stranden

Hei hei! Vi har vært på stranden siden klokken 11 i morges, så utrolig deilig! Det er en gutt, en, jente, en dame og en mann og vi bruker dagene våre på å løse “gåten” om hvordan den familien fungerer haha. De er så sinnsykt rare, står midt i vannet og snakker i sikkert flere timer, så spiller de kanskje litt med ball i flere timer så snakker de igjen. Og jeg klarer ikke å forstå om gutten og jenta er kjærester eller søsken eller venner!!!!!!!!!!!!!! Gjør meg gal, MÅ finne det ut før vi drar. Ser på dem hele tiden på stranden haha. 

Vet at det er utrolig dårlig vær hjemme nå (wow, sjokk) så jeg får nyte solen og varmen litt ekstra for de som er hjemme..  Jeg har til og med fått meg ferie”kjæreste” på stranden haha, elsker slike ting! Kan i alle fall stirre på han hele dagen. 
Kom i alle fall akkurat tilbake til leiligheten, etter en kjapp dusj er jeg nå ved baren mens jeg blogger – så utrolig tragisk det høres ut, sitter i en bar og blogger haha. . Senere skal jeg shoppe vennegaver, noen som har tips?

Her bor vi!

Dette spiste jeg i dag, bestilte uten kjøtt men det klarte de jo selvfølgelig ikke.

Så jeg måtte plukke ut ALT, haha. Vanskelig!

Little sister

Det er så sinnsykt klart vann, ahh!

 

 

 

 

Daddyycoool

 

Hahaha jeg og søsteren min havnet midt inne i den “banen” hvor de kjører med båter, holdte på å bli påkjørt flere ganegr og kom oss ikke bort.

 

Hahahah vi kjørte en sånn her sak sammen med to svenske gutter vi ikke kjenner på sikkert 10 år.. Og vi var livredde mens de satt og ropte ” fan vad roligt” haha.. Ler meg ihjel av alle disse bildene, er det mulig. Anbefaler alle som kan å prøve slik, det er sinnsykt mye gøyere enn det ser ut som!

HAHAHAHAHHAHAHAH! Beste.

 

Det obligatoriske ” her er bena mine og stranda”-bildet

 

95 kommentarer

Siste innlegg