Viktig at det er rosa

Herlig vær ute i dag, halleluja! Hopper i taket, woho! Nå blir det fjelltur med familien! Neida, virkeligheten er mer slik at jeg sitter inne, er irritert på sola som kommer i øynene, vurderer om jeg skal spise eller powernappe først. Slik er min hverdag, sol eller storm. 

Wow, så lyst håret mitt har blitt! 

Forresten. . .  kan jeg for EN gangs skyld se bra ut på passbilde eller skolefoto?! Herregud kan ikke fatte at jeg legger ut dette, haha. Bollekinn who? Tok det nettopp, ser ut som om spacecakes var min frokost. 

Uansett, grunnen til at jeg skriver dette innlegget er egentlig fordi jeg har en super konkurranse til dere! For litt siden åpnet det en ny butikk på nettet som selger elektronikk og slike ting som er rettet mot jenter. Selv har jeg utrolig søte høytalere og en pcmappe (?) derifra, og kunne godt tenkt meg mye mer som er nyttig nå til skolestart!

Derfor tenkte jeg nå og ha en konkurranse for dere i samarbeid med http://www.stashit.no/ hvor alt dere må gjøre er å like facebooksiden deres HER for å være i trekning av et gavekort på 500 kr. Kommenter også her at dere har gjort det. For de 500 kr så kan dere få mye fra den nettbutikken, det er sykt billig! Lykke til ♥ 

 

 

848 kommentarer

Siste innlegg