You just got punk’d

Det var såå godt å se bestevenninna Amanda igjen ♥ Det var jeg og Anne-Sofie som dro dit på et lite besøk, jeg hadde kjøpt inn en slags pommes frites som var veldig god og så kikket vi litt smått på punk’d mens vi oppdaterte hverandre på gossip. Var faktisk Miley Cyrus som var programleder for punk’d denne gangen, så det var jo ganske gøy for meg å se! Elsker å se hvordan kjendiser er privat.

Jeg fikk også lånt masse kjoler hos henne som jeg skal ta med meg til Hellas, jeg har bestemt meg for å ha en ny kjole hver kveld så da kommer det til å bli masse outfit å vise dere, blir ekstra gøy siden det er kjoler dere ikke har sett før! Hva sier dere til at jeg viser opp kjolene mine i en liten spesial før jeg stikker til varmere strøk? 

Jeg og Amanda! Anne-Sofie ville (som vanlig) ikke være med på bilder. Helt sinnsykt, hun som er så fiiin!

50 kommentarer

Siste innlegg