Helloooo greece!

Nå har jeg tatt på meg en hoodie og tights = klar for avreise! Jeg har prøvd den der greia med å reise mens jeg er stivpynta og det burde seriøst vært en straff for kriminelle, for fy søren så ubehagelig det er! Det er ingen jeg skal imponere på flyet uansett (håper jeg), derfor er det ingen bruk for skinnbukse kombinert med jeffrey campbells i dag. 

Har spist taco etterfulgt av jordbær dessert, og skal nå gjøre et tappert forsøk på og lukke kofferten min, det kan bli vanskelig! Men jeg følger den ” heller føre var enn etter-snar” når jeg pakker, vil helst ikke glemme noe. Finnes lite som er surere enn når man har glemt noe og må kjøpe det NYTT når man egentlig har det, om dere skjønner? Jaja, straks kommer snart Amanda, er nemlig hun som skal kjøre hele familien til flyplassen! Vi får heller snakkes der ettersom jeg skal være på gardemoen nesten hele natten, haha. . Er noen timer mellom første og andre fly, derfor ingen grun til å ta inn på hotell. . . I følge pappa, jeg skulle lett gjort det.

Snakkes i varmere strøk eller på gardemoen, ønsk flyredde meg god tur! ♥

Dere vet den følelsen når man først ser bildet på kameraet og tror det er kjempebra, men så legger man det inn på pcen og det er forbanna stygt? Slik følte jeg det i dag, haha! Må uansett gi litt skryt til lillesøsteren min FRIDA som tok bildene, takk for at du gidder! 

Den lille raringen min kommer jeg til å savne mest av alle! Ser dere hun ligner litt på ekornet i Istid? Haha, og litt på Sid! 

 

 

71 kommentarer

Siste innlegg