snehvit

I natt kom Lisa til meg og det betyr jo kun en ting – mye tull, null søvn. Vi har så mange rare ideer når vi er overtrøtte at jeg dagen etter sitter med en angst som er vanskelig å beskrive, veldig sånn “herregud, HVORFOR snakket jeg med han, hvorfor gjorde jeg det, hvorfor hvorfor hvorfor..”. Haha, slike ting. Nesten som å ha vært full dagen før.

Mamma, pappa og lillesøsteren min dro til en strand for å grille, men jeg var for morgengretten og fikk streng beskjed om å bli hjemme om ikke humøret mitt ble litt bedre. Jeg er hjemme, så det sier vel seg selv hvor morgengretten jeg har vært i hele dag! Derfor måtte jeg legge meg ute alene for å prøve å få litt farge, det gikk ikke. Nordnorsk sol = nesten ingen sol. Jeg har snart blitt til snehvit! 

Var uglybetty så måtte kutte av ved hodet. Er jo kroppen de fleste vil se på / kritisere uansett. 

Nå må jeg finne på syke metoder for å holde meg våken. . Rosa nettshopping på nelly og kino senere i kveld. 

 

123 kommentarer
    1. Samme med meg og tanta mi som er under ett år eldre enn meg! Første natt sammen, og vi sovner ikke fort for å si det sånn! Eller any natt!
      Huff. Morgengrettenhet er dumt, men er det mye selv! Greit å roe seg ned hjemme!
      Ser ut til at det er fint vær der da 😀

    2. Du har jo en perfekt kropp! De kritiserer jo bare fordi de er misunnelig.. Guud så tragisk noen er.
      Du er nydelig Sophie<3

    3. Herregud.. du har ikke lyst til å vise deg i bikini på stranda, men å legge ut disse bildene for 30000, DET kan du??

    4. du kan laste ned draw something appen og spille mot meg! jeg heter mariiberg der
      det hadde vært sykt gøy om du hadde gjort det
      klem<3

    5. Hva har skjedd med puppene dine? Sist gang du la ut bikini bilder av deg selv, hadde du normale. Funnet en skikkelig push up bikini nå eller? 😛

    6. Hvor i alle dager er Amanda? Du har jo ikke skrevet om hun på lenge! Hun har ikke vært på bilder heller. Du skrev ikke om hun i innlegget “Kjærlighet”, der du skrev om alle de gode vennene/bestevennene dine. Hun var heller ikke på festen i sist innlegg. Kan du si oss hvor hun er i verden? Er dere ikke venner lengre?
      Elsker deg mer enn noen andre bloggere,Sophie ;*

    7. Så flott du er! Jeg kommenterer aldri, men synes du fortjener ros fordi du tør å være slik du selv vil. Haters gonna hate, men de har i alle fall en mening om deg 😉 Du er FIN

    8. kan ikke du legge ut flere bilder av deg uten sminke? du er jo så nydelig uten sminke!du trenger jo ikke all den sminken 🙂 og når du smiler med tennene er du jo så søt!

    9. Virkelig synd at du har tenkt til å endre på kroppen med operasjoner. Jeg vil si kroppen er perfekt og det er inkludert puppene!

    10. Grete: Hvorfor spør Sophie? Hvis du bryr deg så mye om Amanda vet du vel at bloggen hennes er amandahg.blogg.no.. Sjekk selv.

    11. kan du ikke legge ut flere bilder av deg der du er naturlig? altså, uten extensions og sminke? du er jo nydelig jente!

    12. Du har virkelig drømmekroppen! Du burde være så fornøyd! Du er feilfri, virkelig. Håper du tar til deg alle kommentarene over her fordi kroppen din er så fin. Og som du vet så kritiserer folk bare fordi de er sjalu:) så VÆR FORNØYD! du er så vakker

    13. Nicki Minaj rumpe?! da har du faen meg ikke fått med deg noe, det dere er langt ifra NM.Og den ser bare stor ut fordi hun står på tærne med ene foten og vrir ryggraden, fin vinkel på kameraet er en +. Alle vet jo at hun har en liten svampebob-firkant rumpe! Hahaha 🙂

    14. kan du ikke legge ut bilder med en vanli bikini? puppene dine ser for store ut i den push-up bhen.. mye bedre med en mer naturlig størrelse

    15. Morsomt at folk bruker tid av sitt eget liv til å kritisere andre sitt! Du har nydelig kropp Sophie! Det at de kritiserer deg betyr bare at de bruker mye mer tid enn nødvendig på å tenke på deg og prøve å finne feil.. Tragisk! stå på Sophie, du er ett av forbildene mine <3
      btw Sophie, hør på Swagger Jagger av Cher LLoyd og tenk på haterene 😉

    16. fyyfaen til deilig kropp du har sophie! perfekt spørr du meg. de som kritiserer er bare misunnelige, ekke kødd engang 🙂 du er den bloggeren jeg digger mest av alle :))

    17. UTFORDRING TIL DEG! LEGG UT BILDE AV DEG I TREKANT BIKINI, DA BEVISER DU EN GANG FOR ALLE AT DU HAR EKTE STORE PUPPER OG IKKE SMÅ. Men hvis du ikke tar utfordringen, tror jeg desverre at du bruker 3 BHer.

    18. flot kropp, men tænkte fuck, nu vile folk bare gå i bannans .. hæhæ, men til dem der ikke tror det er sophies pupper eller hun bruker 3 bh’er, så handler det hele om hendes stropper der går bag nakken og derfor slår pupperne mere sammen og danner den fine kavalergang.. amatøre altså 😉

    19. hahahah er så jævlig gøy å se på dere som blir så sjalue på sophie for at hun HAR store pupper!

    20. æææ,for en kropp!!! lyst å bytte med meg?:D misunnelig til 1000 atm..:( du er favorittbloggeren min,elsker personligheta di(dvs slik du framstår:p )og bloggen din sykt!:-*

    21. Herregud hva er det med dere? er mange som har myyyye mere sexy kropper enn Sophie! har dere aldri sett en spinkel kropp med store pupper før?? jeg må bare seriøst le ass:P

    22. ååå,du har helt fantastisk fin kropp! det må du vite! skjønner virkerlig ikke hvordan noen klarer å kritisere kroppen din og deg,eller hvordan du kan være usikker på degselv!
      du er så utrolig pen! er dødsmisunnelig, du er så utrolig heldig, hadde gjort hva som helst for å være like heldig! ikke bry deg om drittslenging, det kommer av misunnelse, folk som ikke tåler at andre har fint utseendet, at andre kanskje ser bedre ut enn de selv! 😉
      Angelica? jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt, hva var egentlig poenget med den kommentaren? folk syntes forskjellig, blir helt kvalm av folk som slenger dritt bare for å trekke ned andre! spar deg.

    23. fyfaen for en kropp!
      kan du legge ut video eller skrive innlegg om hvordan du trener rompa di?:D

    24. Skjønner ikke at du vil ikke vise deg selv i bikini? du legger jo ut slike bilder ofte selv..
      Det er ikke rart at ungdommen idag har et så utrrolig dårlig selvbilde..
      Ikke ta dette som ktitikk, bare syns det var ulogisk. Liker deg og bloggen:)

    25. Wow, sprettrumpe! Altså positivt! Nydelig kropp, håper du er fornøyd med den 🙂 Og jeg lurer, for å få den rumpa, har du trent mye og hvilke øvelser da?

    26. wæææ, begynne å grine, vett isje om NÅGEN på denne jord, så har ein kropp som deg. Du e nydeliiiiig! 🙂

    27. du er så sykt fin Sophie! Rumpa, puppene, magen, lårene – alt ved kroppen din er fint! Misunner deg så sykt mye!
      “when people hate on you, it’s because you’ve got something that they want”

    28. Du har en killer kropp. Mener ikke å kritisere, men du bruker mye mer sminke enn du trenger. Du er naturlig pen, why hide it?

    29. Hahahaha hun tørr ikke å vise seg i bikinitopp, fordi hun har ikke så store pupper uten push 🙂 Hun bruker alltid den skitne bhen der (pluss sikkert mer under). Kvalmt.

    30. Jeg er sjelden den som kommenterer, og jeg finner meg i de fleste bildene du legger ut av deg selv. Det er jo ditt valg, og når man har en bra kropp, ser jeg ikke noe feil i det. Hele sommeren har facebook-veggen min blitt spammet av 13-åringer i bikini uansett…
      Men når du skal legge ut bilder av deg selv, og si at folk kritiserer kroppen din, at du ikke er fornøyd osv, så blir jeg provosert! Du har en kropp folk ville drept for, selv om du hadde hatt 65AA i BH-størrelse! Så jeg spør deg, hvorfor ødelegger du den herlige kroppen din ved å ta på deg to BH’er med ekstra push-up, og drar opp stroppene for å få max effekt? Det er rett og slett ikke fint. Jeg ble skremt da jeg så det siste av deg.
      Jeg er sikker på at du er en smart og talentfull jente, som kan bli det du vil her i livet. Men når jeg ser jenta på de bildene, ser jeg kun en jente med fremtid som hjernedød glamourmodell. Drit i at leserne vil se deg i bikini og XXXL-BH… Skriv om det du vil, og vis fram den stilen du selv liker, ikke den som gir deg flest lesere! Men om du liker å bli sett på som den falske barbie-jenta som alltid må lage kløft og duckface på bilder, er det ditt valg.
      Men husk at du er en nydelig jente, og man komme langt med et smil og ærlighet!

    31. Du er en falsk jente !
      Herregud!
      Vanligvis hadde jeg ikke kommentert så stygt !!
      Men nå må jeg nesten !
      Det der er bare jevla stygt sophie !
      Du kunne laget en blogg der hvor du ikke bare brydde deg om kroppen din !
      Den er jo ikke såå fin, selv om mange sier det !
      Du er Falsk med stor F !
      Du er en god blogger men det hadde vært finere hvis du ikke la ut sånne rompe og puppe bilder !
      Du er pen, men kroppen din blir vell litt mye !
      Du burde vært stolt av deg selv, ikke rompa di og puppene dine, fjeset som har fullt av sminke og kroppen, du burde være deg selv.
      Men hvis det der er deg selv sånn her, så…
      Stakkars deg om noen år, i fremtiden…
      PUPPER OG ROMPE ER IKKE ALT !

    32. Omg, er jo ikke noe spesielt fin ræv da alle kan få sånn på et bilde ved å bare skyte den ut sånn som deg!!

    33. ikke for å hate.. men syns du virkelig det er kos å få kommentarer om puppene dine og hvor fine og store de er, når det er åpenbart at de ikke er store i det hele tatt. sett i betraktning til resten av kroppen din er det nesten umulig for en jente som deg å produsere så mye melkekjertler. itillegg hvis man zoomer litt på bildet, vil man kunne se masse papir både inni og utenfor bikinitoppen. sikkert mye annet rart oppi der og. prøv å snakk med noen om det du.. tror ikke du har det så altfor bra med deg selv

    34. kke for å hate.. men syns du virkelig det er kos å få kommentarer om puppene dine og hvor fine og store de er, når det er åpenbart at de ikke er store i det hele tatt. sett i betraktning til resten av kroppen din er det nesten umulig for en jente som deg å produsere så mye melkekjertler. itillegg hvis man zoomer litt på bildet, vil man kunne se masse papir både inni og utenfor bikinitoppen. sikkert mye annet rart oppi der og. prøv å snakk med noen om det du.. tror ikke du har det så altfor bra med deg selv

    35. ikke for å hate.. men syns du virkelig det er kos å få kommentarer om puppene dine og hvor fine og store de er, når det er åpenbart at de ikke er store i det hele tatt. sett i betraktning til resten av kroppen din er det nesten umulig for en jente som deg å produsere så mye melkekjertler. itillegg hvis man zoomer litt på bildet, vil man kunne se masse papir både inni og utenfor bikinitoppen. sikkert mye annet rart oppi der og. prøv å snakk med noen om det du.. tror ikke du har det så altfor bra med deg selv

    36. Digger deg for at du driter i hva folk sier om din kropp! Du har virkelig en flott kropp og bør være stolt av den! Andre er bare sjalu så det koker 🙂

    37. Kødder dere med meg? ærlig? hva er gjennomsnittsalderen på de som kommenterer her? 12? For det er slik det virker.
      Dere kan faktisk mene akkurat HVA dere vil om denne kroppen, men hvorfor skrive det? det er tydelig at dere ikke har noe til overs for sophie, så hvorfor leser dere bloggen da?
      Jeg er så utrolig lei av å lese i kommentarfeltene til toppbloggerne. det er ikke rart mange av de slutter, så fæle og umodne som dere er. eneste grunnen til at folk kommenterer stygt, er på grunn av dårlig selvbilde og en trang til å rakke ned på andre.
      Hvis hun hadde gått forbi dere på gata, hadde dere sagt det samme da? Dere tror at dere er så JÆVLIG tøffe som gjemmer dere bak en dataskjerm, fordi dere da unngår konfrontasjoner. Jeg blir ærlig talt flau på alle tenåringers vegne. selv er jeg 17 år og har garantert like dårlig selvtillit som resten av gjengen i dette kommentarfeltet, men det gir da ikke meg retten til å slenge dritt om noen andres kropp?
      helt ærlig.. jeg kommenterer aldri på blogger, men nå må jeg bare. sophie, jeg hadde forstått deg godt dersom du hadde slutta å blogge. blogger som din er bevis nummer én på hvor utrolig lite hjerneceller andre mennesker kan ha. dette er bare kvalmt.
      sophie legger nok ut disse bildene basert på dårlig selvtillit, og det er HELT greit. selvfølgelig gjør hun det, når hun vet at det er så mange som leser. helst vil hun jo ha positive kommentarer, og det er det hun BURDE få. ærlig talt, hvis hun har to bh’er på eller papir i bikinitoppen: LA HENNE. Ikke kom her å si at ingen av dere gjør noen små triks for å skape en illusjon. Ved å bruke sminke, gå med høye heler, high-waistbukser og hold-instrømpebukser gjør dere akkurat det samme. retter på dere selv for en bedre selvfølelse.
      dere burde skamme dere, hele gjengen. gå og plag noen andre.

    38. Får ikke de fleste sånn rumpe når man står i en sånn unaturlig positur?? Får vondt av deg som alltid…bildene SKRIKER bekreftelser, bekreftelser, bekreftelser…uff, du burde seriøst jonne med selvbildet ditt. Det du holder på med er ikke sunt. Se på svenske Kissie, kan du egentlig tenke deg noe mer tragisk?? Ikke end opp sånn du også, du er verdt så mye mer enn det. Når du stiller deg ut på denne måten blir du betrakta som en stykke kjøtt. Sofie – er du ikke verdt mer enn dette her??

    39. okei? du er nydelig sopihe <3
      men du trenger ikke og trekke inn magen din for det ser man,
      Du er utrolig pen og du har fin kropp<3
      du er helt sikkert en snill person <3
      men som det andre sier legg helle bilder av deg når du har på tre-kant bikini fordi du er helt sikkert flott da og fordi det er du alltid <3 spess håret ditt og stilen;))
      bare vær deg selv, slutt og legg ut bilder av deg sånn hele tia, og ikke trekk inn magen ;/
      Man blir bedere likt sånn<3;))
      stå på sopihe <3
      klem meg<3

    40. Åååå Sophie! Si hvor du har kjøpt den bikinien! Jeg vil haa!
      Finner ingen bh/bikinitopp som ser fin ut på puppene, men din så skikkelig fin ut! Hvor, hvor, hvooor? 🙂

    41. HVEM har bedt om nakenbilder av deg på bloggen? din blogg, DU legger ut hva du føler for. Du ber jo om trøbbel og kommentarer når du gjør slikt. Ingen som er noe veldig interesert i å se på kroppen din, spar den til kjæresten din ellernoe. KLE PÅ DEG, atm har du nemmelig ingen jobb som glamourmodell!

    42. alle kan få så store pupper som deg vist de bruker like mye push som deg!
      jeg liker deg og bloggen din, men ver mer naturlig, jeg så deg uten sminke litt lengre oppe, og da var du døds søt! bruk mindre sminke og ikke bruk så langt hairexstation, for det ser helt dumt ut, og ser lett at det ikke er ditt hår, og ikke lag trute munn, for da ser du ut som en duckface, mye finere når du smiler! men dine valg 🙂 bare gir deg noen tips 😉

    43. hahaha folk e så utruli dum. vess det her ikke e nok bevis førr dåkker at ho faktisk HAR puppa uten å måtte bruke “mange BH-a” eller “innlegg”, så veit æ ikke ka som e det:
      sophieelise.blogg.no/images/1048268-11-1307584269772.jpg
      (bilde e fra 2010!)

    44. flotte bilder, Men synes det blir for drøyt å legge ut med ræva sprettende ut for å vise seg. poenget med bildene egentlig? Ring playboy, sikkert godkjent der.. blir kvalm

    45. Assa, det er ikke særlig fint med fake boobs…. Er ikke det veldig tungt når du skal trene og sånt div ??

    46. PUPPENE HENNES ER JO IKKE PERFEKTE.. DA HADDE HUN IKKE BRUKT BH’ER MED SÅ MYE PUSH UP AT BH’ENE VEIER 4 TONN DA.. XD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg