the terminal

Ligger nå på gardemoen – ja, enda… Sjekker inn om en time, kan ikke gjøre det før klokken fire og batteriet på pcen lever virkelig på det siste som finnes av batterier akkurat nå, så jeg er superstressa! Må skrive fort som et lyn, heldigvis er det min beste egenskap, haha. 

Flyturen hit gikk veldig bra, men for et par år siden var jeg faktisk med i en nesten-flyulykke – det er derfor jeg har flyskrekk! Lang historie kort, det som skjedde var at den ene motoren tok fyr slik at det sto flammer ut av den, jeg satt rett ved vingen så jeg så selvfølgelig alt. Så måtte flyet fly med en motor (det går i ca 20 minutter) tilbake til gardemoen og vente her en stund. Det var ganske skummelt, så gikk heldigvis bra! Men jeg pleier alltid å tenke bare jeg hører en liten lyd i et fly at ” dette er ikke normalt, nå dør vi, dette er slutten, ingen vei tilbake”. Og nå om noen timer skal jeg sitte på fly i 5-6 timer! Wow, ønsk meg lykke til, det kommer ikke til å føles så veldig bra haha..

Vel vel, nå må jeg gå å kjøpe meg smoothie til frokost før vi sjekker inn. Høres i kveld på hotellet ♥

Noen bilder fra reisen

 

67 kommentarer

Siste innlegg