kunstneren sophie?

Er litt inne i tenkebobla akkurat nå, mye som skjer oppe i hodet mitt  – for en gangs skyld. Haha neida, men jeg har bare hatt en litt kjip dag , det er så mange mennesker som prøver å ødelegge og det er så kjipt når jeg det siste halve året har prøvd skikkelig hardt å “skjerme” privatlivet mitt til tross for at jeg må dele hverdagen min her hver dag, og UANSETT er det mennesker som finner ut ting, menneskjer jeg ikke kjenner – og mennesker som ødelegger. Noen ganger skulle jeg ønske at man måtte ta en test på hvor snill man er eller hvor smart man er før man får legge igjen en kommentar på en blogg eller før man får sende noen en mail. Men det går fint med meg, er bare grenser på hvor mye man klarer noen ganger ♥

Var inne på “roterommet” i går for å lete etter en jakke, det fant jeg ikke men derimot fant jeg dette bildet som jeg malte når jeg var 11 år gammel! Da var jeg midt inne i min emo-periode og hele livet var kjipt (i følge meg, jeg hadde jo ingen problemer egentlig) og dette ble resultatet når vi fikk male selvvalgt bilde på skolen! Synes egentlig bildet er litt fint og ganske kreativt gjort av meg, så tror jeg skal henge det opp i dag. 

Jaja, hva synes dere om mine kunstner-egenskaper? Haha!

82 kommentarer

Siste innlegg