det beste som finnes

Det var et sinnsykt uvær her for en liten stund siden så internett funker nesten ikke, det lynet og tordnet og jeg fikk jo typisk helt panikk. Så lynet tre ganger og skvetter like mye hver gang! Håper bare det ikke kommer tilbake, selv om det riktignok er litt spennende. . . Men ikke så veldig. Ellers tror jeg nok at jeg aldri noen sinne har vært så sløv som jeg er i dag. Har fått en skikkelig baksmell fordi jeg ikke har slappet av noe de siste dagene, så klarer nesten ikke gå ned trappen engang haha. . Orker nesten ikke svare når noen snakker til meg. Ligger mest bare i sengen, sofaen eller sitter forann pcen. Derfor føles det så utrolig herlig at om en liten uke drar jeg til Hellas med familien! ♥ Fikk vite i morges at pappa har booket fly og hotell, vi drar fra gardemoen den 9. august klokken 06 om morningen.

Ellers har jeg bare tatt et bad og passet litt på meg selv med å kure håret, ansiktsmaske og slike ting. Finnes nok ingenting bedre! Har noen av dere vært i Hellas før, forresten? Vi skal til Kefolania først og så tror jeg vi skal dra litt rundt om kring, er litt usikker. 

104 kommentarer

Siste innlegg