrolig flink sanger og låtskriver, er i et stabilt forhold, fester og lever livet som ungdommer bør gjøre (om det er det de liker, seff). Forbildet mitt! Hva synes dere, da?

 

199 kommentarer
    1. du har mye å lære av henne.. men du er vel ikke opptatt av mye annet enn å vise musa og puppene dine. hoooree! 🙂

    2. synes ikke det var så fint selv, men som du sier er det om hun liker det som teller.. bra for henne:)

    3. DU MÅ HA VERDENES DÅRLIGSTE FORELDRE! DE GIR RETT OG SLETT FAEN I DEG! IKKE RART MOREN DIN LIGGER MED ANDRE MENN I HARSTAD. Uff..

    4. Jeg digger det!! Har også hørt rykter om at hun donerte håret sitt til kreftsaken, det står det respekt av!

    5. wow overrasket over at du ikke viser musa og rompa de som på alle andre innlegg.. hehe.. men foradring fryder :)) forresten, håper du vasker bhen du bruker hele tiden.. lol

    6. Det er tøft gjort av henne, men personlig syns jeg det ikke ble noe fint 🙂 Hun hadde jo verdens fineste hår!
      Men samtidlig er det jo opp til henne og hva hun er komfortabel meg

    7. Syns ikke hun kledde det egentlig, men det er jævlig rått gjort av henne og for ikke å glemme godhjertet hvis hun donerte det til kreftsaken. Og det er jo hva hun syns som teller, så det er jo det viktigste ! 🙂

    8. jeg syntes miley kler det meste, jeg er STOR fan av henne. Men selv syntes jeg at hun kler lang/mellomlangt myyye bedre.. Menmen, det er hennes hår på hennes hode så ingen får vel egentlig gjort noe med det :p

    9. SYNES DET ER PÅ TIDE MED FLERE MUSE OG ROMPE BILDER.. ER JO NOEN TIMER SIDEN DU POSTET NOEN SIST. HALLOOO REKOOOORD. SLENG INN FLERE, HORE!

    10. Hun gjorde det jo for å donere penger til en kreftforening om jeg ikke tar feil :), personlig syns jeg ikke hun kledde det, men det går til en bra sak så: <3 miley <3

    11. Fatter ikke at dere klarer og orker å være negative, haters. Hva har Sophie gjort dere? Hun er jo bare en uskyldig norsk jente:)
      PS. Ante ikke at Miley hadde klipt seg, dødskult!

    12. Jeg synes det var dritfett, jeg! Skjønner ikke hvorfor så jævlig mange skal bry seg. . . Talentet hennes sitter ikke i håret liksom 😎

    13. Forbildet mitt også <3 hun gå håret hennes til kreft.....husker ikke hva resten heter på norsk
      Elsker henne og kjekke kjæresten hennes

    14. heelt enig med deg. hun er også mitt forbildet. elsker personligheten hennes og hun er også mitt forbildet. syns det var utrolig kult av henne å klippe håret og gjøre så store forandringer plutselig. but i love it ♥

    15. kult hår, DU MÅ HA VERDENES DÅRLIGSTE FORELDRE! DE GIR RETT OG SLETT FAEN I DEG! IKKE RART MOREN DIN LIGGER MED ANDRE MENN I HARSTAD. Uff.. så noen som skrev det stakkas sophie de som skriver det må ha et dårlig liv og mobber andre og er idioter håper det ikke går inpå deg sophie , de er ikke rett digger deg<3

    16. Alt kler den smukke!
      Det oser respekt av henne at hun klipte av seg håret og ga det til et veldedeighetsformål for kreft! Skulle definitivt vært flere som henne her på jorda 🙂

    17. Forbilde mitt også!!!! helt klart men synes hun skulle ha hatt så langt hår hun hadde og fått platinablondt med langt hår istedet for kort egentlig… DERE LIGNER PÅ HVERANDRE VIS DU IKKE HADDE BRUKT EXTENSIONS :DD <33333333333333333

    18. Synes håret hennes ble kjempestygt, men synes hun fortsatt er KJEMPE talentfull og digger henne! Hun er seg selv og tørr å gjøre som hun vil, det er veldig bra! Sangene hennes er også bra.

    19. Hahhahaha, her er det noen små drittunger som ikke har no bedre å gjøre enn å kommentere stygt anonymt… Om du er tøff nok til å skrive ”vis kroppen litt mer’a, jævla hore” så burde du FAEN MEG VÆRE TØFF NOK TIL Å KOMMENTERE NAVN OGSÅ !!! Om hu vil vise så mye av kroppen sin, så er det sikkert grunn til det. Enten så syns hu det er morsomt og se folk KLIKKE helt i vinkel i kommentar feltet, eller så er hu fornøyd med kroppen sin !!! Om du ikke tåler at hu legger ut bilde av seg i bikini, så hvorfor er du i det hele tatt på bloggen hennes ? Og hvorfor syns dere at hu er tragisk når hu ser opp til en kjendis ? Når Miley klipper håret for å donere det til kreft barn (eller hva det nå var), og dere blir sure for at Sophie ser opp til det, så har dere faen ikke et godt hjerte!
      – Sara Lima <3

    20. Tror nok du blir enda mere fan om jeg forteller deg at ho donerte håret til veldedighet 🙂
      Har i hvert fall hørt ryker om det , hun eier !

    21. Syns det var kjempe stili! Hun kledde langt/halv langt hår bedre, men det er hennes hår så det er det hun som bestemer, om hun vil ha det langt eller ikke. Elsker henne både for musikken, stilen og ja alt! Syns det var kjempe fint gjort av henne å donere bort håret til kreftsyke barn!<3

    22. Synes ikke håret kledde henne så godt. Likte mye bedre hennes lange brune hår, men digger henne likevel, digger deg å sophie!

    23. Hei 😀 Skulle bare si at hvis du føler du ikke får noe særlig farge, så er det fordi (jeg har ihvertfall hørt dette av mange) at man mister brunfarge i klorvann! Blææ. Anyways, digger både deg og Miley! <3

    24. Jeg synes ikke håret er så alt for fint, MEN det at hun donerte det til kreftsaken ble jeg virkelig glad for! Hun har all min respekt ihvertfall 🙂 appropo(?) respekt.. jeg må si du mistet min respekt når du postet bildene av “skillet” ditt (eller kroppen da) i et innlegg du postet for litt siden.. du bryr deg virkelig om leserene dine og om dyr men som sagt så mistet du ganske mye respekt..

    25. Synes hun kledde det utrolig godt! Hun så på en måte mye eldre ut, og får vekk det “Disney channel image” sitt litt sånn at andre ser på henne litt mer seriøst enn bare Hannah Montana. 🙂 Haha, hun burde gjort det for leenge siden!

    26. Hun kledde bedre det litt lengere håret hun hadde. Men, hun er pen uansett. Mitt største forbilde! Har fulgt henne hele veien, alt av prosjekter om henne, osv. Men vennene mine er ikke like begeistret over henne da.. >:(

    27. Er heelt enig med deg Sara Lima, Hva har Sophie gjordt? Hvis du ikke har noe bra å si, kan du bare holde kjeft!
      liker du ikke Sophie elise sin blogg, Trykk på krysset i høyre hjørne, så er sophie borte…
      Er desverre små folk i verden som ikke kan noe om nettvett!
      Synes det var søtt av miley å gjøre det! 🙂
      Ps: Digger bloggen din!<3

    28. Så utrolig drøyt av den anonyme som skreiv det om foreldrene dine, det er jo noe av det mest sårende man kan si til en person! Herregud å hjerteløse folk er! Blir helt sjokka.

    29. syntes synd på alle dere haters som raker ned på sophie… leit at dere ikke har noe bedre og gjøre enn og sitte inne og klage på alt hun gjør og stalke henne.. men om innlegget, jeg tror ikke noen kunne kledd det bedre enn hun! også gikk håret til en veldig bra sak 🙂

    30. ikke bry deg om alle de slemme kommentarene du får gi faen i de .. de er bare sjalue på deg <333 jeg personlig synns det var ganske fint hun kledde det xD og husk alle er forskjellige så bare ikke bry deg om hva alle de derrane haters skriver til deg <333 fin blogg !<3

    31. Jeg er nå 16 år og har vært fan av miley siden 2006! Jeg var på konsert med hu i 2010 og det var min livs beste dag! Jeg kan sverge på at den dama der, hu er verdens beste til å synge! Ikke bare kan hu synge men hu har ett hjerte også. Hun bryr seg så utrolig mye om sine fans og hun er et så godt forbilde! Ja hun drakk, røykte og gjorde det og det, MEN vi er ingen perfekte! Selv om hu forandret frisyre vil ikke det si at jeg stopper å digge hu. Hu velger selv hva hun vil gjøre med både håret og resten av kroppen sin.. Å hvis det betyr at hun vil forandre frisyre så gjør hun vel det. Haters gonna hate, right? Bare hun selv føler seg fin og komfertabel er det alt som teller! Miley har skrivd på twitter profilen sin at hun aldri har følt seg bedre og finere å det varmer. Hun donerte til og med håret hun klipte til en kreft forening, og det sier mye! Måtte bare få ut meningene mine her;)hihi. Miley er en rå dame som tørr ihvertfall å være litt annerledes og skille seg ut og det står i respekt til! jeg elsker miley, rett å slett og kunne ikke vært en stoltere fan 🙂

    32. Miley Curus minner meg sånn om deg! Jeg personlig elsker henne så mye at jeg klikker helt vinkel hvis noen sier navnet hennes. Du har noen av trekkene til Miley, dere er begge veldig ÆRLIGE og hovedpersonen i deres eget liv. Hvordan hadde det vært hvis alle hadde tenkt på hvordan folk kommer til å syntes om ditt og datt? Hun donerte jo håret til en god sak og det vokser jo ut igjen. Åh, Miley er definisjon på perfekt.

    33. Skjønner ikke at du IKKE er ute på kvelden når du først er i syden.. Da jeg var i syden var det nesten slm at jeg t.o.m sove ute

    34. Digger miley og det hun gjorde, men synes ikke det var spessielt fint.
      ps. Må bare si at det finnes utrolige mange ufordragelige mennesker i Norge. Slett de stygge kommentarene du får! Jeg personlig har aldri lest gjennom kommentarene dine som du har skrevet innlegg om! Får vondt av å lese dette! Stå på! 😉

    35. At hun gjorde det for kreftsaken syntes jeg var kjempefint gjort av henne! Er ikke mange som ville gjort det, pluss at hun ble superkul på håret! ELSKER at hun er seg selv og har sin egen stil!

    36. ka i helvette e det som skjer her,da?! sophie skriver et inlegg om kor mykje ho digga miley fordi ho gjer som ho vil og står får det ho vil, osv. og dokke klikka på ho fordi ho legger ut bilder av seg selv lettkledd, herregud folkens.. ho e på ferie, og folk forventa at ho skal blogge?ho har en PERFEKT kropp, og ho e fornøgd la ho vere det, la ho vere sjølvsikker.. dokke e bare så jævla sjalue alle sammen! dokke burde skamme dokke.. tenkte dokke i det heile tatt over før dokke skrive?!??!? herreguud, eg e så flau på dokkas vegne! og eg trur sophie har verdensbeste foreldre og det og skrive at mora ligge med andre menn!?!? grow up!!!! sophie e akkurat som alle andre, ho har følelsa og ho kan bli lei seg, så folk! HOLD KJÆFT og la sophie leve livet 🙂 uki?

    37. BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂
      BESØKE BLOGGEN MIN? TAKK 🙂

    38. Synes det var bra gjort av Miley, respekt!!! Hun er snill som virkelig tørr og donere håret sitt:)
      Hvorfor i helvete sier folk at haters er så sjalu på Sophie? Man mener det man skriver uansett om det er negativt eller positivt. Sophie er jeg absolutt ikke sjalu på. Hun har forandra seg noe helt sykt fra i fjor.. I fjor var hun en mye bedre person som brydde seg om leserene sine.. Hun var ikke så fjortis da heller.
      Hva skal det bli av deg Sophie? Du vet vel at 10-13 åringer leser bloggen din ja? Så hvorfor bruker du tiden til og legge ut bilder av kroppen din når puppene og musa vises godt? Slutt og klag på at du flasser. Bruk solkrem som de andre har sagt. Du hører jo ikke på leserene dine en gang…

    39. Synes hun liknet på Draco Malfoy i Harry Potter. Selvsagt er det tøft av henne å gjøre det, siden hun hadde så nydelig og fint hår,men synes hun kunne ha beholdt brunfargen.

    40. Jeg har ikke sagt noe frekt, men jeg personlig syns ikke det var noe fint . Men syns det er rått at hun gjør som hun vil. Så har jeg lest tweetene hennes, å hun virker veldig fornøyd 🙂 å det er jo bra : )

    41. Du e forbilde mitt sophie! Du e sje redd for å ver deg sjøl ellår sei meiningene dine og e sje redd for å skilla deg ut samtidig som du virke som ei sykt snill og omsorgsfull jenta! All respekt te deg.

    42. Hun donerte til og med håret til et eller annet kreft forbund. Hun er så råå! Minner meg litt om deg… vet ikke hvorfor. 😀

    43. Oh my GOD for noen kommentarer… Blir så sjokkert av at folk kan gå så langt som å rakke ned på foreldre for å såre en person. Men regner med en så I.D.I.O.T.I.S.K kommentar ikke går inn på en såpass oppegående person som deg, Sophie 😉 og forresten så har du en STRØKEN kropp, derav all grunn til å vise den fram. You go girl

    44. Ahh, elsker Miley. Hun har vært forbildet mitt siden jeg var 8! Hun er bare så fantastisk som gjør slike ting. Og det beste av alt, hun gav alle pengene som håret var vært til en kreftforening. Hun er bare herlig, lever livet sitt samtidig hun begrenser hva hun kan gjøre også. Har ikke noe annet enn bra ord for den jenta. Bare elsk♥♥♥

    45. Synes det finest hvordan hun hadde håret på bilde 2, på bilde 1 ser det kun stygt ut. Men jeg synes hun passer bedre mørkere hår 🙂

    46. Hvorfor skrev du ingenting om at hun donerte håret sitt til kreftsyke barn? 🙂 Det var derfor hun klippet av seg håret 🙂

    47. Du er så jærvlig stygg Sophie! Ingen gutter liker en jente som er så usikker at hun ikke kan legge ut e bilde av seg selv uten to tonn med sminke i tryne! ævla hore!

    48. Etter min mening kledde hun det gamle håret bedre, det hun har nå så grufult ut – hun passer hverken blondt eller kort hår – men det er jo fint hun donerte vekk håret sitt til kreftsaken da 🙂

    49. Hun så mye mer voksen og rocka ut med frisyren! Digger den, er jo mest vant til å se henne med lang, brunt hår, så tipper det er derfor mange synes dette ikke var så pent. Jeg synes frisyren var dritkul, og det er bra med forandring av og til!

    50. For å være erlig, så liker jeg ikke slikt hår. Synes hun var mye finere før, kjenner henne nesten ikke igjen. Men jeg mener ikke å rakke ned på henne eller noe slikt. Jeg synes hun er flink til å synge og det er bra at hun tør å gjøre som hun vil. Men det der er bare ikke min smak 😉

    51. Miley er forbildet mitt også, hun er så herlig!! Elsker at hun tørr å gjøre noe nytt, og at hun ikke bryr seg om hva andre sier! Hun kler det nye håret veldig godt syntes jeg!!<3

    52. Jeg digger også miley, men hun hadde ikke så langt hår, det vare bare falsk hår, det ekte håret hennes er hvor hun spiller filmen LOL, men utrolig modig gjort av henne! likte det, men hun kledde litt lengere hår mest!

    53. Ja, hvis hun virkelig er din forbilde og du ser opp til henne, og mest fordi hun klippa bort det nydelige håret sitt, for så kort, hvorfor tørr ikke du da, vise ditt hår? redd for andre mennesker? Miley tør ihvertfall…
      YOLO! >:(

    54. syns det var utrolig kult jeg, og at hun tør å gjøre som hun vil! 🙂 Hun selgte også håret sitt, å ga pengene til noe som trengte dem! Så sniillt. Var i hvertfall noe som sa det!

    55. Digger Miley uansett hva! Verdens beste artist!
      Hun gir jo håret som hun klipte av til en kreftsak, kjempebra gjort av henne! Forbildet mitt også!

    56. Synes at hun er “tøff” som gjør det, men synes rett og slett ikke frisyren eller fargen passet til henne. Får ansiktet hennes til å se enda rundere ut, og fargen kledde henne ikke. Kanskje hvis hun hadde en annen hårfarge, da kunne jeg kanskje likt den, men synes dette var en stor bom.

    57. Håret til miley er drit kult! Tror du liker det så godt fordi du selv har kort hår, slik at du kan relatere til miley:)

    58. På bilde nr.2 er det fint. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om henne mer. Syns jeg har hørt nok om Miley i det siste.

    59. Jeg synes at hun ser kjempe fin ut eg har alltid elsket henne og hun er utrolig flink artisk og hun er talentfull som du sier<3 Ps elsker når du sier det du mener (;

    60. Kan helt ærlig si hun var mye finere med de lange, naturlige lokkene sine, men hun donerte det bort, så bra for henne. Håper det gror tilbake like langt og fint igjen. 🙂

    61. jeg synes hun egentlig var finere me langt hår..
      Men kort hår var også driiit kult! ♥ ♥
      You only live once

    62. Og hun donerte håret til kreftsaken! Stor respekt til henne, selv om jeg ikke er fan fortjener hun all respekt.

    63. HAHAHA! Herregud…
      Hun fikk seg en ny hårfrisyre, alle får jo det en gang i blandt. Du skriver det som om hun har blitt en prest ellerno og skillt seg virkelig ut. For guds skyld, HVOR mangen klipper ikke håret sitt?!
      slutt å lage en big deal ut av hverdagslige ting -.-‘

    64. Jeg digger henne,hun er et av mine forbilder<3 Hun tørr og være seg selv og som du sa håret hennes forandrer ikke musikken eller talentet hennes.
      Miley cyrus forever!<3

    65. Ho er digg, og du er digg 😀 Sånn er det bare 😛
      Dere er jo like på to ulike måter da, visst du skjønner… litt dårlig forklart men jaja.. Digger både deg og Miley 😀

    66. hallo, folkens! kan dere slutte å skrive stygge kommentsrer til sophie? hvis hun vil vise musa, puppene og rumpa (som dere sier) så må hun få lov til det. skjønner dere ikke at hun kan bli lei seg? også var det ei som skrev at moren ligger med folk i harstad, hva faen vet dere om det!???? skjerp dere.!

    67. Det er veldig tøft av henne, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på at det ikke er så altfor lenge til bryllupet (tror jeg?).
      Hun hadde sett mer ut som en naturlig vakker, klassisk brud med sin tidligere frisyre – og også sett mer ut som seg selv.
      Men tøft gjort!

    68. Jeg har lest at hun klipte seg for å gi håret sitt til barn som har mistet håret etter selvgift pga kreft.. Men jeg vet ikke om det r sant, i så fall er det dødskult!!

    69. e syns det blei utrolig kult og det kledde henne, det spiller ingen rolle hva andre sier ,det beste er at hun blei fornøyd og digger frisyren . jeg har vært en stor fan av miley siden jeg var 8-9 år og jeg er det forsatt 🙂 jeg har hatt en fanblogg før om henne ,men jeg slettet bloggen da jeg skulle ha en blogg om meg 🙂 jeg håper og ønsker at du vil kommentere tilbake ,får blir jeg veldig glad 🙂 <3

    70. eg og hører mye på henne, god artist! men hun er iallefall ikkje mitt forbilde lengre!! hun er blitt til et dophue som har mistet total kontrollen!!… ho var veldig søt og snill når hun begynte på disney, men nå er hun langt ute å kjøre!! ingen burde ha henne som forbilde, då er faktisk du Sophie bedre..!!

    71. Dere er vel klar over at de ikke tar i mot bleket hår som donasjon? Det er bare et rykte fansa har funnet på for å syntes det er greit at hun gjorde noe spontant. Hun ville klippe vekk håret, og hun gjorde det. Det er ikke en dypere forklaring på hvorfor.

    72. Du har kanskje ikke lest at hun drikker og tar en god del dop for tideb og begynner å dette ned i fotsporene som britney gjorde før det gikk gale derno, faren har også gått ut å sakt at han er bekymret!! Så hun var mitt forbilde men ikke etter det lenger. Veldig trist at det skjer men med alt presse fra pr og fans blir det litt for mye, å hun i en så ung alder blei populær må virkelig ha tatt på! Men synst kjendiser som gjør slike stunt er drit kult å all respekt til de! men hun kledde det brune håret mye bedre, men med det brune lange bølgete håret blir hun bare sett på som jenta i hannah montana, å vi vet alle at hun gjør alt for å bli det omvendte av da vi ser jo bare på musikken og klærne det :)))

    73. Vel, siden jeg har vært fan av Miley siden.. jeg fant ut at noe het Disney Channel.. så vet jeg ikke helt. Jeg synes hun er tøff,modig og alt det der…men, jeg synes hun burde beholde det brune lange håret.. 🙂

    74. jeg liker ikke det nye håret hennes så veldig godt, men hun kledde litt og jeg syns også at det er bra at hun tørr å gjøre det å om hun liker det så er det det som teller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg